Bude me suncevi zraci, protrljam oci i ugledam relju koji bezbrizno spava. Sjetim se prosle noci i bude mi neprijatno. Ovo je greska, mi nismo cak ni u vezii. Krenem da ustanem ali me njegova ruka vrati u krevet.
Relja:pobeguljo
Ja: Relja idem
Relja: ajde jos malo da spavamo
Ja: jao koliko je satii
Brzo uzmem njegov telefon i pogledam, propustila sam vec 3 casa.
Ja: propustila sam 3 casa!
Histericno pocnem da trazim gacice po sobi ali ne mogu da ih nadjem.
Relja:ovo trazis?
Vrtio je moje crne cipkane gacice oko prsta dok je imao perverzni osmjeh na licu. Ustao je i u boksericama dosao do mene. Stavio mi je ruke na kukome i priblizio sebi.
Ja: ja... Zurim
Pocnem da zamuckujem zbog nervoze i ogromne doze neprijatnosti.
Relja: mhm, mogli bi smo da ponovimo ovo
Poljupcima je obasipao moj vrat. Nekako sam se oduprela njegovim usnama i odgurnula ga. Zacudjeno me pogledao
Ja: ono sinoc nije trebalo da se desi
Relja: oces da kazes da ti nije bilo lijepo?
Ja: da
Naravno da mi je bilo lijepo, vodila sam ljubav sa momkom u kojeg sam zaljubljena. Bolje je da lazem, nismo mi jedno za drugo.
Relja: mogu li na popravni nastavnice?
Suzdrzim osmijeh jedva i on uzme trenerku i navuce je.
Krenem da idem, uhvatim kvaku i polako je otvorim kako me ne bi vidjela Danijela. Krenem da izadjem jer Danijele nema i taman da zatvorim vrata zaustavi me grub glas.
Relja: e da, bila si sjajna sinoc
Pocne da se smije kad vidi moju crvenu facu i ja zalupim vratima. Odem do wc na brzinu se istusiram i obucem. Trcalaa sam bukvalno do skole. Stigla sam na 5 cas,bolje da nisam dolazila al ajde.
Tara: ej gdje si ti
Zagrli me i ja sjednem pored nje, Kosta nije bio tu tako da sam zauzela njegovo mjesto.
Ja: ma kod Relje
Tara:aaa jes! Znala sam.
Ja: haaha tisee svi nas gledaju
Tara: dobro, nemoj mi reci da ste imali odnise
Prekrijem rukama lice i promumlam
Ja: nazalost jesmo
Tara: pa nije to nista lose ej
Skloni mi ruke sa face i nasmije se
Ja: nije trebalo to da se desi
Tara: zasto
Ja: on nije tip koji moze da bude u vezi, ne znam cak ni da li umije da voli osobu.
Tara: pa po svim pricama Relja je momak koji ne pokazuje osjecanja prema djevojkama, hladan je kao zamrzivac.
Ja: vec sam se dosta vezala za njega.
Prekida nas Kosta koji sa smeskom ide prema nama. Da li mu je Relja rekao, propascu u zemljuu.
Kosta: O Alekseja, sta ce bit da ti toliko kasnis?
Ja: ma imala sam neka posla
Tara:hahahahah
Lupin Taru po ruci i on se uozbilji.
Nastavnica ulazi i sa vrata nam govori da je odgovaranje.
Odem na svoje mjesto, glava me sad boli. Osjecam se kao baba, sve me nesto boli. Nervoza obuhvati cijelo moje tijelo i dobijem nagon za ubijanje. Relja ulazi i izvinjava se sto kasni, sjeda pored mene dok ja konstantno svaram po svesci dok cekam da me nastavnica prozove.
Relja: jesi dobro
Prosaputa, i ja samo klimnem glavom.
Relja:dobro
Nastavnica prozove moje ime i ja odem ispred table. Dva odjeljenja bulje u meni ali to je nista nasprem Reljinog pogleda.
Nastavnica:ajde Alekseja pricaj zadnju lekciju.
Inace ovo je cas iz Geografije, pojma nemam sta smo ucili. Skroz sam propustila lekcije.
Relja POV:
Gledam je kako "lomi" preste od nervoze. Pogledam gdje ona gleda i vidim Taru koja joj sapuce neke recenice. Vratim pogled na nju koja se uveliko smije, kakva ludaca od djevojke hahaha.
Nastavnica: Alekseja sta se desava sa tobom, imas 4 i nemoguce je da ucenik sa takvom ocjenom ne zna nista.
Alekseja: nisam imala vremena da naucim
Nastavnica: ti si se sigurno zaljubila cim ne ucis.
Nasmijem se i ona me pogleda prevrcujuci ocima.
Alekseja: nastavnice ako malo bolje pogledate ove nase muskarce videćete da nemam u koga da se zaljubim.
Podignem obrvu i ona ponosno sjedne na svoje mjesto.
Ja: sta ovo znaci, kako mislis nema muskaraca
Alekseja: to znaci da nema eto
Ja: pa realno nema ni jedne djevojke koja se meni svidja tako da razumijem te.
Moj POV:
Ova recenica mi pomuti razum. Jos vise se razocaram u njega, Tara je upravu on je zamrzivac. Nekako ovo pomalo i boli.
Relja: idem kod Sofije
Pokaze mi na prazno mjesto pored nje, klimnem glavom i lazno se nasmijem. Izgorecu od ljubomore! Cas se zavrsi i krenemo kuci, nemam gdje da idem. Kod Relje se ne vracam nema tih para, kod Tare ne mogu ona ide sad sa Kostom negdje. Preostaje mi samo moja kuca, valjda je onaj manijak otisao, polako cu se prisunjati valjda nece biti nikog. Pridjem mojoj kuci, dvoriste je prazno nema nikoga, polako pridjem do prozora od kuhinje i provirim. I dalje ne vidim nikoga, otisao je! Radosno sam usla u kucu i krenula ka mojoj sobi. Odjednom me je necija ruka zaustavila. Okrenula sam se i ugledala ga. Srce samo sto mi nije iskocilo od straha.
Tata: oo vratila si se
Ja: pusti me hocu da idem!
Drala sam se dok su mi suze konstantno klizile niz obraze. Sam njrgov lik me plasio, imao je onaj jezivi glas.
Tata: sad sledi kazna
Odvukao me u sobu i poceo sa udarcima. Udarao me je pesnicama po licu, dok sam ja lezala na podu u bolovima.
Tata:postarao sam se da vise nikada ne izadjes.
Sklupcala sam se na podu, dok me glava ubijala od udaraca. Sta da radim, razne misli su mi prolazile kroz glavu.
Tara POV:
Narucili smo pice i sjeli, cesto bi bila u drustvu Relje i Koste. Oni bi mi pricali njihove dogodovstine a ja bih se smijala kao luda. Stvarno su bili problematicni, neki su i dan danas.
Ja:ljudi a gdje je Alekseja otisla
Odjednom mi je sinulo da je njen otac u gradu koji je pritom psihopata.
Relja: vjerovatno kod nas, smjena joj je pocela.
Osjecala sam da nesto nije uredu i morala sam to da provjerim.
Ja:mozes li da pitas teta Danijelu je li kod vas?
Relja:mogu, sto jel se nesto desava a da ja ne znam
Ja: objasnicu ti kasnije samo zovi
Uzeo je telefon i pozvao
Relja: je li Alekseja dolazila, okej
Ja: ii
Relja: nije dolazila
Boze sigurno ju je uhvatio, panika me hvata, moram sto prije da je nadjem.
Kosta: ispricaj nam, mozda mozemo da pomognemo.
Relja: ajde vise zenska glavo
Ja: pa mozda niste znali ali Alekseja nikad nije upoznalla oca, i on se odjednom pojavio. Osamario je i jurio, rekla mi je da je otisla kod tebe da se sakrije.
Relja: nee serii, znao sam da nesto nije uredu, uletjela je kod mene kao furija.
Ja: njen otac je psihopata, ako ju je on nasao vjerovatno ju je istukao.
Relja: gjde su oni sad.
Osjetila sam nervozu i strah u njegovom glasu. On stvarno brine
Ja: u njenoj kuci
Odgurnuo je sto kako bi lakse izasao i usao je trceci u auto.Misljenje? ❣️❣️❣️
Ako znate neki film slobodno mi pisite, sve sam odgledala nemam vise sta😂❣️
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola