SE2😈

160 8 0
                                    

NEW CAST...

BIGBANG:
Kwon Ji Yong
Youngbae
Seung Hyun
Kang Daesung

.....

Di Sinju High School...

Kang Daesung:Korang,minggu depan kita semua dah start nak pindah sekolah dah.Rindu lah dengan sekolah ni nanti😭.

Seung Hyun:Buat apa nak rindu dengan sekolah ni?Aku dah bosan dengan sekolah ni.Tak habis-habis nak bagi denda dekat kita semua.Macam dah takde orang lain dah cikgu nak bagi denda,surat masalah disiplin ni selain kita semua ni.

Kwon Ji Yong:Betul tu,aku setuju.Peraturan dekat sekolah ni terlalu ketat lah,ini tak boleh,itu tak boleh.Stress lah macam ni.Memang patut pun kita kena pindah sekolah baru.Manatahu sekolah baru tu lagi best daripada sekolah ni.

Kang Daesung:Hmm,betul juga.Aku pun dah boring dengan peraturan sekolah ni.Tak habis-habis nak bagi surat masalah disiplin.Aku pun dah boring dengar parents aku membebel.Walaupun aku ada banyak masalah disiplin,atleast akedemik aku cemerlang.

Youngbae:Aku pun setuju.Btw sekolah mana yang kita akan pergi nanti?

Kang daesung:Aku dengar cikgu cakap kita berpindah ke Geonjon High School.Disitu peraturan pun amat ketat tetapi tidak seteruk sekolah kita ni.Dan aku dengar ada sekumpulan budak perempuan ni gangster sekolah.Nama group diorang tu Blackpink.Diorang ni dikatakan popular juga di sekolah dengan perangai ganas diorang tu.Diorang pun banyak buat masalah dekat sekolah.Sesiapa yang berani cari pasal dengan diorang,padah lah jawab nye.

Kwon ji yong:Aku suka dengar kau cerita tu.Tak pernah seumur hidup aku lagi dengar perempuan buat hal dekat sekolah.

Seung hyun:Tapi betul ke,yang diorang tu gangster sekolah?

Kang Daesung:Yang itu aku tak sure lagi.Cerita tu pun aku dengar dari orang luar.

Youngbae:Blackpink tu ade berapa orang?

Kang daesung:Kesemuanya ada 4 orang.

Kwon ji yong:Kau rasa diorang tu cantik tak?

Seung Hyun:Eh,kau ni.Asal tiba-tiba jadi miang pulak ni?Kau bila dah masuk sekolah nanti jangan buat hal pulak.Lain jadinya nanti.

Kwon ji yong:Taklah.Kau ingat aku nak sangat ke terkejar-kejar kan diorang tu.Bukan aku yang pergi dekat diorang,diorang yang pergi dekat aku tau.

Yongbae:Tak sangka kawan aku ni jenis yang syok sendiri(ssgb).

Kwon ji yong:Diamlah kau,bising je tahu.

School EnemiesWhere stories live. Discover now