ʀᴏᴢᴅᴢɪᴀʟ 31. Finał Footballu czas zacząć!

592 44 9
                                    

Wielki upragniony i wyczekiwany przez ciebie dzień Panno Evans właśnie się zaczął... Powodzenia!!!

Hey!
Ho!
Stand up! Stand up!
If you Love football!
Inazuma Eleven
Hey!
Tackle your fears with all your courage
Trust in your friends and you can wi-in
Wi-in
No matter what the weather...
...it's sunny in our hearts
Kick off! The passes fly like lightning
Lightning!
Good ball! The tension's so exciting
Exciting!
We'll do our best together...
...until the game is won
When we're together...
...we practice to be strong
People put us down...
...saying we're the underdogs
Inazuma!
The road to the final is long and hard
But none of these things matter when...
...We score a goal
Hey!
Stand up! Stand up! If you love football
Our Passion for fottball...
...shines like lightning
Stand up! Stand up! If you Love football.
Never give up until the final whistle
Stand up! Stand up! If you love football
Inazuma Eleven
Inazuma
Hey!
Inazuma! Here we go!

Julia

W tym momencie poza nienawiścią do Darka oraz złością i załamaniem czułam jeszcze jedną rzecz... Było mi w cholerę gorąco! Pożałowałam mojego planu jednak wiedziałam że tylko tak wykorzystam element zaskoczenia. Mój zakłamany ,,tatuś" wymyślił sobie to tak: idzie pierwszy gwizdek rozpoczynający mecz ale po stronie Zeusa stoi tylko dziesięciu zawodników. W tym momencie z cienia wychodzę ja ubrana w strój drużynowy przez co Raimon w szoku bla bla bla, taki właśnie był ich plan. Postanowiłam, że tą część odegram jednak pod spód założyłam strój piłkarski drużyny Raimon przez co zaskoczę samego Darka. Grunt to było czekać na pierwszy planowy gwizdek który miał być za pięć minut.

Narrator

- Liceum Zeusa czuję się tak pewnie, że wystawili tylko dziesięciu zawodników? - w głosie komentatora zabrzmiało zdziwienie gdyż na ławce siedział rezerwowy zawodnik a jednak drużyna zrobiła taki krok. Sędzia miał już zagwizdać w gwizdek i rozpocząć mecz jednak nagle na boisko ktoś wszedł. Wszystkie oczy były zwrócone w kierunku białego stroju i burzy brązowych włosów. Cała drużyna piłkarska Gimnazjum Raimona wydała z siebie zdziwiony okrzyk. Dlaczego?! Dlaczego ich napastniczka stała po stronie przeciwnika?! Uśmiechając się wrednie przy tym i idąc powoli do Liceum Zeusa. To była zemsta Raya Darka? Czyżby nie przeczytała pamiętnika? Było pytań wiele i zero odpowiedzi na nie. Młody Mark Evans widząc swoją bliźniaczkę ruszył powoli w jej stronę. Jude Sharp też zamierzał jednak zerknął na dłonie Julii. Skubała ledwie zauważalnie bok koszulki. Kiedyś jeszcze za czasów bycia Menadżerką ustalili swój własny kod by się porozumiewać. Dredowaty wiedział w tym momencie że znak ,,wstrzymaj się" nie mógł pojawić się przypadkowo. Domyślił się, że dziewczyna wszystko sobie przypomniała i gra na zwłokę by zrealizować plan.
- Zamierzam coś powiedzieć zanim zacznie się mecz - odparła patrząc na widownię drużyny i małe okienko w którym siedział Ray Dark - Doskonale wiem że mnie słyszysz Dark
Julia ruszyła dwa kroki przed siebie i stanęła pewnie wiedząc że każdy obserwuje jej najmniejsze drgnięcie, wiedziała też że Jude zauważył jej znak i właśnie domyślił się że ona wszystko pamięta.
- Nie wierzę jak mogłeś znowu spróbować mnie wciągnąć w swój plan - w tonie głosu Julii brzmiał żal - Jak mogłeś znowu mnie próbować wciągnąć w swój plan. Wszystko sobie przypomniałam.
- Julia... - Mark wyszeptał stając jak wryty patrzeć na swoją siostrę.
- Powiem to raz jeszcze bo nie wszyscy tak sądzą najwyraźniej.
Dziewczyna chwyciła za bluzkę, wszyscy szerzej otworzyli oczy nie rozumiejąc czemu dziewczyna postanowiła nagle się obnażyć przed światem? Zrozumieli to dopiero gdy po zdjęciu stroju greckiego boga ukazał im się niebiesko żółty ubiór drużyny Raimon
- Jestem i na zawsze zostanę Julią Evans z drużyny Raimon, zapamiętaj sobie to!
Na twarzy nastolatki brzmiała determinacja. Nie wiedziała tylko że Ray Dark miał w kieszeni kolejny nikczemny plan i zamiast się przejąć wyznaniem uśmiechnął się swoim złowieszczym uśmiechem i chwycił za słuchawkę mówiąc jedno słowo.

___________

Wiem krótkie, wiem beznadziejne, wiem oczekiwane bardzo długo, Gomenasai czytelnicy ;-;
Kolejny postaram się zrobić lepszy, dłuższy i napewno nie za miesiąc

Odnaleźć siebie | Inazuma Eleven ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz