5 Dio 🥀🌘

3.3K 76 11
                                    


Moj POV:
Budi me alarm, ustajem i oblacim helanke i crni duks. Udjem u kuhinju i pojedem malo muslija, nekako sam lijepo raspolozena jutros ne znam sto, obicno sam mrgud ujutru. Izlazim iz kuce i zakljucavam vrata. Okrenem se i ugledam Taru sa ogromnim nekim plihovima na ustima ne mogu da se sjetim kako se to zove.
Ja:sta ti je to
Tara: cao i tebi, herpes draga...
Ja: ko zna sa kim si se ljubakala idiote.
Tara: bitno je da si ti bila sa Reljom u sobici hahaha
Pocne da dize i spusta obrve na sta ja pocnem da se smijem.
Ja:nije se nista desilo
Tara: aha
Ja: ozbiljna sam
Tara:dobro bre sta se palis
Ja: aj mrs ahhahaha
Pocnemo da se smijemo i ubrzo stignemo u skolu. Kao i uvijek dvoriste je puno, vec je zvonilo za cas ali niko ne ulazi u skolu. Nisam streber ali prvi cas je kod Dare pa ne bih da kasnim. Pogledam Relju i pogledi nam se sretnu,ima stvarno prelijepe oci. Privlaci me samo fizicki, daleko sam od zaljubljivanja da se zna. Okrenem glavu i udjem u ucionicu,za malo smo zakasnile usla je bukvalno 15 sekundi posle nas, izgleda da je danas sreca na mojoj strani.
Veliki odmor:
Sjedili smo na klupi i pili sok, mislim ja sam pila sok a Tara je jela neki sendvic. Imam jos malo para ne znam sta cu a majke jos nema,moram nesto da smislim.
Tara:e ajde da idemo na meč večeras, odrzava se u jednom skladistu
Ja: nisam ljubitelj tuča, i ako znam nekad da udarim ali rijetko kad.
Tara:ajde ne zezaj, idemo brate uvijek moram sama. Ajde jednom me ispostuj, uvijek me ispalis
Ja: nikad te ne ispalim
Tara: uvijek brate. Ajde da idemo i kupicu ti sta oces
Ja:onda kupi mi onu plišanu igračku sundjer boba  moze
Tara: boze sacuvaj, moze. Čuš da nećeš da ti kupim jos i brac lutkice.
Ja:moze
Tara:salila sam se
Izbacim donju usnu i pocnemo da se smijemo, pogledam u pravcu Relje koji gura nekog momka rukama. Malo bolje pogledam, to je Milan iz mog odjeljena, on je siroče, nema nikoga osim babe koja je bas stara. Potrcim ka njima i stanem ispred Relje dok Milan stoji iza mene.
Relja:opet ti
Ja: zasto imas potrebu da udaras ljude!
Relja: moze mi se
Ja: ma nemoj
Relja:ajde skloni se
Ja: necu
Relja: nemoj da me nerviras!
Rezdere se i bulvalno mi se noge tresu, ima tako grub glas da  toliko strasno zvuci kad se dere.
Ja: prestani!
Kazem Milanu da ide i on pobjegne, srce mi ubrzo kuca kad on krene da mi se priblizava. Pridje mi toliko blizu da osjetim njegov dah na usnama, zagrizem usnu od nervoze i on jezikom oblize svoju donju usnu. Nekako se iskontrolisem i odmaknem od njega,okrenem mu ledja i odem kod Tare na klupu.
Tara:sta ovo bi
Ja: debil
Tara:trenutno ti paradajiz zavidi na crvenoj boji
Ja:hvala ti, bas mi pomazes.
Tara:ahahahahahahaha
Pocne da se smije sto i mene natjera na osmijeh.
Časovi su brzo prosli i posle onoga sa Reljom nista se nije desavalo. Stigla sam kuci i ukljucila tv, pokusala sam da dobijem mamu na telefon ali mi se javlja govorna posta. Ma navikla sam da me ostavlja, ne znam zašto mi je sad tesko. U 20:00h idem na neki meč, ko zna ko ce da se bije.
Relja POV:
Sofija: previse dopustas toj djevojci
Vasilije: da smo ti se mi onako usprotivili ubio bi nas
Ja: i ima li neki problem sa tim?
Sofija:nema samo...
Ja: ne zelim da cujem rijec vise o tome. Veceras mi je mec i zelim da bistre glave udjem u ring. Ne zamarajte me, trpim je samo da bih je jebao ako vec zelite da znate.
Sofija:zasto da se zamaras kad mene mozes uvijek da imas
Ja: ne pricaj tako kurvinski
Izadjem iz dnevnog i odem u sobu, stavim rukavice i pocnem da udaram u dzak. Mislim da i nije bas laka kao sto se cini, do sad bi je vec imao kao i svaku drugu...Vrijeme je brzo proslo i vec sam bio u skladistu, obukao sam moj crni sorc i preko duksericu, kapa mi je skoro prekrivala oci dok sam hodao prema ringu.
Moj POV:
Svjetla su se upalila i voditelj ili sta vec je uzeo mikrofon.
Voditelj: Iiii prvi meč će biti izmedju našeg sampiona Relje i bivseg sampiona Alekse!!!
Svi pocnu da fijucu i ja ugledam Relju, pogleda me i nasmije se dok sam ja u soku. Ko me nagovori da dodjem ovdje i onako mi je dosta njegovog nasilja. Ubice ovog momka
Udje u ring i skine duks koji mu otkrije plocice i istetovirano tijelo.Prva runda pocne, obojica se krecu u krug i Relja prvi zadaje udarac sto malo poljulja protivnika, ali mu uzvrati. Nekako ga obori na pod i pocne da ga udara, u njemu se probudi neka skrivena zvijer. Cijelo vrijeme imao je smesak dok ga je udarao. Sudija prekine meč jer se ovaj jadnik predao.
Proglase pobjednika i izadju iz ringa, nekako mi je drago sto je pobijedio. U prolazu me pogleda i ode,mnogo je sladak. Sta ja pricam jebote, zaboravite da sam ovo rekla.Relja je tako popularan ovdje, publika je cijelo vrijeme izgovarala njegovo ime i tapsala. Ovi bas vole nasilje, kao i on. Dobro i ja nekad na tv pogledam neki mec i volim to da gledam priznajem ali gore je kad gledam uzivo. Kada se proguramo kroz guzvu i izadjemo ugledam nekoliko motora i na jednom od njih se penje Relja a zatim odlaze. Krenemo ka kuci, Tara ce prespavati kod mene, strah me kada sam sama.
Tara: ubio ga je, mada ovo sam i ocekivala
Ja:mogla si mi bar reci da je on tu
Tara: nema veze bgt
Ja: nema nema
Koracamo mracnom ulicom dok cujemo onaj zvuk policije, i zvuk motora. Projure pored nas i isprskaju nas, s obzirom da je bara bila tu. Sva sam mokra po ovoj hladnoci. Bravo idioti...
Tara: ubicu se! Gledaj sta su mi uradili!
Ja: istopices se jao
Tara: jebi se hahaha
Ja: mrs
Posle par minuta pojave se dva motora.

Reljino srceWhere stories live. Discover now