Posle skoro prespavanog dana, cujem kucanje na vratima. Otvaram vrata onako sva cupava i u pidzami, ugledam grupu ljudi, mislim bilo ih je oko 15. Tara me skloni sa vrata dok svi unose pivo. Pored mene prodje onaj istetovirani lik, predobro mirise.
Tara: Izvini sto ti nisam javila ali htjela sam da te oraspolozim
Ja: ma opusteno
I onako ne znam sta bi radila
Ja:kako se zove onaj istetovirani?
Tara:oopaaa svidja ti se aa
Ja: ne samo pitam idiote
Tara: Relja
Ja: sta Relja
Tara: zove se Relja debilu
Ja:aaa hahahahahha
Odem u sobu i obucem ovo sa slike👇🏻Udjem u dnevni gdje su svi, znaci pola njih je uspjelo da se napije, top brate. Malo bolje pogledam i ugledam onog momka Vasilija, Tara mi je rekla kako se zove. Osjetim veliki bijes i pridjem mu, sjedio je odmah pored Relje.
Ja: ej ti
Pogleda me i onda se nasmije, tacno bi mu slomila vilicu da se vise nikad ne nasmije debil.
Ustane i stane ispred mene, bili smo dovoljno blizu da ga ubijem.
Vasilije: cao cao
Ja: izadji napolje, ovdje nisi dobrodosao
Vasilije: kod tvoje majke sam uvijek dobrodosao
Ja: jos jednom pomeni moju majku i ubicu te
Vasilije: mmm kako si opasna, zanima me da li isto stenjes kao tvoja mama ili si ipak glasnija
Udarim ga iz sve snage pesnicom i nos pocne da mu krvari
Ja:kunem ti se ubicu te
Pocnem da ga udaram kao da zelim stvarno da mu oduzmem zivot. Odjednom me neko uhvati i odmakne od njega. Okrenem se i vidim Relju, uhvati me za ruku i odvede na sprat, udjemo u moju sobu i on zatvori vrata za nama.
Relja: smiri se tebra
Ja:necu da se smirim skloni se, jos nisam zavrsila
Krenem ka vratima ali mi uhvati obije ruke i malo ih stegne. Oci mi se napune suzama, i pocnem da se otimam.
Relja: prestani vec jednom, ne mozes da se bijes sa momkom koji je duplo veci od tebe!
Ja:pusti mi ruke! To sto je veci od mene ne znaci da ne mogu da ga ubijem
Relja:uf
Napravi smorenu facu i pusti mi ruke, oko zglobova mi se pojavilo crvenilo, jer imam jako osjetljivu kozu. Nasloni se na vrata kako ne bi mogla da izadjem i pogleda u moje zglobove.
Relja:nisam te valjda tako jako stegao
Ja:imam osjetljivu kožu
Relja: vi zene ste stvarno pateticne
Ja:jebi se
Relja: sa tobom mogu ako oces
Pocne da se smije i ja pocrvenim, kakav moron
Ja:smirila sam se, sad se skloni hocu da izadjem
Relja:dobro, sledeci put te necu vadit iz sranja. Mislim i ovako me boli kurac, samo ne zelim da mi drug bude prozvan kao nasilnik.
A sta sam ja mislila, da je to zbog mene. Glupaco.
Izadjemo iz sobe i kad se spustimo u dnevni nema nikoga. Super, sada cu da spavam. Dosta mi je žurki za jednu noć, ruka me malo boli zbog onog sa staklom.
Relja: idem ja
Ja: hvala bogu
Nasmije se i ode, kako je samo bezdusan jbt. Ne mogu ja ove ljude. Moram da raspremim sve ovo, hvala Tara sto si me ostavila... Sjednem na krevet i pocnem da placem, sve mi se nakupilo jednostavno. Zar cu ja da placam majčinske grehove, sve sto ona uradi meni se nameće. Ne mogu da imam drugove jer je svaki bio sa mojom majkom. Vjerovatno se pitate gdje mi je tata, pa to ni ja ne znam. Nikad ga nisam vidjela, ne znam ni kako izgleda, je li uopste ziv. A i ne zanima me, kad je vec mogao da me ostavi. Zar ga nikad nije zanimalo kako sam ili kako izgledam...
Relja POV:
Dodjem u našu gajbu i tu zateknem Sofiju i Vasilija, on drzi led na nosu a ona sjedi pored njega.
Ja:kakva si ti pička, djevojke te tuku hahahahhaha
Vasilije: vidio bi tebe, jebacu joj mater za ovo
Ja:nije djevojka nista kriva
Sofija: o pa ona ti je preča od nas, možda se čak i zaljubio u malu kučku
Ja: začepi Sofija, boli me kurac za nju ako zelis mozes da je ubijes od batina ne zanima me.
Vasilije: top
Uzmem pivo iz frizdera i popijem gutljaj. Iskreno želio bi je, ali kao sto kazem nije nikakav izazov.
Mozda za jednu noc, top je gradjena.
Vasilije: kako bi ono da se zove, neko cudno ime
Sofija:Alekseja se zove, ime je glupo do bola
Nikad ranije nisam cuo za to ime, lijepo je, neobicno.Mišljenje🥀
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola