#25

49 1 0
                                    

Лютер тяжко дихає . Адреналін підіймається у  його крові. Він морально готовий до бою. Проте нічого не відбувається . Тиша. Чути тільки клацання старезного годинника по всьому дому і його тяжке дихання.Абсолютно всі у цьому домі з напругою чекають початку плану ,але все залишається так як є. Нічого не придвіщає біди.Проте перший сигнал не заставив себе дуже довго чекати. Секунда і виключається світло. Настала тепер не тільки тиша , а й темінь.Лютер подумав ,що проблема виникла тільки у його кімнаті. Мовляв ,перегоріла лампочка. Він почав натискати на вмикач,але це не дало ніякого результату. Після цього на його телефон прийшла смс від Райана  у якій було сказано ,що в нього також повна темінь. Чорт. Потрібно буде боротися всліпу , тому що цуцики Германа перерізали дроти. Лютер стоїть один в темноті і намагається заспокоїти потік думок. Головне в цій справі -контролювати свої емоції,або ж просто вимкнути їх.Стукіт. Лютер подумав ,що йому почулося ,але все-таки хтось стукав у двері чорного виходу. Хлопець завмер,намагаючись дихати тихіше.Він чує ,як відчиняються ті самі старезні двері ,які дуже голосно скриплять та хтось повільно крокує коридором і через хвилину різко зупиняється. «Ну ,давай!»-кричить він сам собі у думках. -Мері,крихітко,ти де?- доноситься до його вух. Він ніколи не чув раніше цей голос. Значить ,це новий спільник Германа.Ну що вже час?Видихнувши,Лютер різко відкриває двері ногою і відразу наставляє дуло пістолета на противника ,який стоїть до нього спиною.Сильний удар по руці. Пістолет голосно падає на землю.Повна несподіванка для Лютера. Ще один спільник .Зреагувавши,Лютер ,широко замахнувшись ,зацідив кулаком незнайомцеві у щелепу . Він похитнувся , тримаючись за лице і  наш головний  мав час вдарити другого супротивника ногою в живіт. Лютер вже потягнувся за ножом у правій кишені,але другий чоловік ,якому він тільки що розбив лице,одним рухом збиває його з ніг , вдаряє зі всієї сили  в живіт і починає гамселити його голову об підлогу. Окуляри розлетілися на дрібні шматочки. Час зупинився . Юнак не міг захистити себе , у них була занадто велика різниця у силі . Лютер відчуває смак крові у своєму роті ,але не може нічого вдіяти. Його волосся тримає у себе в кулаці чоловік, який на кілограмів так 30 важчий .Постріл. Лютер не почувши пулю у будь-якій частині тіла зрозумів ,що це Райан,який прийшов на допомогу. Юнак влучає у ногу одного із супротивників. Той падає на землю,лаючись. Через те,що освічувало коридор тільки місячне світло,Райан влучив не дуже мітко. Постріл був не смертельним . Він другий раз натискає на курок . Другому кремезному чоловіку ,який тримав голову Лютера ,пощастило менше. Пуля пробиває його череп навскрізь.Той ,наче старезний дуб,валиться на землю ,створюючи голосний звук. Райан дивиться на друга,який лежить на підлозі головою вниз  і не показує жодних признаків життя.  - Лютер,-говорить тихо Райан і намагається його підійняти. Це в нього вдається тільки з 2 спроби. Ось і він стоїть зігнутий вдвічі ,ледь тримаючись на ногах. У голові все крутиться ,наче він тільки що побував на найекстримальніших американських горках у всьому світі. Вони обоє дивляться униз.На підлозі залишився кровавий слід від його обличчя,яке зараз більше було схоже на поле бою. Жахлива картина .Він намагається витерти рукавом кров ,яка ллється рікою з його носа і рота,але це в нього виходить не дуже .  - Тебе потрібно десь заховати,-промовив Райан,заводячи його у одну із кімнат на першому поверсі. - Ні,зі мною все добре,-сказав Лютер і виплюнув кров з рота. - Закрийся з середини і чекай. Ми впораємося ,-промовив він ,вручаючи йому у руки аптечку ,яка лежала під ліжком. - Як я можу тут сидіти? - Ти тільки додасиш клопоту . Ти ледь ходиш . Шум . Щось розбилося і чути ,як уламки скла розлітаються у сусідній кімнаті . - Це що ?Вікно? - Напевно.Закрийся і сиди тут,-прошепотів хлопець,перезарядив пістолет і максимально тихо вийшов з кімнати. - Чорт,-прошипів Лютер і вдарив від злості стіну.  Райан заходить у головну кімнату . Притиснувши до себе пістолет,він розуміє,що саме тут розбили вікно. Проте ,перевіривши всю вітальню тричі,Райан не помітив нікого . Він ще раз зупинився біля розбитого вікна і почав роздивлятися його. Різкий поштовх . Чорний екран перед очима.Райан відлітає в стіл ,наче пилинка і від удару головою втрачає свідомість. Ось і Герман . Власною персоною. Він стоїть і з усмішкою дивиться на свого колишнього друга ,який лежить без свідомості біля дивану .  Вдаривши його ногою ,він розвертається і прямує на другий поверх,розуміючи ,що там завжди ховаються жертви.  Скай вилітає з кімнати і дивиться Герману прямо у очі. Він тяжко дихає,злість переповнює його з середини. Голубі очі вже не виглядали такими милими. - Ну привіт ,друже,-промовляє Скай ,наставляючи на нього дуло пістолету.  Проте Германа це не лякає, він стоїть і просто усміхається . Це настільки злить Ская , що він різко натискає на курок,не задумуючись ні про що. Проте пострілу не чути. «Чорт,кулі»- проноситься у його голові. Кімната заповнюється сміхом . - Ти такий беззахисний ,-промовляє Герман через сміх перед тим як напасти на нього. Секунда і починається бій . Сили рівні . Вони б'ють один одного,наче ненавидять противника все своє життя.Періодично Скаю вдається ухилитися від удару і нанести сильніший . Проте Герман дістає холодну зброю швидше ніж Скай. Перший замах  -Скай ухиляється,другий - Герман встаджує ніж у ногу . Біль у нозі буквально паралізує юнака і він вже не може нічого зробити. Удар в ніс,живіт ,щелепу. Вдих і видих. На старомодних шпалерах в квіточку залишаються сліди крові. Герман різко дістає ніж з ноги супротивника і хоче зробити фінальний удар у живіт. Скай дивиться на нього своїми чистими очима ,невзмозі щось вимовити. Замах.   Герман падає на підлогу з ножом у шиї ,кров бризгає у всі сторони . За його спиною з'являється Лютер. Він холоднокровно дивиться на минулого спільника з якого буквально виливається вся  темна кров. - Відправляйся до пекла,-промовляє Лютер і падає на коліна біля Ская ,який ледь не захлибнувся у власній крові. - Дякую,-шепоче той ,невзмозі потиснути руку. Вони сидять двоє у крові і дивляться на Германа.  Ще нещодавно вони давали один одному клятву . Їм тоді від сили було 19 років, але вони тоді вже пережили достатньо болі і страждань. - Скай,-кричить Емма , яка вискочила з горища разом із подругою ,добре,що стеля не висока . Вона підбігає до юнака ,не зважаючи на труп і калюжу крові.  Мері ж стоїть і дивиться на нього . Вона була налякана . Дівчина перевела погляд на юнака ,який стояв на колінах і дивився у її сірі очі. В його очах читався біль,розчарування і жаль. Все його лице було розбите ,руки і одяг у крові. Мері знову глянула на труп. Скільки ж він приніс страждань їй і її близьким. Та чи заслуговує він такої смерті? -Мері,-шепоче Лютер зі сльозами на очах. Як він не хотів ,щоб вона в'язувалася у це все ,бачила трупи ,його такого нікчемного і беззахисного.  - Він заслужив,-не голосніше говорить вона і починає повільно підходити до юнака. Ось вона вже сидить біля нього на колінах ,взявши його за руку. - Ти не заслуговуєш такого ,-промовляє він.  Після цих слів вона обійняла його. Максимально акуратно і ніжно ,як тільки могла.Вона жива тільки завдяки йому , Скай живий тільки завдяки йому.  - Я тебе кохаю.

Гра на коханняWhere stories live. Discover now