A falon lógó óra jelezte,hogy elmúlt hat óra. Felálltam a zongora mellől észre sem vettem hogy eltelt az idő. Nincs mese zenélés közben repül az idő. Kinyújtóztattam elgémberedett végtagjaimat és ásítottam egy hatalmasat. A gyomrom megkordult jelezve hogy ennem kéne valamit.A konyha felé lépkedtem zoknim itt-ott megcsúszott a csempén. Előhalásztam a telefonomat és a kijelzőre néztem. Se egy sms se egy hívás, ilyen sem volt még nevettem el magam. Megálltam az ebédlő kellős közepén mikor villámcsapásként ért el a tudatomig a felismerés miszerint Keith hívásait a hangpostára irányítottam. Elkezdtem az ujjaim között forgatni a készüléket, magamat bizonygattam,hogy nem hiába állítottam be a hangpostát.
-Abból nem lehet semmi baj, ha meghallgatom a hangpostát.-nyugtattam magam.
Beírtam a kódot és a fülemhez tartottam a készüléket a szívem egyre gyorsabban kezdett el kalapálni mikor a meghallottam, hogy három hangüzenetem is érkezett. Ledobtam magamat az egyik igen kényelmes fotelba és kalapáló szívvel elkezdtem lehallgatni az üzeneteket.
-Avril itt Keith. Nem is tudom hol kezdjem, hiszen annyi kérdésed lehet, de lehet nem is akarod feltenni őket a mai nap után. Meg szeretném neked magyarázni mi történt...Ööö nem is tudom lehet rossz ötlet volt.- majd bontotta a vonalat.
Azon kaptam magamat, hogy izzad a kezem és remegek. Hallani akartam a folytatást, bár ebből az üzenetből sem tudtam meg semmit. Reméltem hogy a másik kettő is tőle érkezett és abból kiderül valami.Lehallgattam hát a másodikat is.
-Megint én vagyok. Gondolkoztam és nem hiába raktál hangpostára és lehet le sem hallgatod ezeket, de remélem hogy igen. Teljesen megértelek a helyedben énis így viselkednék de vannak dolgok amiket nem egyszerű elmondani. Nem tehetem.
Újabb üzenet amitől csak még jobban összezavarodtam.Homlokomat ráncoltam. Mit akar ezekből egyáltalán kihozni? Van értelme lehallgatni az utolsót, vagy az is ilyen katyvasz lesz és csak még jobban elbizonytalanodok tőlük. De mégis hallani akartam. Hallani a hangját és felidézni az arcát ahogy rám néz miközben hozzám beszél. A gondolattól megindult bennem valami.
- Én vagyok. Az előző üzenetek után csodálkoznék ha ezt hallgatnád,de nem vagyok hajlandó elengedni téged. -nagy sóhaj hallatszott a vonal végéről, előre dőltem úgy vártam a folytatást, a szívem kalapált mint egy dob mikor Keith hangját újra meghallottam.- Reggel meghívtalak a ma esti rendezvényre nagyon szeretném ha eljönnél és ígérem mindenre válaszolok. Helyrehozok mindent csak adj egy esélyt. Nyolckor kezdünk remélem eljössz.
Az üzenetnek vége lett, a kijelzőt bámultam és hátravágtam magamat a fotelba. Kicsit erősebbnek sikerült mint gondoltam és a tarkómat bevertem a támlába. Szabad kezemmel simogatni kezdtem a fájdalmas területet. A reggeli beszélgetés ugrott be amit a húgommal folytattam. Megígértem neki hogy adok m ég egy esélyt Keith-nek. Előre hajoltam könyökömet a térdemre helyeztem és egy hatalmas sóhaj kíséretében beletúrtam hosszú hajamba.Adjak még egy esélyt vagy rohanjak el a probléma elől,rohanjak el Keith elől, vagy a sarkamra állok és szembenézek az érzéseimmel.
-Hát legyen. - ugrottam fel a fotelból.- Utolsó esély.- mondtam magamnak.
A konyhába rohantam kikaptam egy szendvicset a hűtőből majd a lépcső felé szaladtam, hogy időben elkészüljek.
Jim lassan beparkolt a Moonlight Club elé. Nem szólt semmit csak várta hogy kiszálljak. Gyorsan végig futtattam a tekintetemet magamon.Szürke csőnaci,fekete bokacsizmámról láncok lógtak le. Fehér What the hell feliratú pólót vettem fel.A hajam a szokásosan kivasalva omlott a vállamra a sminkem tökéletes volt. A karkötők és a gyűrűk tették teljessé a kollekciómat. Nagyot sóhajtottam és kiléptem a kocsiból. Amint becsuktam Jim már el is indult, majd hívom ha jöhet értem. A club felé néztem két nagydarab kigyúrt fickó állt az ajtóban a sor hatalmas volt. Nem is gondoltam volna hogy ennyien lesznek. Ahogy pásztáztam a tömeget és újból a bejáratnál ragadt meg a szemem észrevettem Keith-t, ahogy épp valamit súg az egyik biztonsági őrnek. Teljesen feketébe volt öltözve. A várakozók felé pillantott kezeivel mutogatva magyarázott tovább majd hirtelen megakadt a szeme rajtam. A szava is elállt ahogy észrevett a kigyúrt csávó magyarázott neki valamit mikor feltette a kezét belefojtva a szavakat. Megindult felém halvány mosollyal az arcán. Előttem pár lépéssel állt meg, kicsit megmozdult felém mint aki puszit akar adni az arcomra majd legnagyobb bánatomra meggondolta magát.
VOUS LISEZ
Zűrös szerelem /BEFEJEZETT/
Roman d'amour" Ott álltunk egymással szemben az erkélyen és mindkettőnk fortyogott a dühtől. -Mit akarsz tőlem?-kérdeztem tehetetlenségemben széttártam a karjaimat. Ő csak a homlokát ráncolta, láthatólag nem tudta mit válaszoljon.Ide-oda járkált és a fejét vaka...