Već smo svi pospani, cekamo da Ksenija ode ali nikako da krene. Vec je 4 ujutru kad ona misli da ide ne shvatam...
Ja: Relja vodi je molim te
Relja: uf brate
Tiho smo govorili da nas ne bi čuli ostali.
Relja:docicu posle
Klimnem glavom i on ustane sa kreveta.
Relja:Ksenija idemo
Ustane i krene za njim ko kuče. Pogledam u Taru koja pravi facu kao da povrace. Pocnemo da se smijemo i ja ih smjestim u maminu sobu a ja cu u moju i Relja ako dodje.
Oblacim moju rozu pidzamu, skinem šminku i operem zube. Ususkam se u krevet i zaspem.
Relja POV:
Udjemo u auto i nervozno stisnem gas. Unistila mi je jebeno vece, glupaca.
Ksenija: sta ti radis sa onom djevojkom
Ja:sta te bre briga
Ksenija: pa ti si moj momak
Ja:vise nisam odma da znas
Ksenija: ostavljas me zbog nje?! Ne mogu da vjerujem da se ovo desava.
Pocne da plače i ja jos jace stisnem gas samo da je ostavim kuci i da je ne slusam vise kako patetise. A i ja budala kao u vezu boze me sacuvaj.
Ostavim je kuci i ona krene da me poljubi.
Ja: ajde bre izlazi vise
Izadje iz auta i ja krenem ka Alekseji. Posle nekoliko minuta sam stigao, tiho sam usao u njenu sobu. Ugledao sam mog andjela kako spava. Skinuo sam farmerke i majicu i legao pored nje. Osjetila je moje prisustvo i legla na moje grudi, nogu je stavila preko meni i ruku preko mog stomaka. Mislim da cu da se ukocim ovako do ujutru. Tiho se nasmijem i poljubim je u kosu.
*Jutro*
Moj POV:
Bude me suncevi zraci, pogledam pored sebe i ugledam Relju koji bezbrizno spava sa polu otvorenim usnama. Sklonim svoju nogu sa njega i ustanem, odem da operem zube i da se istusiram. Posle tusiranja obavila sam peskir oko tijela. Izasla sam iz kupatila i otisla u sobu. Relja je bio budan i gledao je nesto u telefon. Cim me je vidio bacio je telefon i nasmijao se dok me je odmjeravao.
Relja: dodji kod mene.
Ja: da se obucem prvo
Relja: uf
Ustao je iz kreveta i poceo da me ljubi sa jezikom. Bacio me je na krevet i sklonio peskir...
Lezimo goli u bijeloj posteljini, ovo je najbolji sex ikada.
Relja: razmisljao sam nesto
Ja: sta
Relja: mi nikada nismo imali dejt
Ja: hahahah pa
Relja: pa imacemo ga, nocas dolazim po tebe u 8.
Ja: hahah ti si lud
Relja: lud za tobom
Poljubimo se na blic i onda mi padne na pamet da ga pitam sta da obucem.
Ja: a sta da obucem, nesto kao svecano ili nesto opusteno.
Relja: obuci neku trenerku ili nesto tako, ne idemo u restorane. Vodim te na jedno posebno mjesto.
Ja: wauu, jel to znaci da sam ja sad posebna
Kazem bebećim glasokm i on pocne da se smije mom skrivenom talentu. Stvarno mogu da zvucim ko dijete od 2 godine,imam taj neki glas.
Relja: nisam znao da to mozes
Ja: mogu ja jos mnogo stvari
Relja: znam jednu u kojoj si najbolja
Ja: koja majke ti
Relja: u sexu naravno
Ja: mislila sam da ces nesto normalno da kazes idiote.
Zazvoni mu telefon i on se javi.
Relja POV:
Ja: Reci
Saša: dje si brate
Ja: aj samo brze pricaj molim te
Saša: neces vjerovati sta se desilo prije 3 minuta.
Ja: sta
Saša: pozvan si u jednu organizaciju u Beču. Vrhunski treneri, pare dobre, mečevi u full. Imaces tamo i stan znaci pruza ti se zivotna prilika.
Sa uzbudjem je govorio i mogu reći da me je ova informacija veoma obradovala. Mozda je i prihvatim ko zna.
Ja: kada
Saša: treba da krenes za dva dana
Ja: javicu ti sta sam odlucio.
Saša: vazi
Prekinem vezu i posvetim paznju njoj.
Alekseja: sta je bilo
Ja: neka glupost
Alekseja: izgledao si srećno
Ja: srećan sam što si pored mene konačno
Što je i bila istina, srećan sam zato što se izležavam sa najboljom djevojkom koju najviše volim.
Zagrli me još jače kao da ću da joj pobjegnem hahah.
Ja: moram da idem
Alekseja: već
Ja: ma imamo neki kućni sastanak. Alekseja: sastanak hahah
Ja: ma tata svake subote sa nama odlucuje oko nekog posla ne nzam ti ni ja sta. Glupost cista.
Poljubim je malo duže i onda se obucem.
Ja: vidimo se plavusice.
Alekseja: cao cao
...
Već je 8 sati, obukla sam crne helanke i bijelu usku majicu. Dobijem nagon za povracanje i potrcim u wc. Povratila sam bukvalno sve sto sam prije pojela. Mora da sam nekako pokvarila stomak sta znam. Cujem svirenu Reljinog auta i umijem se. Sta se jebeno desava sa mojim stomakom. Ponovo povratim i umijem se. Dobro je sad, odem do njegovog auta i udjem.
Relja: hejj ljepotice
Poljubim ga na blic i on mi se milo nasmije.
Ja: gdje idemo!!
Relja: tajnaa
Ja: mrzim tajne
Prekrstim ruke i napravim ljutitu facu... Vozimo se već 20 minuta ako ne i pola sata. Prolazimo kroz neke zabaacene puteve koja je ovo vukojebina.
Ja: jos kolikoo
Relja: stigli smo.
Ja: ne vidim nista
Ispred nas je bilo drvece i velika trava
Relja: naravno da ne vidis, cekaj
Krene da trazi nesto po dzepovima i izvadi crveni povez
Ja: neces valjda
Relja: ocu
Stavi mi povez na ocima i ja se blesavo nasmijem. Prvo on izadje iz auta a onda i otvori moja vrata. I ako nisam mogla da vidim bar sam cula zatvaranje, otvaranje vrata itd.
Relja: daj mi ruku
Krenem da mu dam ruku ali ne mogu da je potrefim
Ja: uzmi je hahaha
Pocne da se smije i izvede me iz auta. Hodali smo po kamenom puticu.
Relja: e sad cu maći povez ali ne smijes da otvoris oci dok ti ne kazem vazi
Ja: da
Skine mi povez i dodje iza mene, zagrli me oko truka i bradu stavi na moje rame.
Relja: sad otvori oci
Otvorila sam oci i susrela se sa nevjerovatnim prizorom.
Ja: o moj bozee!
Isppred mene je bio sto i dvije stolice, upaljenje svijece i nebo puno zvijezda. Mjesec je obasjavao rijeku koja se nalazila ispred nas. Bilo je savrseno!
Relja: svidja ti se
Ja:naravno!Misljenje? ❤️❤️❤️❤️
Vjerovatno ce biti jos 2 /3 dijela i kraj ove ljubavne priče💜
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola