u sobu, istusiram se i legnem u krevet. Cijelu noc u glavi su mi bile njegove oci, ne znam osjetila sam toliki bijes i stvarno ne znam sta se desilo tom momku. Ali njegove tetovaze 😍😍
Jutro:
Melodija alarma je uveliko svirala, jednom rukom sam dohvatila telefon i iskljucila alarm. Protrljala sam oci sanjivo i ustala iz kreveta. Obukla sam se i izasla iz kuce, majku nisam vidjala sigurno je pijana zaspala u krevet. Tara me je sacekala ispred kapije i zajedno smo krenule ka skoli.Vjetar je duvao i bilo je bas hladno, obrazi su mi postali malo rumeni jer je bas hladan vjetar. A moja koža je veoma osjetljiva, bukvalno malo da se ogrebem po licu ostane mi trag. Stigle smo u skolu i sjele na nasa mjesta, ubrzo su ucenici poceli da ulaze u nasu ucionicu sa stolicama u rukama. Joj spajamo cas jbt. Ugledam onog istetoviranog momka, nosio je crne farmarice, crnu rolku i preko koznu jaknu. Omg! Kako je lijep bratee.
Svi sjednu i nastavnica udje, sjedne za katedru i otvori dnevnik, zapise cas i onda pocne da prica o nekoj novoj lekciji, al bukvalno to nikog ne zanima. Svi su na telefonima ili pricaju, nastavnica je stvarno lagana za odgovaranje a i za rad na casovima, nekako je kao mutava. Ali nije losa ovako. Odjednom u ucionicu ulece jedan ucenik i svi ga pogledaju, kada mu vidim facu sjetim se da je on momak koji je imao odnose sa mojom majkom. Boze koji blam zar i po skoli da me blamira. Propascu u zemlju! Brzo ispravim glavu kako me ne bi vidio. Samo da se zavrsi cas i da me ne vidi. Posle 20 minuta zvonilo je za kraj casa, pozurila sam da izadjem iz ucionice ali me zaustavio glas onog momka.
Xxx:Nadam se da si dobra kao tvoja mama ahahhah
Njegova grupica pocne da se smije dok u meni kljuca krv. Disajuci se smirim a onda mu odgovorim.
Ja:šteta što ti to nikad nećeš saznati
Ostali pocnu da se smiju i da dobacaju kao"uuu " i one ostale doskocice. Izadjem i z ucionice i odem do wc-a, pogledam se u ogledalo i stegnem pesnicu, zar ovo mora meni da se desava. U naletu bijesa udarim rukom u staklo, djelici stakla popadaju po podu a ruka me nenormalno zaboli. Krvi pocne da tece niz moju ruku i odmah je stavim pod vodu. U tom trenutku ulazi Tara koja me gleda izbezumljeno.
Tara: sta ti se desilo jebote!?
Ja:nista ne preuvelicavaj
Tara: jel se ti to sprdas samnom?!
Ja: ajde samo da idemo kuci molim te
Tara: dugujes mi objasnjenje ali ajde kreni
Tara nije bila tu kad mi je onaj debil ono rekao.
Relja POV:
Ja:zasto si ono rekao toj djevojci, Vasilije slusas li ti mene!?
Raderem se i on se uplasi
Vasilije: spavao sam sa njenom majkom i kad sam izasao iz sobe ona me je vidjela a i ja nju tkd to je ta situacija
Ja:kakva si ti budala hahaha
Pocnemo da se smijemo i ubrzo mi zazvoni telefon.
Ja:halo
Xxx: zdravo ovdje Danilo Krstić organizator borbi u skladistima, zelis li da se boris sjutra vece?
Ja: moze, isto mjesto?
Danilo: isto, 20:00h da si ovdje
Ja:vazi
Prekinem vezu i ovi me pogledaju
Ja:sjutra vece dodjite da vidite kaako razbijam
Nabacim osmjeh na licu
Svi: too bree, jedva cekamo!
Ispijem zadnji gutljaj piva i ustanem sa fotelje, odem kuci jer nisam spavao cijelu noc. Bila je tu jedna kurva pa sam imao posla sa njom, znate vec. Legnem u krevet i odjednom mi u misli dodje ona djevojka koju je Vasilije prozivao, slatka je a i prezgodna je. Mada nije bas moj tip cini mi se previse lakom, nek se vec jednom pojavi neka djevojka za koju cu se potruditi ove su mi isuvise lagane. Boze zvucim kao pateticar.
Moj POV:
Stigla sam kuci, nije nikoga bilo opet, sad sam se vec zabrinula, odem do njene sobe ali nikoga nema. Nazovem je na telefon i posle ko zna kog puta se javi.
Ja:gdje si ti??
Mama: a izvini zaboravila sam da ti kazem da sam sa momkom u Americi.
Ja:zar se to tako lako zaboravlja, ne mogu da vjerujem kako si neozbiljna jebote.
Mama:ajde ne drami
Ja:kada se vracas?
Mama: ne znam, mozda za 15 dana ili mozda za 20. Zavisi
Ja:super...
Prekinem vezu i pogledam oko sebe, na stolu je bio novac. Jebem ti i pare vise! Inace nikad nisam ovo izgovorila ali moja majka je prostitutka... Cini li vam se da ja to lako izgovaram, i meni se cini a znate sto? Zato sto sam navikla na to.Nije klasicna prostitutka samo trazi bogatase i onda bude sa njima za pare... Ok to je isto.Mišljenje🥀❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola