A hirtelen támadt világosságtól csak egy fekete alakot láttam. Mia kihúzta magát, állát felemelte, a válla felett hunyorogva néztem az ismeretlen alak felé. Az arcát nem tudtam kivenni,de a jobb keze a teste mellett lógott és egy pisztoly körvonalait vettem ki. A férfi felénk lépett,így most már láttuk az arcát. Haja világosbarna volt és rövidre volt nyírva, az arca simára volt borotválva, szeme kíváncsian nézett minket. Teljesen feketébe volt öltözve, pisztolyát az övébe rejtette. Észre sem vettem,hogy Mia testtartása megváltozott. Eddig feszült teste elernyedt, a férfi rohanni kezdett felénk, én hátráltam pár lépést.
-Bébi!-mondta rohanás közben a férfi.- Mi a fene történt veled? -ért oda Mia elé a pasas.
Értetlenkedve néztem az idegent, aki időközben átölelte Mia derekát aki fel is szisszent, mert a sebét érintette a férfi. Eltolta magától a lányt és a véres pólóját kezdte el tanulmányozni, majd haját félreseperve a nyakán lévő karcolást nézte. Egymásra néztek majd a pasi lágyan megcsókolta a ledermedt lányt, a tartása megváltozott, karjával átölelte a férfit. Miután elváltak egymástól Mia lába megrogyott, a pasi felkapta a lányt és tudomást sem véve rólam, kikerült és a kanapéra fektette Mia-t. Ekkor lépett be Keith az ajtón, hosszú lábaival könnyen szelte át a köztünk lévő távolságot és csókolt meg azonnal. Pólója véres volt és aggódva néztem rá.
-Nem az én vérem.- mondta majd a férfira nézett, aki Mia mellett ült a kanapén és a lány kezét fogta.
Mia mosolygott bár elég sápadtnak tűnt. A férfi arcát eltorzították az érzelmei. Aggodalom, kétségbeesés, a szemeiből látszott,hogy teljesen odavan a mellette fekvő lányért. Fel sem nézve tette fel a kérdését.
- Mi történt vele? Nem mondtad,hogy megsérült. -simította végig a lány kezét.
- Hosszú történet de most le kell lépnünk.-engedett el és guggolt a kanapé elé.- Hogy vagy húgi?
-Jobban.-sóhajtott.- Avril lecserélte a kötésemet.-egyszerre néztek rám.
-Ki ez a csaj?-kérdezte felpattanva a kanapéról a férfi.
Ellenszenves arcától hátráltam pár lépést, ő csak fürkészett a fekete szemeivel, szemöldökét összeráncolta és a pisztolyán nyugtatva kezét lépkedett felém. Keith közénk ugrott Mia összeszorított fogakkal ült fel és gyenge hangon szólalt meg.
-Ez a csaj mentette meg az életemet.
-Ez?- nézett rajtam végig a pasas.- Ki nem nézném belőle.-elengedte a pisztolyát és felém nyújtotta a kezét.- Jace vagyok.-mosolygott.
Kis habozás után elfogadtam a felém nyújtott kezét és egy félmosolyt is megengedtem magamnak.
-Avril vagyok. Örvendek a szerencsének.
-Várjatok egy kicsit.- nézett körbe a jelenlévőkön majd újra megállapodott rajtam a tekintete.- Te az az Avril vagy?
Én csak bólintottam, nyugtáztam magamban hogy felismert,Keith mellém lépett és a derekamra helyezte a kezét. Széles büszke mosoly jelent meg az arcán. Jace a szája elé kapta a kezét mikor eljutott a tudatáig,hogy Keith barátnője vagyok.
-Beszarás! Ti együtt jártok?-mutatott ránk.- Mióta?
-Ezt majd a másik háznál beszéljük meg légyszi.-mondta Keith.- El kell tűnnünk innen. Mia fel tudsz öltözni?
-Majd én segítek neki.- lépett mellé Jace.
Keith bólintott és maga után húzott az ajtó felé. Kirántottam a kezemet az övéi közül ő hátrafordult és értetlen fejet vágott. Lemutattam mezítlábas lábamra, erre ő csak felnevetett.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zűrös szerelem /BEFEJEZETT/
Romantizm" Ott álltunk egymással szemben az erkélyen és mindkettőnk fortyogott a dühtől. -Mit akarsz tőlem?-kérdeztem tehetetlenségemben széttártam a karjaimat. Ő csak a homlokát ráncolta, láthatólag nem tudta mit válaszoljon.Ide-oda járkált és a fejét vaka...