Istrcim iz sobe sva crvena i otrcim do Danijele.
Danijela:gdje si ti, zvala sam te 100 puta
Ja:ovaj bila sam do wc-a
Pogleda me malo bolje dok pokusavam da vratim stabilnost mom licu jer osjecam da gorim.
Danijela:shvatila sam
Pocne da se smjeska i bude mi jos gore.
Ja:Idem da ocistim sobu, e da zaboravila sam da te pitam mogu li nocas da budem ovdje.
Danijela:mozes naravno
Ja:hvala ti
Pridjem i zagrlim je, čisteći sobu razmisljala sam o Relji i shvatam da sam stvarno zaljubljena u tu budalu. Jednostavno koliko god da sam ljuta ne mogu da mu odolim. Da li je Danijela provalila, pa naravno da jeste nije glupa. Uf!! Nazovem Taru na telefon i ispricam joj sve o Relji.
Tara:ti si stvarno pukla za njim
Ja:znam, znas sta jos ima novo
Tara: sta, jos neki šok
Ja: ma pojavio se moj otac
Tara:ozbiljno!
Šokirano izgovori dok ceka moj odgovor
Ja:da i pogodi sta, on je jebeni ludak. Psihopata, zakljucao me u sobu jedva sam pobjegla.
Tara:ne mogu da vjerujem, ii sta je htio
Ja:mamu, zvala sam je žena se zabrepastila
Tara: boze, oce li se tebi nekad nesto lijepo desiti
Ja:rodjeni baksuz
Tara:bas brate, oces nocas u klub. Izvini sto te pitam ovako al sam pomislila da bi mozda htjela da zaboravis na to bar 2 sata...
Ja: ma opusteno, ko ide
Tara: ja, Kosta, Sofija i neka njena drugarica, Relja i ne znam ocel jos ko, mozda Vasilije.
Ja:ne bih bas, i onako nemam sta da obucem sve mi je ostalo kuci...
Tara:joj bas, sranje
Ja: da, nema veze drugi put cemo
Tara:ajde onda odoh da se spremam
Ja:vazi cujemo se
Tara:bajj
Prekinem slušalicu i obrišem ogledalo na velikom ormaru. Vec je 9 sati, cujem Relju koji lupa kao konj dok silazi niz stepenice.
Izadjem da vidim kako se obukao, sto se on toliko skockao. Da nije zbog one drugarice.
Ja: sto si se tako sredio
Relja: pa mozda da nadjem neku nocas
Crkao da bog da, nadji pa cu je rascerupati.
Ja:fino, meni nocas dolazi Nenad pa znas.
Uozbilji se i pogleda me dok zateze vilicne kosti.
Relja:Alekseja!
Ja:sta je pa moram i ja da imam nekog nocas
Relja: Alekseja rekao sam ti jednom ubicu ga.
Ja: briga me
Relja: samo probaj
Ja:vazi
Ode ljutito i ja sjednem na stepenice. Debil ko da je mene briga za onog debila, a on ide sad tamo da se upoznaje sa nekim tamo kurvama... Bas me briga. Odem u kuhinju i uzmem sladoled, pocnem da jedem dok mi se place.
Danijela: sladoled nikad nije dobar znak, ajde pricaj.
Sjedne pored mene i pogleda me.
Ja:ma glupo mi je da vam pricam o tome
Danijela:znam da je u vezi Relje
Ja: otisao je u klub a tamo ce biti 2 djevojke u njegovo drustvo i naravno on ce spavati sa nekom od njih dvije a ja cu sjedjeti ovdje i cekati.
Danijela: ljubomorko jedan hahahah pa idi tamo kod njega.
Ja: necu
Danijela: dobro ako se predomislis uvijek imas moj ormar, imam bas dosta haljina...
Ja:dobro ali ne vjerujem
Slegne ramenima i ja odem u sobu obucem pidzamu koju mi je Danijela dala i legnem. Kako ja sad da zaspem. Bukvalno razvijam filmove u glavi. Telefon mi zavibrira i vidim da je poruka od Tare. Udjem na instagram u dm i vidim da mi je poslala sliku.
Otvorim je i ugledam Relju koji sjedi pored te nove djevojke. Ona mu se smjeska, pa ne ja cu nju da ubijem. Ustanem iz kreveta i kazem Danijeli da sam se predomislila. Otvorim njen plakar i nadjem predivnu haljinu. Srebrna haljina dugih rukava, uz tijelo ide i malo iznad koljena je. Nisam znala da ovo ima . Nadjem stikle i zovnem taksi. Nakon 5 minuta udjem u njega i kazem dokle da me vozi. Samo sam razmisljala kako cu da ubijem tu kravu.
Taksista:stigli smo
Ja:super, platim mu i izadjem.
Vec sa vrata me docekala ogromna buka i bezbroj pomijesanih parfema, probijala sam se kroz poludjele tinejdzere koji su skakali kao ludaci.
To! nasla sam ih. Tara me pogleda sa osmjehom dok su ostali u šoku.
Tara:dobro dosla!
Klimnem glavom i dodjem do Relje i te ćurke.
Ja: malo mjesta samo
Kazem joj i ona se pomjeri, vjerovatno me sad psuje hahah
Sjednem do Relje i on stavi ruku oko mojih ramena.
Relja: cudo nisi ostala sa Nenadom
Ja:nisam ja ko ti
Relja: sta to treba da znaci
Ja: pa ne vucaram se ja sa svakom nego ti
Relja: hahahaha tako si ljubomorna
Poljubi me u obraz i isprepleta nam prste. Ruke su mu bile vrele kao žar,njegova šaka se tako uklapala sa mojom.
Ja: ti si jos gori
Relja: priznajem
Ja:hvala bogu da i ti nesto priznas
Relja: zahvalices mi kasnije
Namigne i ispije zadnji gutljaj viskija pretpostavljam. Nikola dodje i krene prema meni ali ga Relja zaustavi.
Relja: ona ce votku ako mozes odmah da doneses
Klimne glavom i samo ode, nisam samo ja ljubomorna ovdje,znaci i on osjeca nesto prema meni, je a mi prodje kroz tijelo.
Relja: idem do wc-a
Sapne mi i ode, ova krava krene za njim i ja je uhvatim za ruku.
Ja: posle ces ti
Sofija:pusti djevojku sta ti je
Ja: ti odjebi da te ne ubijem nocas i onako mi ides na zivce
Tara: ahhaahah tako mi je drago sto si dosla!
Pocne histericno da se smije i ja joj se pridruzim. Relja se vrati i neki momak ga zakaci ramenom. On se okrene i nesto mu kaze, nista ne cujem u picku materinu! Relja ga udara pesnicom i on pada na pod, djevojke pocinju da vriste i on najnormalnije dodje do mene.
Ja: Relja!
Zar ce ovako svaki put da bude kad negdje izadjemo.
Kosta:idite vi sredicu ja ovo.
Relja: necemo bre, ostacemo jos malo
Ja: Relja idemo
Relja: idemo ženo moja
Kakva budala, srce mi zaigra i on mr uhvati za ruku. Izadjemo iz kluba i udjemo u auto.
Ja:ovo ti nije trebalo stvarno
Relja: znam ja sta radim
Ja:nikada vise necu da budem sa tobom u istom drustvu
Relja: ma nemoj
Ja: ma moj
Relja: večeras spavas sa mnom
Ja: ko kaze
Relja: ja!
Stegne mi butinu slobodnom rukom i ja se ugrizem za usnu. Parkiramo se ispred kuce i udjemo u njegovu sobu.
Baci koznu jaknu i krene da me ljubi strasno, rukama mi steze dupe dok su moj ruke u njegovoj kosi. Skine mi haljinu i ostanem u brusu i gacicama.
Zagrize donju usnu i baci me na krevet. Legne preko mene dok baca stvari na pod, ostao je samo u boksericama. Stane izmedju mojih nogu i pocne da mi ljubi vrat. Skine mi gacice i lagano udje u mene, i tako nekoliko puta.
Ja: brze!
Ulazio je sve brze i brze...Misljenje? 😅🔞
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola