Posle one neprijatne situacije nekako sam zaspala.Probudila sam se sa milion poruka na telefonu. Na ekranu se pojavilo ime moje najbolje drugarice Tare, opet zove.
Ja:sta je
Tara:koliko tebi treba da se javis, lakse je dobit Cecu nego tebe!
Ja:Hahahah ne deri se spavala sam
Tara: idemo nocas u jednu diskoteku?
Ja:moze u koliko
Tara: pokupicu te za sat vremena
Ja:ajde
Bacim telefon na krevet i krenem u potragu za haljinom. Posle ispreturanog ormara nadjem jednu prelijepu haljinicu. Ormar mi izgleda kao da je bomba bačena,kao da je to prvi put...
Ispeglam kosu i nanosim sminku, posle obuvanja stikli uzimam torbicu i izlazim iz kuce, na ulici me ceka Tara koja svira nenormalno iz auta kao da su svatovi.Udjem unutra i udarim je po ruci kako bi prestala sa sviranjem.
Tara:auć lakse malo rambo
Ja:debilu kreni
Za nekoliko minuta smo bili kod diskoteke, nije bila neka poznata diskoteka ali nama je bila omiljena, "Diamond" se zvala. Otkrile smo je prije 2 godine i od tad smo uvijek ovdje. Udjemo unutra i krecemo se ka šanku dok se drzimo za ruke jer je ovdje uvijek prevelika guzva. Jedva se proguramo i sjednemo za sank, konobar sa osmjehom prilazi.
Nikola(konobar): moje dame, kako ste
Ja:dobro smo kako si ti
Tara: ajde molim te daj ono nase
Nikola: dobro sam hvala na pitanju, ide piće!
Nasmije nam se i ode po nase piće, uvijek pijemo koktel.Pogled mi zastane na momka koji je sav istetoviran, stvarno je prelijep. Inace uvijek su me palile tetovaze, obozavam ih. Mislila sam da se istetoviram samo nikad nije bilo dobro vrijeme za to. Sto ne znaci da ga nece biti. Pogleda me i ja odmah skrenem pogled, bravo Alekseja debilu bravo. Zasto moras da buljis seljanko pu ko te rodi crkla.Nastavim da pijem svoje pice dok se Tara vec muva saa nekim likom.
Nikola: veceras si prelijepa
Ja: samo veceras?
Nikola: ti si uvijek prelijepa
Ja:sad je vec bolje hahaha
Nekola: ahahah
Od kad dolazim ovdje Nikola me muva, ali nije moj tip. Sladak je on i sve ali jednostavno je previse njezan ja volim grube muskarce, visoke...
Tara: onaj momak se predobro ljubi
Govori dok popravlja karmin
Ja: ahahaha bas mi je drago
Tara: jesi li zapazila nekog
Jaa: ma pusti mene
Odjednom se cuju vriske i mi ustanemo sa stolice, pogledom predjem preko prostora i ugledam grupu koja se nagomilala u jednom cosku. Odemo do njih i proguramo se do prvih "redova", ja sam veoma znatizeljna osoba. Ugledam onog istetoviranog kako bije nekog momka, ubija ga pesnicama. Ovog momka neko treba da zaustavi al ozbiljno, nikad nisaam vidjela ovoliko zelje da ubijes boga u nekome. Oci su mu bile crne bukvalno, odjednom mu je prisao neki momak i sklonio ga predpostavljam da je njegov drug. Uzeo je kozna jaknu i izasao napolje, sta je ovom momku jbt. Izasle smo iz kluba i usle u taksi, dosta mi je tuča za jednu noc. Morale smo taksijem jer je Tara popila malo a ja ne umijem da vozim tako da necu da zavrsimo u neku banderu. Ne volim brzu vožnju, strah me od nje a i nemam povjerenja u vozače. Ne znam zasto ali kao da mi se nesto desilo u podsvjesti se osjecam tako. Ma sigurno umisljam, iskreno strah me da se vratim kuci ne zelim da zateknem nekog maminog momka.
Tara: izlazi iz auta nesreco
Ja:laku noc
Izadjem i utrcim u kucu, bas je hladno. Nista se ne cuje sto je djelimicno dobar znak.Mišljenje☺️💎🥀
YOU ARE READING
Reljino srce
Romance🔱He was a boy who loved to play with fire and she was his perfect match🔱 . . Ako ste ljubitelji priča sa lošim momcima, ovo je pravi izbor za vas. Uživajte! 🥀💎 🥇#srednjaskola