To nie rozdział ale chcę tu poruszyć pewien temat który uważam za ważny i może coś wam do życia wniesie no i zrobiłam nowa okładkę (tak znowu) to no miłej lektury, komentarz z opinią mile widziany
____________________
Jak to jest właściwie z relacjami z innymi? Co sprawia że one się tak rozpadają i tak dalej? Nie dotyczy to Tylko związków ale przyjaźni tak naprawdę też. Co my właściwie powinniśmy robić i na co zwracać uwagę w takiej relacji by w ogóle była?
Takich rzeczy jest naprawdę wiele ale bo to zależy od człowieka jednak niektóre muszą być w każdej takiej mocnej relacji bo no bez niej runie.Fundamentem do tego wszystkiego jest wspólne zaufanie. Zdobycie czegoś takiego może trwać nawet i miesiące ale jest ważne. No i na samym początku trzeba dać taki kredyt zaufania. Nie ufać na początku tak z całych sił. Jeśli ktoś zużywa cały kredyt to relacja nie będzie istnieć. Chyba że ktoś jest naprawdę cierpliwy, co dosyć rzadko się zdarza. Jeśli lekko nadużyje ale nie zużyje też nie warto przekreślać takiej relacji. Ale jeśli dalej ma się kredyt to z czasem się uzyska to zaufanie.
Zaufanie jest ważne bo jak już je kimś obdarzysz to ci łatwiej będzie wybaczyć komuś jakąś kłótnie lub akcje. Rzadko jest tak że jest pełne zaufanie i jakaś głupia akcja wszystko przekreśla. Jeśli komuś ufamy to jeszcze trudniej nam go od siebie odsunąć i boli to jak się go straci.
Bez zaufania to nie ma racji bytu i tyle. Jest nie wiele takich relacji które żyją bez wspólnego zaufania, fakt są ale to jak mówiłam jest mało ich i prawie wszystkie się opierają na tym.
Drugim ważnym elementem jest szczerość wobec drugiej osoby. Jak się już ma zaufanie to najłatwiejszym sposobem na stracenie go to poprostu jest nie być szczerym wobec swojego przyjaciela/przyjaciółki/dziewczyny/chłopaka/czy tam kogokolwiek z mocną relacją. Jeśli o czymś mówi i twoja opinia jest sprzeczna z jego to nie duś tego w sobie i ją wyraź.
Np Ktoś jest pewien że robi dobrze i mimo że wszystkim to nie pasuje to poprostu okłamują go że tez to popierają a za jego plecami mówią jak bardzo to im nie pasuje. Tak właśnie nie może być. Należy w takiej sytuacji podejść powiedzieć że nie pasuje ci to bo jeżeli jesteś tej osobie bliski to weźmie to pod uwagę. Pamiętać jednak należy że to jej życie i nie można go zmieniać. Więc najlepiej powiedzieć nie pasuje mi to ale będę cię w tym wspierać nieważne jak się skończy.
Tak zaufanie się pogłębia i relacja staje się lepsza.No i najczęstsze co jest z rozpadaniem się relacji z powodu nie szczerości. Kiedy coś w zachowaniu drugiej osoby ci nie pasuje i zamiast to powiedzieć ukrywasz to i udajesz że jest wszystko dobrze. I robisz to bo się ta druga osoba może obrazić.
To jest najgorsze co może być. Lepiej, żeby się obraziła na dzień czy dwa. Bo tak naprawdę potem jak gniew minie to przemyśli to i zazwyczaj zmienia swoje zachowanie. To jest lepsze niż wychodzenie tego podczas najgorszych kłótni podczas których się wszystko rozlatuje.
Lepiej dwa dni focha niż strata człowieka.Więc te dwie rzeczy są ważne wręcz najważniejsze w relacjach międzyludzkich. Jest pełno innych takich ale jak wspomniałam akurat jakie są to zależy od człowieka.
Usiądźcie i zastanówcie się czy wasze relacje właśnie takie są, szczere i opierające się na zaufaniu
Jeśli nie to albo to zmieńcie albo chociaż upewnijcie sie czy wkrótce się nie rozpadnie._______________
Nowa okładka
CZYTASZ
Odnaleźć siebie | Inazuma Eleven ✓
Novela JuvenilFragment Książki: - Julia - tym razem usłyszałam Joe'go - Co zamierzasz teraz? - Poznać moją prawdziwą rodzinę. - Ale nie dasz rady sama. - Owszem dam. Zaczęłam iść w kierunku walizki, chwytając za jej uchwyt. - Właściwie to chciałabym się z wami p...