Nagyából egy hónapom volt itthon utána, ha lefixáltuk a pontos időpontokat a turné állomásairól elindulok egy nagyon hosszú és érdekesnek ígérkező utazásra. Az RCA Records második emeletén lévő, hatalmas előterében üldögéltem a bőrből készült fotelban és a hajamat piszkálgattam. George küldött egy sms-t,hogy amint tudok menjek be, erre késik. Miért is nem lepődök meg rajta? Mindig is abba az ember csoportba tartozott akik nagy ívben leszarják, hogy a másik akar-e rá várni fél órát. Személy szerint lett volna jobb dolgom is, mint rá várni. Azt sem értettem mi olyan fontos, hogy egyből ide kelljen rohannom és ráadásul itt sincs. Pont azon morfondíroztam, hogy lehetnék otthon koktélokat szürcsölgethetnék a medencém mellett és napoznék egy kicsit egyszóval pihennék, mikor a lift ajtaja kinyílt és George lépett be rajta. Kezében pezsgőt szorongatott és olyan fejet vágott, mint aki nem hisz a szemének, hogy ott vagyok. Nem is értettem miért vág ilyen pofát, de végül nagy széles mosoly terült szét az arcán és kezeit széttárva igyekezett felém.
-Csajszi!-kiáltott mintha minimum süket lennék.
Felálltam és megöleltem a haveri táboromat erősítő srácot, aki a lemezeim eladását koordinálta. Megöleltem ő pedig elkezdett babrálni a pezsgős palack kinyitásával. Mikor a dugó hangos pukkanással kilövellt belőle és a dugó a sarokban landolt, behúztam fülem farkam, hogy el ne találjon.George a magasba emelte a palackot aminek a tartalma eláztatta a gyönyörű szőnyeget.
-Igyunk!- kiáltott ismét és beleivott a palackba, majd felém nyújtotta, de nem ittam bele.
Kérdőn néztem rá, hogy mégis mire kéne innunk.
-Arra iszunk, hogy Kanadában második lett a lemezed és 13 ezret értékesítettünk belőle. Nem beszélve Ausztráliáról ahol listavezető lett, több mint 15 ezer példányban kelt el.- veregette meg a mellkasát mint valami gorilla.
Én eltátottam a számat és kis döbbenetemet leküzdve felnevettem és beleittam a pezsgőbe.
-Ezért hívtalak ide, csak nem gondoltam, hogy ilyen hamar ideérsz.- ült le abba a fotelba amiben imént énis tespedtem.
- Hiszen ez fantasztikus.- kezdtem bele, de a lift kinyílt és odakaptam a fejemet.
A recepciós csajszi lépett közelebb hozzám egy kis fekete dobozt tartva maga előtt. Kérdőn húztam fel a szemöldökömet. Még egy meglepi, néztem George felé aki csak széttárta a kezeit. Nem tőle kapom, de akkor kitől? Elvettem a kis dobozt megköszöntem. A csaj sarkon fordult és visszament a munkáját végezni. Kinyitottam a kis dobozt egy vadonatúj Huawei telefont találtam benne. Minek nekem új telefon mikor már van egy. A dobozban volt egy fehér cetli is amin az én nevem díszelgett. Izgatottam nyitottam szét a lapot és olvasni kezdtem.
" Nos szia! Nem könnyű ám téged megtalálni és elintézni azt, hogy ez a doboz most a kezedben legyen. De lógtam neked eggyel és a lelkiismeretem nem hagyott nyugodni. Remélem tetszik! Keith
Ui.: Nem hagyhattam ki,de beleírtam a névjegyzékedbe a telószámom. Ha akarod kereshetsz vagy ki is törölheted. Rajtad áll. "
-Ki a fene az a Keith?-George időközben mögém lépett és a vállam felett olvasta el az üzenetet.
- Senki egy srác akivel tegnap összefutottam.- rántottam meg a vállam, de a szám mosolyra húzódott.- Most megyek! Köszi a pezsgőt.- nyomtam egy puszit az arcára és a lift felé indultam.
Később már otthon ültem a medencém mellett az egyik ágyban és koktélt iszogattam. Kezemben az új telómat forgattam a névjegyzéket bámultam. Keith száma hivogatóan villogott a képernyőn. Nem voltam benne biztos, hogy fel akarom hívni. Alig ismerem. A másik telefonom az asztalon megcsörrent és a kijelző Carla számát mutatta. Gondolkodás nélkül megnyomtam a zöld gombot és beleszóltam.
- Hello itt Av! Jelenleg nem tudok válaszolni kérlek hívj később!
-Bassza meg! -mondta Carla. -Jellemző!-háborgott tovább a barátnőm.
Mikor már nem tudtam visszatartani a nevetésemet és kitört belőlem,a barátnőm felháborodottan szólt ismét bele a telóba.
-Av te egy dög vagy!
Hűségesen megvárta amíg kinyerítem magam, nagyokat sóhajtozva a vonal másik végén.
-Na sikerült kinevetned magad?-kérdezte.
Én csak bólintottam, mintha látná aztán mondtam egy halk igent.
-Helyes. George hívott,hogy milyen siker lett a lemezed. Este nem akarsz egy bulit tartani?
Magyarán bulizni akar, meg akarja ünnepelni a sikert és ez nem kérdés volt hanem parancs. Carla már csak ilyen volt. ha akart valamit kis köntörfalazás után beléd beszélte amit akart. Egy idő után, ha jobban megismered ez már kézenfekvő lesz a számodra, így nem volt választásom, úgyis addig fog nyaggatni amíg igent nem mondok.
- De gondolkoztam rajta.
- Akkor ne gondolkozz rajta. Hívok embereket.
- Jó de ne sokat.-mondtam de a barátnőm már le is tette a telót.
Mosolyogva a fejemet ráztam és leraktam a telót. Ha Carla azt mondja hív embereket az egyenlő azzal, hogy nekem szinte semmi dolgom se lesz estéig. Megszervezi az egész bulit. Szeretett intézkedni és szervezkedni főleg ha a buliról van szó. Leraktam a telóm az asztalra a másik mellé. Hosszan néztem az új készülékemet. Mi van,ha fel sem veszi. A gyomromban kis pillangók jelentek meg és a szívem a torkomban dobogott.
-Ne legyél már ekkora nyuszi!-mondtam magamnak majd benyomtam a hívás gombot.
Pedig anyu arra tanított, hogy egy fiú utánnem szabad futni, de Keith más volt. Párszor kicsöngött a telefon a szívem megmagyarázhatatlan okokból még gyorsabban kezdett el verni. Majd hirtelen felültem a székben, amikor Keith hangját meghallottam.
-Azt hittem több idő lesz amíg eljut hozzád a teló. A recepciós csaj nagyon ideges lett tőlem, reggel.
- Nem láttam , hogy ideges lenne. - nevettem el magam mint valami ostoba liba.
-Telóba még érdekesebb a nevetésed.
-Hát köszi asszem. Este lesz egy kis buli nálam a lemezem miatt. Ha gondolod gyere el.- hátra sepertem a hajamat és izgatottan vártam a választ.
- Óhh ma este? Dolgozok nem biztos, hogy el tudok szakadni.
Válasza érthetetlen okokból lelombozta a jókedvemet. Lehet a hangomon is hallatszott mert Keith pontosított a válaszán.
-Megpróbálok elszabadulni küld el a címet aztán majd meglátjuk mi lesz. De ne haragudj most mennem kell. Majd beszélünk.
-Jó elküldöm sms-ben. Szia
Kinyomtam a telót és hátravágtam magam a székben. Mi van velem?Úgy viselkedek mint egy tini aki egyből belezúg abba akit csak egyszer látott. Mégis a gyomromban ott száguldoztak azok a bizonyos pillangók és ha arra gondoltam, hogy esetleg tényleg nem tud eljönni el tudtam volna magam sírni. Megráztam a fejemet, hogy eltereljem a gondolatokat. Egy szuszra megittam a koktélt és felpattantam a székről. A csípőm köré tekertem a törölközőm és belibbentem a házba. Egyeztetnem kell Carla barátnőmmel az estével kapcsolatban. Kell némi kaja nasi és természetesen pia. A hangcucc mindig is megvolt azzal nem kell törődnöm. Az új telómmal a kezemben pötyögtem Keith-nek a címet és az időpontot miszerint este nyolc után lehet érkezni. Remélhetőleg Carla is így fogja gondolni. Aztán telót cseréltem és elkezdtem felhívni a haverokat. Kiderült, hogy már szinte mindenki tud az esti buliról. Felmentem a lépcsőn és a hálómban a hatalmas ágyamra vágtam magam. A plafont bámultam és azon kezdtem el gondolkozni, hogy akarom-e én ezt egyáltalán. Ha Keith nem fog eljönni az rányomja majd az egész estémre a bélyegét. De van az a pia mennyiség ami elfelejteti majd velem. Az órámra néztem mindjárt öt. Felpattantam a fürdő felé vettem az irányt és elkezdtem készülődni. A legjobb formámat akartam hozni, ahhoz viszont idő kell.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Zűrös szerelem /BEFEJEZETT/
Romance" Ott álltunk egymással szemben az erkélyen és mindkettőnk fortyogott a dühtől. -Mit akarsz tőlem?-kérdeztem tehetetlenségemben széttártam a karjaimat. Ő csak a homlokát ráncolta, láthatólag nem tudta mit válaszoljon.Ide-oda járkált és a fejét vaka...