SE9😈

72 4 0
                                    

NEW CAST:
BTS
TWICE
EXO(not sure)
WINNER
                             ...........

Jungkook:Hi Lisa

Lisa paling ke belakang dan terserlah lah muka Jungkook yang comel di hadapan Lisa.🤤😅

Lisa:Ehh,hi oppa,bila sampai?

Jungkook:Dari tadi lagi.Saja nak jalan-jalan dekat sini.Jom kita jalan-jalan,sambil jalan boleh berbual sekejap.

Lisa seperti nak pengsan+exited mendengar kata-kata yang keluar dari mulut Jungkook tadi.

'Omg?Dia nak jalan-jalan dengan aku.Srs lah dia nak jalan-jalan dengan aku.Finally,dapat juga aku jalan-jalan dengan dia.Siapa tak happy, jalan berdua dengan crush,mesti semua orang suka kan?"

Lisa:Lisa ok je jalan dengan oppa,        lama-lama pun takpe🤤.

Jungkook:Ouh,kalau macam tu,jomlah kita pergi.😅😊

Mereka pun berjalan bersama sekitar kawasan tasik Sweety Park.Sambil mereka jalan,mereka pun sempat mengambil gambar bersama dan makan makanan yang mereka beli bersama-sama.Sedang mereka seronok berborak,Jennie,Jisoo dan Rose pun datang ke arah mereka.

Jennie:Seronoknya korang berdua ni.Dating je ehh,patutlah kau suruh kitaorang pergi dulu,rupanya kau nak dating dengan dia.😏

Jisoo:Entah,kitaorang jalan pergi sana,korang berdua dating ehh dekat sini.

Rose:Iam so jealous see both of you,like a sweet couple tau😭.

Lisa:Ehh,mana ada kitaorang dating,kitaorang just berborak itu je.

Jennie:Iyelah tu,aku tengok korang berdua ni mesra semacam je.😏

Lisa:Kan aku dah cakap,kitaorang takde apa-apa pun lah.

Jungkook:Korang berempat datang sama-sama ke?

Jisoo:Aah,kitaorang datang sama-sama.
Oppa,datang sorang je ke?

Baru sahaja Jungkook mahu balas,tiba-tiba Jimin datang dan menyapa Jungkook.

Jimin:Wehh Jungkook,kau pergi mana tadi?Puas aku cari tau.Ehh korang berempat pun ada sekali dekat sini.

Jennie:Memang lah kitaorang ada dekat sini,habistu kalau bukan kitaorang,siapa lagi yang dekat depan mata kau ni.

Jimin:Aku just tanya je kan,tak perlu lah sampai nak marah.

Jennie:Ada aku marah ke?Nampak muka aku ni macam marah ke?😁

Jimin:Malaslah aku nak layan kau ni.Hai sweety Rosè🥰,Rose ikut diorang sekali ke?

Rose:Aah,Rose ikut diorang sekali.☺️

Jisoo:Dah-dah lah tu,jom kita pergi tempat lain lagi,banyak tempat lagi nak pergi ni.

Lisa:Oklah.Oppa Lisa pergi dulu ye.

Jungkook:Ok,takecare tau,bye😊

Mereka pun berpisah dan pergi tempat yang mereka mahu pergi.Bagi Lisa,inilah hari yang paling bermakna sekali dalam hidupnya.Iyalah,siapa yang tak happy jalan dengan crush  kan.

P/S:SORRY SEBAB CERITA NI TERLALU PENDEK.AUTHOR TAKDE MASA NAK BUAT SEBAB BUSY SIKIT.I HOPE KORANG SEMUA ENJOY DENGAN CERITA NI.AND LAGI SEKALI,SORRY SORRY SORRY SANGAT😭🙏

School EnemiesWhere stories live. Discover now