28 Dio🥀🌘

2.7K 74 13
                                    

Posle mog odusevljenog izraza lica sjeli smo na stolice. Oci su mu sijale kao najljepse zvijezde koje su gledale samo mene.
Ja: hvala ti za ovo
Relja: hvala tebi sto me uprkos svemu volis
Okejj ovo mi je malo cudno, izlivi emocija od strane Relje... Ali realno volim ga zasto da sve to krijem. Zar je grijeh voljeti?
Ja: da li ti volis mene to je pitanje
Relja: zelim nesto da te pitam mislim da ces tad dobiti odgovor na to pitanje.
Ja: dobro ajde pitaj
Relja: zelis li da ides sa mnom u Beč?
Izgovorio je tako brzo kao iz topa. Malo sam bila zbunjena ali sam istog trenutka znala da cu pristati.
Ja: naravno da zelim
Ustao je sa stolice, uzeo me u narucje i poceo da me vrti u krug dok smo se smijali kao budale.
Ja: Relja povraticu ako ne prestanes da me vrtis hahah
Relja: izvinjavam se gospodjice
Spusti me na zemlju i poljubi me u čelo. Pogledam ga direktno u oči dok mi se bezbroj misli mota po glavi.
Relja: tako sam srecan pored tebe, hvala ti sto si usla u moj zivot i usrecila me.
Poljubila sam ga na blic i jako zagrlila. Po prvi put vidim Reljina jaka osjecanja i zbog toga sam presrecna.
Ja: volim te
Izgovorila sam bez razmisljanja na posledice ili na kajanje, bilo me briga za sve. Dugo sam te dvije rijeci cuvala u svom srcu i mislim da je bilo vrijeme da ih konacno izgovorim osobi prema kojoj stvarno to osjecam.
Relja: i ja tebe
Malo tise izgovori I odmah mi se nacrta osmjeh na licu.
Ja: znala sam hahaha
Relja: ma nemoj
Ja: da daa
Relja: dodji da jedemo
Ja: jelo mi je preko glave ako nastavim ovako ugojicu se kao svinja
Relja: ti si moje malo prasence
Ja: stvarno ces me razmaziti
Relja: sta fali
Ja: nista vala
Ja nisam mogla da jedem ali je Relja jeo. Gledala sam u rijeku i razmisljala o tome koliko je moj život bio beznacajn bez njega.
Tara POV:
Ja: Jel ti poslao Relja poruku
Upitala sam Kostu koji je sjedio pored mene i cackao telefon. Zaculo se zvonce koje je oznacavalo poruku.
Ja: jel on?!
Kosta: jeste
Ja: sta kaze?!
Kosta: zeno nemoj da se dernjas, stani da vidim
Pocne da se smije i otvori poruku.
Kosta: prihvatila jee, to bre!
Ja: jes jes jesss!!!!
Pocnem da skacem po sobi i zagrlim Kostu.
Kosta: sta mislis da im priredimo iznenadjenje
Ja: mozee!
Kosta: ajmo
Poljubi me na blic i izadjemo iz moje sobe. Udjemo u njegovo auto i odemo do Aleksejine kuce.
Kosta: Tara a kljuc
Ja: ispod stazice je
Uvjek stavlja tu kljuc muka joj da ga nosi. Glupaca hahah
Kosta: evo ga
Otkljuca vrata i udjemo. Prije nego što smo dosli kupili smo tortu i neke balone. Tortu sam stavila na veliki tanjir a balone je Kostaa naduvao i pobacao po sobi. Bio je sav crven od duvanja balona hahahah
Tara: za koliko dolaze
Kosta: kaze Relja za 10 minuta, mada kako on vozi za 3 minuta su tu🤣
Tara: hahahahha logicno
Jos malo smo popravili enterijer i zaculo se zvono na vratima.
Kosta: znao sam
Pocnemo da se smijemo i otvorila sam vrata. Zagrlili smo ih i cestitali.
Alekseja: jao kupili ste moju omiljenu tortuu, njamii
Relja: to je i moja omiljena
Tara: stvarno
Kosta: pa da
Cijelu noc smo slavili i pustali muziku. Alekseja i ja smo zaspale u istom krevetu.
Moj POV:
Jutro je, budi me mucnina u stomaku i otrcim u wc. Sjednem na koljena i pocnem da povracam u wc solju. Bas mi je muka. Ugledam Taru koja dotrcava do mene.
Tara: sta ti je, Aleks
Ja: nista samo mi je muka,i juce sam povracala...
Tara: mozda si trudna
Ja: nema sanse
Tara: zasto
Ja: pa ne znam
Tara: realno imali ste odnose i mogu ce je. Idem da kupim test i dolazim.
Ja: nee provalice Reljaa!
Tara: nece bre, nagovoricu Kostu da ide sa Reljom na kafu.
Ja: uh dobro
Tara: idem
Ja:ajde, bicu u sobi
Klimne glavom i ode, zbunjeno odem u sobu. Ne znam da li zelim bebu ili ne, ako sam trudna sigurno necu abortirati. Mislim da je to najveci grijeh i ne bi imala srca ali takodje i zeljela bih da imam bebu sa Reljom. Ali da li on zeli dijete bas sad? Poludjecu od ovog cekanja. Posle 5 minuta je dosla, hvala bogu pa je apoteka blizu. Ne znam kako bih izdrzala da sam je cekala duze.
Tara:evo me, Kosta i Relja su otisli da znas, idemo u wc ustaj.
Ja: uh poludjecu
Otisle smo u wc i ona je procitala uputstvo, uradile smo kako pise. Stavile smo ga na stocic i cekale.
Tara: znaci ako su dvije crte trudna si
Ja: to svako zna
Tara: dobro dobro
Ja: koliko jos treba da cekamm
Tara: kako si nestrpljiva, sad ce za minut
U tom trenutku pojavile su 2 crte. Srce mi je lupalo kao ludo. Pogledala sam u Taru koja je stavila ruke na usta.
Ja: znaci trudna sam
Tara: pa jesil srecna
Ja: ne znam dok ne saznam kako ce Relja da reaguje. Sjutra putujemo znas vec.
Pridje i jako me zagrlii.
Tara: zovem Relju i Kostu da se vrate.
Nekako se uspanicim zbog njegove reakcije... Posle 2 minuta su dosli, pozvala sam Relju u sobu i on je dosao.
Relja: reci ljubavi
Sjedne na krevet i ja sjednem pored njega. Ruke mi se znoje od nervoze, progutam pljuvacku. Sad ili nikad.
Ja: zelim da ti kazem nesto
Relja: reci, jel nesto lose
Ja: ne znam
Relja:sad me vec plasis, reci ajde
Ja: trudna sam
Ppogledam njegovu facu, cuto je sigurno minut i onda poceo da se smije.
Ja:jesi li srecan
Relja: naravno da jesam samo sam malo sokiran.
Ja: i ja sam
Poljubi me na blic i zagrli jako.
Relja: onda ako bude djecak zelim da bude kao ja a ako bude djevojcica nek bude tako lijepa na tebe. Moram da smislim i ime. A sta ako budu blizanci to bi bilo super!
Pocne da prica bez prestanka dok se seta po sobi. Sad vec mogu da se radujem, Ljudii ja sam SREĆNA!

Msljenje❤️❤️❤️
Jos jedan dio i kraj price... 😶

Reljino srceTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang