Izadjemo na fizicko, posto jos uvijek sala za fizicko nije popravljena moramo u dvoriste. Tara ode po loptu za odbojku jer jedino sto ja umijem jeste odbojka, noge su mi beskorisne...
Dodje sa loptom i osamimo se na cosku. Dobacivajuci se loptom osjetim Tarin cudni pogled.
Ja:sta je
Tara:sta je sa tobom to je moje pitanje
Ja:ništa sa mnom
Tara:ne pravi se luda, zasto si onoliko isprovocirala Relju
Ja: ja njega isprovocirala, a sta on radi. Zasto se svi prave da je on neka dobrica.
Tara:najebaces,ti ne shvatas koliko je on lud. Ne igraj se s vatrom
Ja:dosta mi je mafijasa i tih sranja
Tara:onda ili budi sa njim ili ne iskusavaj srecu
Ja:njega ne drzi mjesto. On ne moze da bude vjeran... Na cijoj si ti strani molim te?
Tara: ni na jednoj
Ja: super
Tara: evo ga tvoj mafijas, idem ja
Okrenem se i ugledam Relju koji hoda prema meni, ima tako jebozovan hod.
Relja: Dodji ovamo
Uhvati me za lakat i odvede iza skole.
Ja: dobro pusti me vise
Relja:zadnji put da si ono uradila jel ti jasno!
Razdere se i ja se povucem nazad
Ja: nije mi jasno
Relja: vjeruj mi da cu prebiti svakog momka koji ti se priblizi
Ja:onda cu ja prebiti svaku djevojku koja se tebi priblizi!
Nasmije se, i ja tek tad shvatim sta sam izblebetala
Ja:idem ja
Sva pocrvenim i krenem ali me uhvati za struk i vrati. Pribije me uz sebe i nasmije se.
Relja:nisam znao da smo tako opasni
Ja: sad znas
Relja: necu da te vidim sa drugim momcima
Ja: nemas pravo to da mi trazis
Relja: ti si moja, ovo tijelo, ove usne, osmjeh sve je to moje.
Ja: ovo je za tebe samo igra
Relja:kako ti to znas
Ja:znam
Poljubi me u čelo i ode. Sta sad ovo bi...uf sa njim samo problemi.
Dobijem poruku i pogledam u nju.
Pisalo je "dodji kuci, cekam te. Tvoj tata". Zaprepastim se kad ovo procitam. Srce mi kuca kao ludo, noge mi se odsijeku dok se pridrzavam za zid. Nekako se priberem i krenem brzim korakom ka kuci. Mozda se samo neko zezao. Mada ko bi se zezao sa tim. Kapljice znoja mi se slivaju niz lice. Otvorim vrata i udjem.Brzim pogledima prelazim preko dnevnog boravka ali ne vidim nikog.
Xxx: mene trazis?
Okrenem se i ugledam covjeka koji je moj tata. Dodje mi tesko i zateturam se. Uhvati me za ruku i pomogne mi da sjednem.
Tata: donijecu ti vode
Ode i stavim ruku na srce, nisam mislila da ce biti ovako tesko. Vec sam se bila pomirila sa tim da nemam oca. Ovo mi pretesko pada. Donese mi vode i ja drhtavim rukama ispijem gutljaj vode.
Tata: jesil dobro
Ja: zasto si ovdje?
Tata: zbog tebe
Ja:mozes li da me ne lazes. Reci mi pravi razlog
Tata:gdje ti je majka
Ja: sta tebe briga
Uhvati me za lakat, i sve jace mi stiska ruku.
Tata:gdje je ona kurva
Ja:pusti mi ruku!!
Razderem se ali me osamari.
Tata:jel stvarno mislila da je nikad necu naci
Ja: idi odavde
Jedva izgovorim dok osjecam kako mi usna krvari.
Tata:tek sam dosao
Pocne bolesno da se smije i ja krenem da pobjegnem i taman da stignem da otvorim vrata on me uhvati za kosu i odvuce. Vristajuci mu guram ruke ali dzabe. Otvori vrata od sobe i ubaci me unutra. Zakljucao me, pokusam da otvorim prozor ali ne uspijem. Taj bolesnik je zakucao ekserima prozor. Potrazim telefon po dzepovima i uhvati me panika kad shvatim da ga nema. Sta cu sad, setajuci po sobi samo mislim na to da ce Relja doci da me spasi. I u ovakvoj situaciji mislim na njega. Sta da radim! Preostaje mi samo da polomim prozor. Uzme neku vazu i njom udarim od prozor. Napukne i onda ga udarim nogom. Cujem trcanje uz stepenice, izgleda da nije racunao na ovo. Skocim sa prozora i pobjegnem niz ulicu. Jedino mjesto koje mi je bilo sigurno je bila Reljina kuca. Trcala sam najbrze sto sam mogla. Stigla sam do njihovih vrata i pozvonila dok sam iza sebe cula dozivanje.Molila sam boga da sto prije otvori vrata.
Relja POV:
Ima li bilo koga u ovoj kuci da otvori vrata ili sve moram ja uf! Ustanem iz kreveta i krenem ka vratima. Otvorim ih i ugledam Alekseju kako ulazi ko furija.
Alekseja:zatvori brzoo
Uspaniceno izgovori i ja zatvorim vrata. Pridje i zakljuca ih, pogledam joj lice i zaprepastim se. Imala je malu modricu i razrezanu usnu dok joj je lice bijelo kao kreč.
Ja:sta ti se desilo
Uspaniceno kazem i ona pocne da place. Zagrlim je jako dok joj suze padaju na moje grudi.Misljenje❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola