17.FEJEZET

54 8 0
                                    


          Valaki gyengéden mozgatta a vállamat,erre ébredtem fel. Homlokomat ráncoltam,mert a fény nem természetes eredetű volt, hanem a plafonról lógó villanykörtéből áradó fény töltötte be a szobát. Hunyorogtam,majd lassan megdörzsöltem a szemeimet, hogy kitisztuljon a látásom. Mellettem az ágyon Vanda ült mosolyogva. Az asztalkán gondosan összehajtogatva ruhákat vettem észre. Felküzdöttem magamat,már szinte kezdtem hozzászokni a fájdalomhoz, de csak szinte. Ahogy megmozdultam egyből belém hasított a fájdalom. Vanda szemében együttérzést véltem felfedezni, és egyből leesett,hogy ő számtalanszor érezhetett ilyet az évek során bár nem tudtam pontosan hány éves lehet,de olyan huszonegy vagy kettőre tippeltem volna.

-Ne haragudj,hogy felkeltettelek.-mondta szinte suttogva,majd köszörült a torkán és hangosabban folytatta.- Keith és Mia elmentek bevásárolni.-mutatott egy képzeletbeli aposztrófot az ujjaival.- Mivel Jace kellemetlenül érezte volna magát, rám maradt a feladat,hogy átkötözzem a sebed.

Mosolyra húztam a számat úgy néztem fel rá, ő is viszonozta a mosolyomat,majd kezét a paplanomra helyezte. 

-Szabad?-kérdezte, mire bólintottam ő pedig felhajtotta a takarómat.

Szemem kikerekedett mikor megláttam a hatalmas vér foltot az ágy takaróján. Vanda összeszűkült szemmel vizsgálta a kötésemet. Felállt és szótlanul a kezét nyújtotta, belekapaszkodtam és összeszorítottam a fogaimat.  Nagy nehezen sikerült felülnöm, lábaimat lelógattam az ágyról. Elég magasan volt az ágy,így nem ért le a szőnyegre. Vanda egy kis széket varázsolt elő valahonnan, amit lehelyezett elém és lehuppant rá. Sérült lábamat óvatosan a lábára helyezte,hogy vízszintbe kerüljön.Haját a füle mögé tolta és gyengéden elkezdte eltávolítani a kötésemet. Nagyon profin csinálta,szinte alig éreztem valamit, bár a vége felé összeszorítottam a szemeimet,ahogy a szövet elvált a sebemtől. Vanda tanulmányozni kezdte a varratot,majd rám nézett.

-Meg kell vizsgálnom kicsit fájni fog.-mondta szomorú hangon.

-Rendben.-mondtam,de bele sem gondoltam,hogy mennyire fájhat csak mikor elkezdte a seb környékét lassan nyomkodni.

Hátravetettem magamat az ágyon, jobb kezemet a homlokomra nyomtam míg a bal kezemet ökölbe szorítottam és a számba gyömöszölve próbáltam elnyomni a kiáltásomat. Piszkosul fájt,a szemem megtelt könnyel és lassan csurdogált végig az arcomon. Maga a vizsgálat pár másodpercig tartott,de nekem egy örökké valóságnak tűnt. 

-Készen is vagyunk.-mondta Vanda,mire szipogva felültem és tekintetem találkozott a lányéval.- Ne haragudj,de meg kellett vizsgálnom,hogy biztos legyek benne,nem fertőződött el.-ráncolta a homlokát,majd egy zsebkendőt halászott elő a zsebéből.

Kifújtam az orromat és megtöröltem a szememet. Nagyokat sóhajtoztam,mert hiába ért véget a vizsgálódás a seben iszonyatosan lüktetett.Rekedt hangon szólaltam meg egy félmosollyal az arcomon.

-Gondoltam,hogy nem azért csinálod,mert szereted nézni,ahogy mások szenvednek.-erre elnevette magát,majd feljebb tolta a szemüvegét az orrnyergén.

-Tényleg vicces csaj vagy.-mosolygott tovább.- De elég szarul nézel ki.-mutatott rajtam végig.-Már ne haragudj,de ez az igazság. Le kéne tusolnod.-állt fel.

Végig futtattam a tekintetemet magamon. A kötések hófehéren üttetek el a világosbarna bőrömtől. A nadrágom szakadt volt,nem beszélve a bal száráról amit levágtak,hogy hozzáférjenek a vágáshoz. Beletúrtam a hajamban,ami szinte ragadt a zsírtól és az ujjaimra apró tűlevelek ragadtak. Bólogatva adtam a lánynak igazat, elég szarul nézhetek ki. Segített felállnom és kissé ugrálva, hol Vanda vállára támaszkodva indultunk ki a szobából. Még szerencse,hogy a fürdő a szobám mellett volt így nem kellett sokáig ugrálnom. Belépve egyszerűen berendezett fürdőszobában találtam magamat. Tusoló, mosdókagyló,ami felett üveges szekrényt erősítettek a falra és egy kisebb szennyesláda. Erre a ládára rakott le Vanda,majd a tusolóhoz lépett és kinyitotta a csapot.

Zűrös szerelem /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora