Rezumat

5.6K 428 93
                                    

TOATE CAPITOLELE AU FOST EDITATE ȘI AU FOST ADUSE UNELE MODIFICĂRI!


În Ozinpolis, la împlinirea vârstei de optsprezece ani, tuturor fetelor li se permite să-și creeze un prototip al băiatului ideal, cu care își vor întemeia o familie. Regulile în Ozinpolis sunt stricte. O fată poate avea un singur băiat pe care să îl iubească și care să îi ofere copii.

Ozinpolis este special. Pentru că aici nu mai există nici măcar un băiat. Au fost exterminați cu toții în urmă cu decenii, cu scopul de a proteja femeile, de a nu le mai face să sufere. De aceea, Noua Uniune a creat un program special, în care, cu ajutorul unor tehnologii misterioase, interzise oamenilor, se creează băiatul ideal.

Fiecare fată își va crea băiatul ideal. Însă doar unul va deveni om cu adevărat. Până atunci, ei vor rămâne doar niște Prototipuri. Timp de zece etape, fetele vor fi nevoite să îl facă pe Prototip să le iubească, să îl protejeze și să... îl salveze.  Între hologramă și robot, Prototipurile se risipesc, dezintegrându-se, treptat, dacă a lor Creatoare nu-și îndeplinesc obiectivele.

La finalul celor zece etape, cine va fi privilegiata? După mult timp, cum va arăta primul băiat?

O competiție care presupune o miză inimaginabilă.

Eu te-am creat...

Doar eu te pot iubi...

Doar eu te pot distruge...

EVANESCENTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum