17 Dio🥀🌘

2.9K 73 12
                                    

Moj POV:
Budim se sa ogromnim bolom u glavi, sjetim se protekle noci i udarim se po celu. Dozvolila si da te poljubi glupaco,ponovo sam pala na njegov šarm. Uf! Ustanem i vidim da sam i dalje u istoj haljinici, pogledam se u ogledalo i isprepadam se. Toliko sam pijana bila da nisam ni sminku makla a tek da sam se presvukla pa to bi bio smak svijeta. Nema vise pica za mene. Danas je ponedeljak, dan koji svi djaci mrze iz dna duse. Istusiram se i uklonim ostatke sminke. Potrazim brufen jer me ubija glava. Pocnem da preturam po ladicama i nadjem. Obucem svijetlo plave farmerke bijeli duks i obujem patike. Pojedem tost na brzinu i izadjem. Na ulici me kao i uvijek cekala Tara naravno nasmijana. Dok ja izgledam kao najveci mrgud na svijetu.
Ja: ejj
Tara: nemoj ti meni ej nego mi ispricaj sve detalje. Nismo dugo pricale ovi momci nas nacisto razdvojise.
Ja:jel moram sad?
Smoreno kazem i ona me pogleda
Tara: normalno da moras
Ja: sta zelis da znas
Tara: sve od pocetka
Ja: nista znas da smo se muvali, msm on je mene muvao. Ja sam se zaposlila kod njegove majke tj u njegovu kucu iako nisam imala pojma da on tu zivi. Njegova maajka je predobra zena.
Tara:predji na stvar
Ja: dobro brate, poljubili smo se nekoliko puta, spavala sam kod njega ali samo spavala. Onda su se pojavili pacijenti i sve upropastili.
Tara: ahhahahah a pacijenti su?
Ja: Sofija i Vasilije, kontas
Tara: da hahahah
Ja: i slusaj ovo sad, ja otisla da im donesem pice i ona pocela nesto da glumata i prvo mi kaze donesi mi viski i kad joj donesem ona kaze ipak cu kafu. A jos crnje on joj stavio ruku na budtinu zamisli to e. Na butinu.
I rekla sam joj da je krava a on se drao na mene zamisli.
Tara: ti si tako ljubomorna da to nije normalno hahahaha
Ja: ma kako da ne
Tara: zamisli na butinu joj stavio ruku
Pocne da me imitira i obije se nasmijemo.
Ja:hahahah kakva si tii
Tara: ajde mi reci iskreno, jesi li se zaljubila u njega...
Ja: jesil ti normalna
Tara: Alekseja ozbiljna sam
Ja: dobro jesam
Pocrvenim i ona pocne da me grlii
Tara: pa jaoo kako slatkoo
Ja: Tara odjebus
Tara: inace sinoc se vas zabrinuo za tebe kad si otisla. Svaki minut je pitao gdje si, jel te Kosta odveo....
Ja: nek brine on za koga treba
Tara: aj ne seri, jos samo on da prizna i da vas spojimo
Ja: necu
Tara:bas cemo tebe da pitamo hahaha
Prevrnem ocima i konacno udjemo u skolsko dvoriste, kao i uvijek klupe su pune djaka, obicno onih podijeljenih grupica ili kako bih ja rekla klanova.
Tara: ee evo ih
Povuce me za ruku i kad shvatim da idemo u pravcu Reljine ekipe jos su tu pacijenti.
Ja: Tara samo ne tamo molim te
Tara:cuti bre
Ja:Tara molim te
Stignemo kod njih jer dzabe ja nju molim, ta kad nesto zacrta kao mazga je. Relja usmjeri pogleda ka meni dok ja kao gledam nesto u telefon a ustvari samo prelistavam galeriju 🤣
Kada me blam ili tako nesto uvijek gledam u telefon.
Sofija:princezo jesil to nasla momka pa samo gledas u telefon
Ja: ja za razliku od nekog mogu da nadjem momka
Ugledam Relju koji se smije i prolazi rukom kroz kosu.
Sofija:kao sto vidis imam ga
Pokaze na Relju i srce mi preskoci nekoliko puta, u grlu mi se stvori knedla.
Ja: drago mi je
Jedva se nasmijem i odem dok otezano disem. Udjem u wc i pustim vodu, pogledam se u ogledalo i samo sto mi suza ne sklizne niz obraz. Stegnem zube i pesnice. Dobro sam ja, ko je on da se ja osjecam ovako ko!? Osvjezim vrat i lice vodom i izadjem, mogu ja ovo. Znaci hoces da se igras, igracemo se. Udjem u ucionicu i sjednem na svoje mjesto, Tara je opet kod Koste. Pocinje igra sad. Vidim Relju koji mi se priblizava i u tom trenutku pokazem Nenadu rukom da dodje. Relja krene da sjedne ali ga zaustavim.
Ja:zauzeto je
Relja:niko ne sjedi
Ja: od sad sjedi
Nenad sjedne pored mene i ja se nasmijem. Ne mozete ni da zamislite Reljinu facu u tom trenutku, imala sam osjecaj kao da ce da ga ubije. Izgleda da ne izjeda mene samo ljubomora.
Nenad: sta pokušavaš
Ja:nista samo sjedi i cuti
Nenad:hoces da ga napravis ljubomornim?
Ja: da
Nenad: pa moracemo to malo uvjerljivije
Nasmijem se i on mi uzvrati. Nastavnica je pricala nesto o nekim normama, inace imamo socijologiju trenutno. Moj mozak je totalno odsutan tako da nista ne registrujem.
Relja POV:
Ovom debilu cu da razbijem facu! Pogledam ih kako se smjeskaju i dodje mi da polomim cijelu ucionicu. Pocne da je mazi po kosi i ja izletim iz ucionice.
Nastavnica:ej gdje ces ti!
Cujem nastavnicin glas ali koga briga. Nisam mogao vise da ih gledam. Radi ovo iz inata. Ne zna sa kim se zaigrala, docice joj inat glave! Iz glave mi ne izlazi scena njih dvoje. Sjednem na motor i odem. Dodam gas i cijela ulica odjekne. Ubicu ga, nece vise nikad moci da je dodirne onim prljavim rukama jer cu da mu ih slomim.
Moj POV:
Tara me pogleda u smislu sta to radis i ja odmahnem glavom. Nisam ja kriva sto ima kratke zivce. Sta ja sve moram da gledam, pital mene neko kako sam. Znaci on moze sa pacijentom da se grli ne znam ni ja sta a ja kad sjednem pored nekog to je smak svijeta. Neka vidi malo kako je meni.

Misljenje💞

Reljino srceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora