Piscev POV:
Patili su i umirali jedno za drugim. On je svoj bijeg iz patnje nasao u alkoholu i kurvama. I opet mu je falila, nije mogao da se navikne bez njenog osmjeha, bez njenog pogleda ili njene ljute face koju bi za cas posla promijenio. Ali i ona je patila samo na drugaciji nacin. Njena soba je bila njena tuzna oaza iz koje ne bi danima izlazila. Suze koje je prolila za njim su svake noci kvasile njen jastuk. Sve dok nije odlucila da stane na kraj te patnje i odluci da ga ponovo vide i da ponovo osjeti njegove usne posle 4 mjeseca.
Moj POV:
Ponovo sam se nasla u avionu, uzbudjenja nije manjkalo. Nisam nikome javila da dolazim, bice to iznenadjenje,nadam se prijatno.
Nakon nekoliko sati stigla sam u svoju kucu, jako mi je nedostajala. Slomljena vaza i rasturena dnevna su idalje bile tu. Moracu ovo da raspremim ali sjutra. Udjem u sobu i bacim kofere na pod. Uzmem telefon i vidim da je Tara objavila story iz Diamonda. Idemo tamo nocas! Izvlacim sve iz kofera i oblacim haljinu koju sam tamo kupila. Bila je to haljina boje koze koja je savrseno isticala moju figuru, nije bila mnogo kratka. Nasminkam se i ispeglam moju dugu plavu kosu. Pozovem taksi i zaputim se ka zurci, kako ce Relja da reaguje... Jedva cekam da ga vidim.
Stizem na zurku, probijam se kroz mnostvo poludjelih tinejdzera. Stizem do naseg starog mjesta. Tara me ugleda i stavi ruke na usta. Vidim Relju koji sjedi sa nekom djevojkom, pogled mi ode na njihove spojene ruke. Ne mogu da vjerujem, nekad je to bilo moje mjesto... Napravim se kao da se nista nije desilo i cvrsto zagrilm Taru. Pogledam u Relju koji me zaprepasteno gleda. Pridjem i zagrlim Kostu. Ostali su Relja i njegova djevojka. Prisla sam i prvo njoj pruzila ruku.
Ja:Alekseja drago mi je
Xxx: Ksenija, i meni je
Pogledam Relju u oci i pruzim mu ruku, prihvati je i pruzi svoju. Nekoliko sekundi su nase ruke i pogledi bili spojeni. Njegova djevojka se zakasljala, na silu naravno i ja sam pustila njegovu ruku. Opet su mi se vratila stara osjecanja, opet onaj osjecaj lupanja srca i ti prokleti leptirici u stomaku. Narucila sam votku i popila je na eks, stigla mi je jos jedna i nju cu polako popiti.
Tara: kako ti je mama
Ja:super je za sad
Tara:moramo da pricamo
Ja: znam, spavaj nocas kod mene
Tara: vazii
Cijelo vrijeme sam posmatrala Relju,njegova djevojka ga je poljubila i na tren sam zatvorila oci. Htjela sam da skocim i da je ubijem! Ne mogu ja ovo, suze su mi se skupljale u ocima, nisam znala sta da radim. Samo sam htjela da odem! Mozda nisam trebala da se vracam. Popijem onu votku sa stola i Tara mi pridje blize.
Tara: smiri se jebote. Idemo da igramo
Ja:nije mi do igranja
Tara: ajde molim te
Uhvati me za ruku i odvede na podijum. Prepustim se ritmu i krenem da igram kao nikad u zivotu. Osjetila bih Reljine poglede, nekoliko puta smo se direktno pogledali u oci.
Relja POV:
Vratila se jos ljepsa, bio sam u soku kad sam je vidio. Kao opcinjen sam gledao njeno tijelo koje se uvijalo. Vidio sam da joj nije sve jedno kad vidi da me Ksenija ljubi. Zelim je opet, zelim je samo za sebe. Strast je buktala u mom tijelu. Zaboravio sam na sve lose sto je uradila cim sam vidio njene oci. Pocela je neka spora pjesmasvi su poceli da plesu. Alekseja i neki momak su uveliko plesali. Stezao sam pesnice na svaki njegov dodir. Sad bi mu razbio facu.
Ksenija: ajde da plesemo!
Ja: ajde
Smislio sam plan...
Moj POV:
Ugledala sam Kseniju i Relju kako plesu, dosli su skroz pored nas. Krajickom oka bih gledala Relju koji je vec gledao u mene...
Relja: ajde da zamijenimo partnere
Prisao mi je sa nekim sjajem u ocima, ruke je stavio na moj struk dok je meni ponestajalo daha. Svoje sam stavila oko njegovog vrata, osjecaj je bio nezamisliv.
Relja: i kako je bilo u Njujork
Upitao je tihim tonom
Ja: dosadno
Relja: drago mi je da si se vratila
Ja: i meni, fina ti je djevojka
Relja: nista ozbiljno
Ja:kad si ti bio ozbiljan...
Relja: bio sam ali je neko otisao i ostavio me...
Ja: pitam se ko bi to mogao biti
Nasmijemo se jedno drugom, kontakt ocima nije prestajao. Kao hipnotisani smo gledali jedno u drugo.
Usne je naslonio na moje uvo dok me je pribio uz sebe.
Relja: nedostajala si mi
Poljubio me je u vrat i vratio pogled na moje usne.
Ja:djevojka ti je tu nemoj ovo da radis
Relja: briga me
Ja:Relja molim te
Nisam htjela da povrijedim tu djevojku. Muzika je stala i svi smo se vratili na svoja mjesta.
Relja:spasila si se ovog puta
Nasmijala sam se i nastavila da pricam sa Tarom.Misljnje? ❣️❣️
Malo iznenadjenje! Nadam se da ste sad zadovoljne. Ni ja nisam mogla da ih razdvajam bas... Ljubim vas!
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola