OGP : SC. IV

267 51 5
                                    

🔓 special chapter unlocked

🔓 special chapter unlocked

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.
.

donghyun dan minju membawa anak buah mereka itu, cho dohyon makan di macdonald, dan kemudian membawa anak kecil itu membeli set permainan di mall.

Jawol's Toys Store

destinasi tujuan mereka, satu troli besar digunakan kerana apa? banyak permainan yang diambil oleh dodo. satu troli.

nasib sahaja aunty dan uncle dodo. lupa mahu bagitahu, hubungan minju dan donghyun sudah mahu masuk 6 tahun. sekarang, minju sudah menjadi doktor di hospital Saesarang. doktor kandungan.

mereka merancang untuk menamatkan zaman percintaan mereka bila tiba musim winter nanti. bulan depan.

" aunty, dodo mahu itu! " dodo tunjuk dekat rak itu, permainan robocar poli. set kereta kecil,

minju ambil, donghyun pula menyorong troli yang penuh dengan permainan bersama dodo di dalam troli itu,

" aunty, itu jugak! " dodo tunjuk lagi permainan askar-askar dengan tang, kereta kebalnya.

" itu lagi, " dodo ambil dekat rak itu kereta besar, dengan pintu boleh terbuka. " aunty uncle, dodo mahu ini "

minju ambil permainan itu, dan terkejut. harga bukan main. " aduh dodo. ini mahal lah 7000won! " memang sesuai harga, kereta mainan itu model keluaran terbaru. patutlah mahal.

" huarghhh ! dodo mahu itu jugak! HUARGHH "

" ala dodo, aunty belum gaji lagi ni tau. minta uncle belikan lah, "

donghyun geleng, " uncle pun belum gaji, "

menangis kuat anak itu, tidak cukup-cukup dengan permainan satu troli yang dia pilih tu. tetap dodo mahukan kereta mahal itu.

" sudah sudah, cucu harabeoji tak mau cengeng, nanti tak hensem macam harabeoji. " menyampuk dari belakang itu, tiba-tiba datang tuan seo.

" HUARGHH HARABEOJI " dodo peluk leher atok dia, dengan keadaan masih dalam troli.

" hyun, mari bayar semua ini, dengan kereta ini, " tuan seo bawa mainan kereta itu dengan membimbit nya di gendongan nya. " kereta ini, harabeoji belanja untuk dodo. "

━━━✦❘ ✿ ❘✦━━━

sementara dodo pergi bersama donghyun, minju, dan atoknya. dohye pergi menjemput seungyoun di Incheon International Airport. suami nya itu baru pulang dari india.

" sayang! " dohye tercari-cari suara itu, " rindu lah. " satu back hug dihadiahkam dari belakang dohye.

" woi, cho seungyoun malu lah orang ramai nampak " dohye cepat lepas pelukan.

" mahu lepas rindu pun tak boleh? " mahu bermanja suami dia ni.

pandangan mata dohye jatuh pada barangan yang di bawa pulang suaminya, " banyak nya apa semua tu? " soalnya.

" mainan dodo. " mahu pengsan sahaja dohye dengarnya. sudah penuh rumah mereka itu dengan mainan dodo.

hari tu suaminya dari jepun, belikan robot besar. dari phuket, thailand pula belikan robot set tentera. dari australia lagi lah, set nutcracker. semua permainan budak lelaki. sampaikan senapang mainan besar dan pistol air besar dari hongkong juga dibelikan untuk dodo.

━━━✦❘ ✿ ❘✦━━━

dohye pulang semula ke pejabat, ada urusan sedikit. di temani suami dia. barang semua tadi, ditinggal dalam kereta. sekejap lagi tunggu dodo datang mereka akan pulang.

" mama! dodo datang. " dodo bawa mainan robocar poli kecil ditangan nya, " PAPAAA " anak kecil itu berlari dan naik ke pangkuan ayah dia.

seungyoun peluk dan cium anak kesayangan itu, " dodo makin gemuk. baru 3 hari papa tak jumpa. mm-hm anak sayang papa. " pipi tembam itu dicium manja.

" papa! uncle hyun belikan. " robocar poli ditunjuk pada papa dia. " ada lagi kereta besar harabeoji beli. "

" wah, papa pun ada beli tau. " kata seungyoun membuatkan dohye menoleh. sekejap sahaja lagi kemas meja dia, dan mereka akan pulang.

" papa beli apa ? "

" set siberian. "

melonjak gembira anak itu, memang seungyoun tahu anaknya minat akan siberian semenjak dua menjak ini. tapi, set permainan siberian itu susah untuk di dapatkan di korea. untung sahaja seungyoun ada menjumpai nya di india.

(( special chapter 4 :: ✓))

🔐 KEYS
UPDATE BILA 2K READERS HUEHUE

Orang Gaji Pontianak. ✔Where stories live. Discover now