18. Konečně doma.

173 21 4
                                    

 Během cesty byla naprosto suprová atmosféra. Kluci s Emily se mi podepsali na sádru a dělali s i ze mě srandu.

„To není vtipný, víš, jak to bolí?“ Smála jsem se

„Vždyť se sama směješ.“ Řekl s úsměvem Chandler.

„To není podstatné.“ Zasmáli jsme se. „Emily, nemáš něco k jídlu? Nic jsem neobědvala ani nesnídala.“ Zeptala jsem se.

„Podívám se.“ Řekla a začala se hrabat.

Najednou mě a Emily pípnul mobil.

Koukla jsem se.

„Je to od trenérky.“ Usmála jsem se.

„Co chce?“ zeptala se Emily a podala mi svůj poslední balíček orea.

„Do prdele.“ Řekla jsem a pořád zírala na tu zprávu. „Jsem v prdeli.“ Chytla jsem se za hlavu.

„Ukaž!“ podívala se Emily

Stálo v ní:

Zdravím všechny členy taneční skupiny ShotRebels. Potřebuji vám napsat, že se nakonec plánovaná soutěž nekoná. Ale oznamuji vám, že budeme s písničkou Bang Bang vystupovat na školním plese. Tímto bych chtěla poprosit všechny členy, co tuto sestavu tancují, aby si jí zopakovali a připomněli. Náhradníci jako je Hana Hayes a Pattie Waless se připraví stejně jako vystupující. Pokud někdo na ples nejde, či má zdravotní problémy, kontaktujte mě přes telefon. Po případě je někdo z náhradníků logicky nahradí.

Jamie Lonest / Trenérka.

„Zavolej jí.“ Řekla Emily, když dočetla zprávu.

„Co se stalo?“ zeptal se Chandler.

Nikdo mu neodpověděl a já už vytáčela číslo Jamie.

„Lonestová, prosím.“ Ozvala se Jamie

„Ahoj Jamie, to jsem já. Jenny.“

„Ahoj Jenny, co potřebuješ?“ mile se zeptala.

„No víš… mám takový problém.“ Řekla jsem s obavami

„O jaký problém se konkrétně jedná?“ znejistila

„Na výletě jsem si zlomila kotník, takže zřejmě nebudu moct vystupovat na plese.“ Řekla jsem

„Jéžiš. To mi je líto, nedá se nic dělat no. Půjde místo tebe Hana.“ Řekla s klidem.

„Proč zrovna Hana?“ Řekla jsem otráveně a mnula si čelo.

Chandler v tu chvíli víc zpozorněl.

„Protože to jediná z náhradnic umí, tak jako ty.“ Dořekla.

„Fajn… Čau.“ Típla jsem jí to.

Bože proč Hana?! Však kdyby nebrečela trenérce na rameni, tak není ni ta náhradnice. Navíc má strašně kostlivcové pohyby.

A to jsme se na ten zasranej ples tak těšila.

„O co šlo?“ zeptal se Chandler.

„Nevystupuju kvůli noze na plese a zaskakuje mě Hana.“ Řekla jsem naštvaně.

„To je mi líto.“ Řekl.

„V pohodě, neřešme to.“ Usmála jsem se a snažila navázat na nové téma.

Po hodině a půl jsme zastavili na pumpě, abychom se mohli vyprázdnit a nebo po případě si něco koupit.

Emily mi pomohla vyjít z autobusu a já šla směr jídlo a pití.

I Will Always Want You... (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat