Zurka se zavrsil Relju su bukvalno pijanog iznijeli,budala. Kosta je odveo mene i Taru mojoj kuci,moramo da se ispricamo nismo dugo.
Kosta: drago mi je da si se vratila
uputi mi mali osmjeh i ja mu uzvratim
ja: i menii
Tara: konacno da smiri Relju
pocnu da se smiju i stvarno mi malo bude neprijatno hahaha
ja: kad cete prestati da me zezate za Relju
Tara: kad te ozeni
Ja: nacekacete se
Kosta: ko zna
Stignemo kod moje kuce i izadjemo.
Tara: sad mi sve pricas
Ja: da da
Zagrljene udjemo u kucu i presvucemo se u pidzame. Sjednemo na moj krevet i krece ispovijedanje.
Tara: prvo pitanje, zasto si ostala tamo toliko
Ja: osjecam se kao na nekom testu
Tara: ajde bre ne zezaj nego odgovaraj
Ja: mislila sam da cu da ga zaboravim, znam da ne bi islo, nas dvoje ne idemo nikako zajedno... On ne bi bio vjeran.
Tara: ti nisi ni svjesna koliko je on zaljubljen u tebe curko
Ja: ajde sad ne sprdaj se
Tara: dobro kako oces...
Pricale smo satima i na kraju zaspale. Alarm nas je probudio, mislim da sam htjela da umrem kad sam cula tu odvratnu melodiju... Brate spava mi se...
Ja: ajde da ne idemo danas
Tara:moramo
Ustane sva rascupana kao zombi i krene da pretura po mom ormaru. S obzirom da nije ponijela svoje stvari uzece moje sto je normalno.
Tara: nisi mi rekla da si ovoliko nakupovala stvari.
Ja: uzmi sta ti se svidja, poklanjam ti
Tara: nemoj posle da se predomislis
Ja: necu hahahah
Obucemo se i krenemo u skolu. Cim smo izasle zaustavilo se auto. Kada sam pogledala vidjela sam Relju za volanom i Kostu koji sjedi pored.
Relja: ulazite
Tara: ajde molim te, ne mogu da se pomjerim vise
Ja:samo zato sto i mene boli glava😂
Udjemo i ja malo jace zalupim vrata, ali slucajno. Stvarno sam nekad ko neki rambo.
Relja: polako razvali mi vrata
Ja: ne boj se neće im nista bit
Relja: nadam se
Udarim ga po ramenu i on pocne da se smije. Sladak je... Ufff
Na pola puta ugledamo njegovu djevojku.
Ja: stani da i nju pokupimo
Relja: e bravo, nisam je ni vidio
Ja: jedi govna
Relja: nesto si rekla
Ja: ne
Svirne joj i ona sva srecna udje, poljubi ga u obraz i nasmije se
Ksenija: cao djevojke
Ja: cao
Kazem kao da je neko umro i svi pocnu da se smiju. Nisam valjda toliko providna. Ma dje nisam...
Tara: cao haha
Stignemo na skolski parking i svi izadjemo. Relja i Ksenija se uhvate za ruku i idu ispred nas. Mislim da mi ovo namjerno radi. Zasluzujem osvetu realno.
Udjemo u skolu i Tara mi kaze da smo sada odvojeno zato sto su popravili onaj nered. Nekako budem tuzna jer necu sjedeti sa Reljnom. Al dobro sta je tu je. Odem do direktora da se ponovo prijavim na casove.
Relja POV:
Kosta: ajde nocas da pravimo zurku nedje.
Ja: dje bismo mogli. Kod mene nema sanse, tata je dosao sa puta sinoc ne pada mi na pamet da ga slusam.
Kosta: ma kod mene ista situacija, e znas dje bi mogli
Ja: dje
Kosta: kod Alekseje ona i onako sama zivi.
Ja: moze moze
Kosta: i da je pitamo da prespavamo svi zajedno. Mislim ti i ona u jednu sobu mi u drugu
Ja: hahahah imas dobre ideje stvarno.
Kosta: oces da zoves Kseniju?
