1 Dio🥀🌘

6.3K 86 2
                                    

Kao sto kazu sve sto je lijepo ima kraj tako i ovaj ljetnji raspust. Budi me alarm koji zvoni nenormalno glasno, dohvatim ga i izgasim. Ustajem iz kreveta i oblacim se, stavljam malo maskare i labelo. Silazim niz stepenice i ulazim u kuhinju, za stolom vidim majku koja spava na stolici sa rukama na stolu koje drze njenu glavu. Opet je pila, ne znam ni sto se cudim, kao da je ovo prvi put. Prodrmam je ali nista, kada je malo jace prodrmam digne glavu.
Ja: idi u sobu i spavaj
Majka: dobro
Jedva izgovori i nekako se odvuce do sobe,muka mi je vise od ovoga,sa stola sklanjam prazne flase alkohola i bacam ih u kantu za smece.Uvijek jedem prije skole ali ovog puta nemam apetit, zahvaljujuci znate vec kome. Na vratima cujem zvono i odem do njih. Na vratima je moja najbolja drugarica Tara, sa osmjehom od uva do uva.
Ja:Sta se kezis budalo
Tara: hahaha ajde izlazi pricam ti usput
Ja:ajde
Obuvam patike i zakljucavam vrata, Tara je svo vrijeme poskakivala od srece.
Ja:e ajde sad pricaj
Tara: e ovako, znas da ce cetvrtaci biti ove godine sa nama
Ja:nazalost
Tara:cus ove, upoznala sam sinoc na zurci jednog prezgodnog momka i plesali smo zajedno. Pogodi staaa
Ja:cetvrta je godina
Tara:tacan odgovor
Ja: jojj ko ce da izdrzi sa cetvrtacima
Tara: jaa
Pocnemo da se smijemo i ubrzo udjemo u skolsko dvoriste. Inace ne znam ni jednog cetvrtaka zato sto su uvijek bili druga smjena a ja slabo izlazim da bi ikoga od njih znala. U dvoristu je haos, ogromna je guzva. Cetvrtaci su vec nasli svoja mjesta, coskove za pusenje cigara a cetvrtakinje za pusenje neceg drugog.Dosta njih je istetovirano i koliko vidim djevojke im nisu bas postene, "sto se tice morala, morala sam".Njihov slogan,nadam se da vam se svidja. Usle smo u hodnik koji je bio u magli od dima koji su ispustali iz pluca. Stvarno je grozno, nisam znala da ce ovako biti, a i realno direktor nam je budala svako moze da radi sta oce. Progurale smo se do ucionice i konacno sjele na nasa mjesta. Nastavnica Dara je usla u ucionicu, nastala je nenormalna tisina. Ona je inace najgora nastavnica, vjerujte mi znam sta pricam. Obozava da obiri djaka ili da mu da jedinicu. Mene i dan danas proganja, debil. Predaje istoriju a ponasa se kao da predaje fiziku...Cas se zavrsio, brzo su prosla i sledeca 2 jer nismo imali vise casova ipak je prvi dan. Vracamo se kuci dok 4 crna motora projure pored nas.
Tara: ee prosao je moj Kosta... Avvv
Ja: ahhahahahaha kuku
Isplazi mi jezik i tako nastavimo put ka kuci, nije nam bilo daleko,nekih 20 minuta. Kada sam stigla kuci otkljucala sam vrata i ugledala pobacanu robu svuda po podu. Polako sam se pela uz stepenice sve dok nisam cula stenjanje iz majkine sobe. Koliko me je trenutno sramota samo da znate. Samo produzim i udjem u sobu...
Nakon sto cujem otvaranje vrata majkine sobe, otvorim svoja te provirim, ugledam momka koji je bas mlad rekla bih da je mozda 1 ili 2 godine stariji od mene.
Xxx: cao
Zatvorim vrata od sobe i bacim se na krevet.

Hejj ljudi! Konacno sam se vratila,prosla knjiga Moj huligan je dobro prosla, pravila sam dosta gresaka u njoj i pokusala sam u ovoj dosta toga da ispravim. Ljubim vas, i naravno komentarisite i pisite sve sto vam se ne svidja kako bi ispravila❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Reljino srceWhere stories live. Discover now