Di Geonjon High School...
Lisa:Nanti waktu rehat nak makan dekat mana?
Jennie:Nak rehat dekat kelas tak?...sebab banyak lagi homework nak kene buat.
Jisoo:Tak kene marah dengan pengawas kalau kita makan kelas nanti?
Jennie:Tak kot,berani dia nak halau aku dari kelas ni?Ni bukannye kelas dye pun nak suruh kita keluar dari kelas.If pengawas tu halau kita semua dari kelas ni,aku halau lah dye balik.
Rose:Beraninya kau nak halau pengawas tu.Dye cuma jalankan tugas yang cikgu bagi dekat dye,tu je.
Jennie:Siapa kesah pasal tugas dye tu,tiada siapa yang nak kesah pasal benda tu
Rose:Suka hati kau lah
Lisa:So rehat kat kelas lah ni?
Jennie:Aah...Tapi aku tak turun bawah tau.Aku nak siapkan homework aku ni.Jisoo,tolong belikan makanan untuk aku.
Jisoo:Hmm,yelah
..........
Waktu rehat...
Jisoo:Jom pergi beli makanan,lepastu kita terus pergi kelas
Rose/Lisa:Jom
.....
Jennie:Kenapa korang semua lambat sangat ni?
Lisa:Dekat kantin banyak sangat orang,susahlah kitaorang nak beli.
Rose:Aah,dahlah kena beratur
Lisa:Tadi ada pengawas lalu depan kelas kita tak?
Jennie:Takde,kalau diorang lalu pun aku buat diorang tu tak wujud je dekat depan aku.
Jisoo:Korang,aku dengar ada student baru nanti.
Rose:Dari mana kau dengar?
Jisoo:Tadi aku lalu depan bilik guru,lepastu aku dengar cikgu cakap ada student baru masuk sekolah kita.
Jennie:Bila dia start sekolah?
Jisoo:Minggu depan.Tak silap aku,ada 4 orang student baru.
Rose:Lelaki or perempuan?
Jisoo:Lelaki,diorang tu student bermasalah dekat sekolah lama diorang tu.Lepastu suka cari pasal dengan student lain.Aku risau je if diorang buat hal dekat sekolah kita,kacau or buli student lain.
Lisa:Berani diorang kacau student sekolah sini.If diorang kacau student sini terutamanya perempuan,siaplah aku lenyek-lenyekkan je diorang semua tu sekelip mata.
Jennie:Aah,diorang tak tahu lagi kita berempat ni siapa kat sekolah.Kita kena surat amaran pun aku tak heran lah.
Lisa:Yang kena surat amaran tu kau je.Kitaorang ni takde langsung dapat surat amaran.Kau jangan memandai-mandai petik nama kitaorang ehh.
Jennie:Hmm,yelah.Aku kena surat amaran pun sebab student kelas sebelah cari pasal ngan aku.
Rose:Kau tak sah kalau tak cari pasal ngan orang lain
SORRY KALAU PART NI BORING...KORANG BOLEH KE NEXT CHAPTER UNTUK LEBIH MENARIK...ENJOY YOUR READING😊
YOU ARE READING
School Enemies
ActionKisah ini menceritakan tentang empat sahabat yang diberikan nama kumpulan BLACKPINK.Mereka berempat ialah kawan rapat sejak di sekolah rendah lagi.Mereka sentiasa bersama walaupun banyak cabaran dan ujian yang perlu mereka hadapi.Meraka bersekolah d...