Ja: naravno da ne, koji ce mi kurac. Sad mi je Alekseja tu, Ksenija mi je samo tu kako bi Alekseja bila ljubomorna.
Kosta: ja ne znam sto se vi ne smuvate i onako ste zaljubljeni jedno u drugo
Ja: polako ima vremena
Kosta: kako ti kazes...
Necu da brzam sa njom, zelim da pokusam da budem vjeran i da konacno volim nekoga. Mislim zavolio sam ja nju ali neka to ide polako. Necu nista da planiram zelim da bude spontano.
* Skola se zavrsila, nista bitno se nije desavalo*
Moj POV:
Stigla sam kuci i krenula da pospremam. Kako je prljavo, uf jezim se od paukova i ove prasine.
Znaci najveci strah u mom zivotu su bube. Sve sto leti i puže.
Rekla mi je Tara da ce zurka biti kod mene zato i raspremam inace se ne bi nakanila. Nakon sto sve raspremim sjednem na stolicu sva umorna i prasnjava. Odem po peskir i okupam se. Tako prija kupanje posle ove prasine. Sta obuci, trazim po koferu jer mi je muka bilo da naslozim sve u ormar. Obucem kratku koznu suknjicu i crnu usku majicu dugih rukava koja je bila florocentno roze boje. Uvijem malo kosu i nasminkam se. Cujem zvono na vratima i sidjem, otvorim vrata i ugledam moju ekipu. Relja je bio obucen u crnu trenerku nike. Izgleda da njemu bas nije do sredjivanja. Relja me je odmjerio od glave do pete bukvalno. Sjeli smo i poceli da pijemo. Relja ovaj put nije pio a nisam ni ja nesto. Nije mi se pilo.
Tara: ajde da igram istina i izazov
Ja: jao ne mrzim tu igru
Relja: ni meni se ne igra to sranje
Kosta: ajde ne budite babe!
Tara: Alekseja sjedaj
Sjeli smo na pod i uzeli bocu, prvo je okretala Tara. Stalo je na mene, zasto ja uvijek probijam led.
Ja: izazov
Ako kazem istina pitace me nesto u vezi Relje sigurno.
Tara: sjedni Relji u krilo
Pridjem i sjednem, osjetim njegov ponos i ugrizem se za usnu.
Ja: ja se smrzavam sta je ovo
Tara: evo ti
Stvarno je orehladno ne znam sta je sa ovim radijatorima.
Pokrijem se cebetom dok se naslanjam ledjima na Reljine grudi.
Okretala sam i stalo je na Kostu poslala sam ih u sobu na sat vremena, da ostanem bar malo sa Reljom.
Relja: prekratka ti je suknjica
Zarezi mi na uvo i sva se najezim dok je obije ruke stavio na moje grudi i masira ih.
Ja: Relja...
Vrata zazvone i on spusti ruke.
Relja: očekujes nekoga
Ja: ne
Ustanem i on me udari po dupetu. Odem do vrata i ugledam Kseniju.
Ja: sta ces ti ovdje
Ksenija: dosla sam kod decka
Ja: dobro
Udje unutra i Relja me pogleda u fazonu zasto si joj otvorila. Slegnem ramenima i ona sjedne na krevet dok Relja i dalje sjedi na pod. Krenem da prodjem pored njega i on me uhvati za ruku i povuce me tako da padnem u njegovo krilo. Pokrije nas cebetom dok nas ona gleda poprijeko.
Ksenija: idem ja do wc-a
Ja: ides stepenicama i treca vrata lijevo.
Osjetim Reljinu ruku koja mi mazi unutrasnjost butine. Eksplodiracu, medjunozje mi uveliko pulsira. Zavuce mi ruku u gacice i pocinje da trlja moj polni organ. Stavio je jedan prst u mene i ja sam uzdahnula. Osjetila sam da mu se digao i sad bi se pojebala sa njim. Ulazi Ksenija koja nas prekida i ja rukom maknem Reljinu.
Relja: duga je nocMisljenje❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola