Kakav je on moron, konacno se zavrsio cas. Svi su ustali sa svojih mjesta, neki su krenuli ka wc-u a neki žele da prosetaju. Vjecito je odmor izmedju casova za setnju realno. Tara je otisla kod Koste, a ja sam cackala telefon. Paznju mi je privukla jedna Reljina slika, bio je bez majce, misici su mu se jasno vidjeli, a osmjeh mu je bio savrsen.
Xxx: Alekseja
Kada cujem glas od Nenada odmah sklonim telefon. Valjda nije vidio,uh ubicu se.
Ja:ejj
Kazem nesigurno dok me on posmatra
Nenad: jel bi mogli da se vidimo veceras imam nesto vazno da ti kazem.
Ja: reci mi sad
Nenad:dolazim po tebe oko 6
Ja:okej
Sta li hoce, inace ja i on smo bili u vezi prosle godine, bili smo zajedno 6 mjeseci, ali je veza bila uzasna. Dobro isprva je bilo predivno ali kasnije me je prevario pa tu se i zavrsila "bajka". Sta hoce da mi kaze, uvijek sam bila znatizeljna i nikad nisam mogla da cekam.
Relja POV:
Ja:Kosta
Pogledam u njega dok se ljubaka sa onom malom.
Ja:alo bre kosta!
Kosta: sto me prekidas jbt
Kaze Tari da ide da proseta dok mi porazgovaramo te sjedne pored mene.
Ja: ko je onaj momak sto je pricao sa Aleksejom
Kosta: hahaha opa ko se to raspituje
Ja:zalijepicu ti samar
Kosta:Ne znam ko je, ali raspitacu se.
Ja: dobro
Zavali se na stolicu i podigne noge na sto. Pogledam ga i on me pogleda u fazona sta?
Kosta: sad?
Ja:Sad
Mucno ustane sa stolice i odgega se do Tare. Bas me zanima ko je momak.
Sofija dodje do mene i sjedne mi u krilo,pocne da njise kukovima i da se trlja na mom kurcu. Zavodljivo me pogleda i nasmije se. Sklonim je sa mene i ona me zacudjeno pogleda.
Ja: ne ovdje
Sofija: odjednom ti sad smeta
Ja:odjebi
Moj POV:
Gledaj ih samo sto se ne pojebu na sred stola, pa da gledamo predstavu.Prevrnem ocima i zamislim sebe kako se ljubim sa njim. Udarim se u celo i shvatim da sam upravo ja htjela da budem na njenom mjestu. Nikad me nije ovako neko privlacio, osjecam ogromnu strast prema njemu. Ugrizem se za usnu, nastavnica ulazi i Tara dotrcava do mene.
Tara:molim te za uslugu
Ja:koju
Tara: da Relja i ja zamijenimo mjesta
Ja:necu
Tara: molim te molim te
Ja:ajde dobro samo mi se skloni
I nije tako lose sjedjeti pored njega. Dobro prestacu sa ovim glupim mislima.
Cujem zvuk pomijeranja stolice dok gledam samo u svesku po kojoj nesto svrljam. Nekako me malo blam.
Relja: plavusice nadam se da ti ne smetam ovdje
Ja:smetas
Relja: boli me kurac
Nasmije se i ja prevrnem ocima, kreten. Polako privuce stolicu do moje tako da nam se butine dodiruju. Stavi ruku na moju butinu i jako je stisne.
Ja: sta to radis
Relja:ne pravi se kao da ti smeta
Ugrizem se za usnu i on krene da mi otkopcava dugme sa pantalona, pocnem neuravnotezeno da disem dok stiskam olovku. Jednom rukom mi rasiri noge a drugu zavuce u moje gacice, krene da dodiruje moje medjunozje dok nenormalno grizem prst kako ne bi ispustila neki zvuk. Osjecam da cu eksplodirati. Nastavnicin glas me probudi iz bunila i ja mu odmah maknem ruku. Zaakopcam pantalone dok se na mom licu ocrtava milion boja. Spustim glavu i Relja pocne da se smije.
Relja: kako si samo sramezljiva
Ja: ovo je prvi i zadnji put daa si uradio tako nesto, moronu. Sad bih te ubila
Relja: pa nisi pokusala da me zaustavis.
Ja: ostavi me na miru, ja nisam takva djevojka. Idi kod svojih bolesnica a mene ostavi.
Relja: ja ti nisam ovi pedercici jel ti jasno, ne mozes sa mnom da se zajebavas.
Ustane sa stolice i ode iz ucionice, u tom trenutku svi me pogledaju
Ja: sta buljite, sta je?!
Skrenu pogled i nastavnica me ucutka...
Do kraja casova ga nisam vidjala, krenule smo kuci ali njegovog motora nije bilo tu...
Tara: sta se desilo vama
Ja:samo smo se posvadjali
Tara: zasto se jednostavno ne smuvate
Ja: Tara brate odjebi vise sa tim
Kazem malo agresivnije, dovoljno sam isfrustrirana
Tara: izvini, izvini
Zagrli me jako i nasmije se, zao mi sto na nju iskaljujem svoj bijes. Nije ona kriva sto nisam mogla da se iskontrolisem i da mu polomim jebenu ruku. Necu da kazem da mi nije prijalo, ali bilo je u pogresnom trenutku. Zar ce sad da misli da sam laka, pa naravno nismo se ni poljubili a vec mi je stavio ruku u gacice. Toliko o mom moralu i onim sto sam rekla da me samo fizicki privlaci...Misljenje? ❣️❣️❣️
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola