#14

53 5 0
                                    

                             Мері
Різкий головний біль від якого хочеться застрелитися. Я ледь відкриваю  очі і намагаюся сфокусувати зір. Я лежу на холодній  підлозі .  Температура в цій кімнаті була дуже низькою , а вдягнута я була у футболку і джинсові шорти.Від холоду все моє тіло вкрилося сотнями мурашками .Я спробувала підвестися на ноги ,але через нестачу сил ,мені вдалося тільки сісти . Темні і пошарпані стіни з непристойними  написами, які тиснуть на голову, і старезні вузькі двері. Навіщо цей юнак привів мене сюди? Він хоче мене вбити?  Страх заполонив мій здоровий розум  і я не могла тверезо мислити. Складалося відчуття,що я відхожу від анастезії. Від безвиході хотілося розплакатися , але я вирішила тримати себе в руках. Потрібно вибиратися з цього місця. Мої роздуми перервав   низький чоловічий голос, за дверима .  Я притиснулася до стіни. Через секунду до моїх вух вже почали доноситися кроки, які ставали все голоснішими і голоснішими. Бігти було нікуди. Старі двері з шумом відчинилися і я побачила  постать високого юнака. Він був вищий  всіх моїх знайомих, його ріст становив близько 2 метрів.  -Немає часу на розмови, - грубо відрізав хлопець і закинув свій телефон у кишеню чорного пальта.  Усміхнувшись, він почав повільно підходити до мене. Я притиснула ноги до себе і обхватила їх руками. Від страху мене починало трусити, а секунди за які він ішов до мене, здавалися мені вічністю.  Підійшовши, юнак присів навпроти мене, граційно поправивши свою зачіску.  -Ну привіт, лялечко , - солодко промовив хлопець, закусивши нижню губу.  Не дивлячись на його привабливість, відчула в той момент я тільки відразу. Хлопець розглядав мене згори до низу, як мисливець, який оцінює свою здобич. Гидота.  -Хто ти? - прошепотіла я, цокаючи зубами.  -Я твій найстрашніший нічний жах, можна просто Герман, - сказав юнак і дістав цигарку з правої кишені. Запаливши її сірником, затягнувся і  випустив дим, мені в лице, показуючи цим свою зверхність .  - Хто ти і що тобі потрібно від мене? - роздратовано промовила я, зморщившись від неприємного для мене запаху.  -Як завжди вся слава дістається іншим.  Іншим? Що він городить? Нічого не зрозумівши, я подивилася на хлопця здивованим поглядом. У відповідь на це юнак цмокнув. Я ж в цей момент уважно спостерігала за його реакцією і мімікою .  - Думав, що ти кмітливіша. Чи тобі кожен день погрожують якісь  психопади ?  Після цієї репліки до мене нарешті дійшло.  Мої очі збільшилися і він помітивши це,посміхнувся . -"Королі темряви", - здивовано промовила я, - Лютер також тут?   -Ох, наш Ромео, навіть і не підозрює, де його суджена зараз знаходиться,-скривившись сказав він.   Що він верзе? Який Ромео? Яка суджена ? Я взагалі загубила логічний ланцюг.  -Тоді навіщо тобі потрібна Я?  - Все дуже легко. Помста. Така солодка і прекрасна.  Він забрав у мене дещо. Ось і настав час віддавати борг, - тихо промовив Герман і знову закусив нижню губу. - З чого ти взяв, що Лютеру не все одно на мене?  -Повір, я помітив, що ти йому не байдужа, коли він мені ледь не перегриз мені  глотку за погані слова в твою сторону.  - Взяти в полон беззахисну дівчину, це занадто низько,- насупивши брови промовила я, на секунду забувши про наслідки.  - Тихіше, принцесо,-сказав Герман, сильно схвативши мене за підборіддя. Ось на цьому моменті, я вже не на жарт злякалася.  - Я перший і останній раз говорю з тобою у такому милому тоні. Ти будеш на колінах просити в мене про смерть, а не в Лютера,- промовив він і вдарив мою голову в стіну. На пару секунд в очах потемніло, а голова почала боліти ще сильніше. Я приклала долоню до місця удару.  Прийшовши в себе, на руці я побачила краплі крові, а хлопця вже й не було в приміщенні. Сльози.

Гра на коханняWhere stories live. Discover now