Szemeimet amennyire csak lehetséges volt összeszorítottam,még véletlenül sem akartam felnézni arra az emberre aki elkapott. Eleve mihelyst feltépte az ajtót egyből le is buktatott hogy utánuk hallgatóztam. Elég kínosan éreztem magamat. Az illető gyengéden eltolt magától,majd kissé kuncogva szólalt meg.
-Ilyen csúnya lennék, hogy rám sem mersz nézni?-egyből felismertem Jace hangját, így lassan kinyitottam a szemeimet.
Jace a tőle megszokott vigyorral nézett le rám, kezeit még mindig a vállamon tartva. Felszisszentem,mert a lábamra helyeztem a testsúlyomat,ő gyengéden felkapott és bevitt az ágyra. Fél szemmel láttam Vanda-t is ahogy követ minket. Jace lerakott az ágyra aprót mosolygott,majd az arckifejezése egyből megváltozott mikor Vanda felé nézett.
-Mi a fészkes fenét akar ez jelenteni?-kérdezte egy telefont lóbálva a megszeppent lány orra előtt.
Vanda kezeit összefonta a mellkasa előtt és állát a magasba emelte,ezzel is mutatva,hogy nem tartozik magyarázattal. Jace a zsebébe dugta a telefont és a vállánál fogva megragadta Vanda-t.
-Mégis mióta írogatsz a nővérednek?-Jace arcáról sütött a gyűlölet és szavai csöpögtek a megvetéstől.
Vanda viszont csak egyszerűen megvonta a vállát és olyan arcot vágott, mintha azt akarná sugallni,hogy nem tartozik magyarázattal. Szája vékony vonallá változott a vissza fojtott indulatoktól,arcizmai megkeményültek.
-Beszélj te lány!-üvöltötte bele Jace Vanda arcába.
Kettejük között járattam a tekintetemet próbáltam összerakni a fejemben mi is történhetett amiért Jace így kikelt magából. Vanda csak hallgatott ami látszólag jobban idegesítette a fiút, mintha valamit is mondott volna. Erősen megmarkolta a lány vállát az ujjai teljesen belefehéredtek, nekem viszont csak az járt az eszemben,hogy ennek biztos megmarad a nyoma. Jace indulatosan megrángatta Vanda-t. Mire bármit is felfoghattam volna a történtekből, a lány villámgyorsan mozdult. Felemelve mindkét kezét lerázta magáról a fiú vasmarkait. Vanda elkapta Jace bal csuklóját tekert rajta egyet,közben pedig úgy mozdult,hogy a meglepett fiú mögé kerüljön. Vanda a jobb kezét a fiú tarkójára tette, minden erejét összeszedte és a fiút a falnak nyomta. Jace torkából egy kisebb nyögés szakadt ki amint az arca találkozott a vakolattal. Nem is akarta kiszabadítani hátratekert karját a lány szorításából. Vanda a vállához hajolt,dühtől csöpögő hanggal üvöltötte Jace fülébe a szavait.
-Te egy akkora idióta barom vagy! Akkora az egód,hogy azt hitted hagyom,hogy így bánj velem?-feljebb húzta Jace kezét amitől eltorzult az arca.- Ahelyett,hogy egyből nekem esel meg lehetett volna kérdezni normális, kulturált emberhez méltóan. De nem!-rázta meg fejét a lány.-Neked muszáj mindig amperkondi és a macsót játszani.
-Emlékezz vissza.-kezdte Jace rekedtes hangon.- Elsőnek szépen kérdeztem,de te kaptad fel a vizet,mint egy hisztis csitri.
Vanda összehúzta a szemöldökét úgy meredt a fiúra. Léptek hangja hallatszott a lépcső irányából, mire odakaptam a fejemet, Keith bukkant fel az ajtóban. Tekintete kérdőn szegeződött a civakodó páros felé,majd rám nézve enyhült az arca. Mögötte Mia állt meg.
-Mi a ...-kezdte volna,de meglátta Jace-t amint a falnak nyomódik és Vanda kitekerve tartja a fiú kezét. -Vanda engedd el de azonnal.-mondta ellentmondást nem tűrően.
Vanda engedett a szorításon, majd végleg elengedte Jace karját. Kezeit felemelve jelezte,hogy nem akar bajt,de fél szemmel szúrós tekintettel méregette Jace-t. Jace egy kicsit megrogyott de tartotta magát. Jobb kezével a bal vállát masszírozta miközben erős karkörzéseket hajtott végre. Szemöldöke kissé felrepedt,ahogy Vanda a falnak nyomta az arcát. A kis sebből lassan szivárgott a vér a fiú arcán,kihangsúlyozva erős arc csontjai körvonalát. Mia rám nézett, én csak tehetetlenül tártam szét kezeim és nemlegesen ráztam meg a fejemet.
YOU ARE READING
Zűrös szerelem /BEFEJEZETT/
Romance" Ott álltunk egymással szemben az erkélyen és mindkettőnk fortyogott a dühtől. -Mit akarsz tőlem?-kérdeztem tehetetlenségemben széttártam a karjaimat. Ő csak a homlokát ráncolta, láthatólag nem tudta mit válaszoljon.Ide-oda járkált és a fejét vaka...