Nem tudom meddig ültünk ott összefonódva,mikor már csak szipogtunk elővettem a zsebemből két zsebkendőt. Az egyiket Keith kezébe nyomtam,aki hálásan a könnyeitől mindig csillogó szemekkel vette el tőlem. Kifújtam az orromat,arcomat Keith vállába fúrtam, nagyot szippantottam az ismerős megnyugtató illatából. Keith lágyan eltolt magától és az ajkába harapva fúrta tekintetét az enyémbe. Akaratlanul is megállapodott a szemem az ajkain,szám kissé szétnyílt. Ő jobb tenyerét az arcomra helyezte,hüvelykujját lassan végighúzta a számon. Halkan felnyögtem,az érintésére apró hullámokban söpört végig rajtam a vágy. Közelebb hajolt hozzám és mikor ajkunk összeért mind egy bomba robbant volna a testemben. A szívem hevesen kezdett el verni. Jobb kezemet a tarkójára tettem, haját markolva húztam magamhoz követelőzően. Egyre mohóbban csókoltuk egymást, kissé megharaptam az ajkát mire felnyögve még erősebben kezdett el csókolni. Ajkaink szétnyíltak, mikor a nyelveink összeértek a vágy amit éreztem érte elviselhetetlenné nőtte ki magát. Elváltunk egymástól,lihegve kapkodtam levegő után, éreztem,ahogy az arcom lángba borul. Keith Tekintete elhomályosult és lassan felállt majd gyengéden felhúzott magához,ügyelve,hogy ne nehezedjek a lábamba. Lehajolt hozzám, ajkaink újra heves csatába kezdtek. Keith gyengéden elkapta a derekamat és magához szorított. Kezeimmel felfedező körútra indultam a pólója alatt tapintottam ki minden egyes izmát. Keith felemelt kezeimmel a nyakába kapaszkodtam,lábaimmal átkaroltam a derekát,miközben tovább csókoltuk egymást. Lassan megindult az ágy felé,és óvatosan letett rá. Felém hajolt kezemet a mellkasára helyeztem éreztem dübörgő szívverését. Kezével a hasamat cirógatta, én viszont nem bírtam tovább és levettem róla a pólóját. Ő is kissé remegő kézzel szabadított meg a ruháimtól és átadtuk magunkat az egymás iránt érzett vágynak.
Keith vállán nyugtattam a fejemet,mikor egy fénycsóva szivárgott be az ablakon. A nap első sugarai lustán nyúltak el a padlón. Keith lassan szuszogott mellettem,nyugodtan aludt. A mellkasa ritmusosan emelkedett és süllyedt. kezemmel szórakozottan piszkálni kezdem a kidolgozott hasán az izmokat.
-Miben sántikálsz?-szólalt meg rekedten,miközben a hajamat simogatta.
Felnéztem rá, fülig ért a szám,ha akartam se tudtam volna letörölni a mosolyt az arcomról. Visszamosolygott rám és nyomott egy hosszú puszit a homlokomra,minek hatására lehunytam a szememet.
-Nem csinálok semmi rosszat.-nyitottam ki a szememet.-Csak érezni akartam,hogy ez tényleg a valóság-e vagy csak álmodok.
-Nem álmodsz kicsim. -nyúlt a kezem után majd felemelve kezünket tanulmányozni kezdte összekulcsolt ujjainkat.- Nem megyek sehova.
-Te sem szabadulsz tőlem.-mosolyogtam fel rá.
Lehajolt és lágyan megcsókolt. Ekkor az ajtó kivágódott és Mia döbbent arccal torpant meg. Elvörösödve pillantott ránk,látszott rajta,hogy próbálja felfogni a látottakat, mikor összerakta a képet kezét a szeme elé emelte és hátat fordított nekünk. Belőlem kitört a röhögés majd Keith is követte a példámat. Azon a fejen,amit Mia vágott egyszerűen nem lehetett nem nevetni.
-Örülök,hogy jól szórakoztok.
-Bocsi ,de ez vicces.-mondtam feljebb húztam magunkon a takarót,hogy ne látszódjon ki csak a fejünk.-Fordulj meg nyugodtan.
-Öhhh.-kezdte Mia még mindig háttal állva nekünk.- Nem biztos,hogy fel vagyok készülve a látványra.
-Fordulj meg húgi,betakaróztunk.-nevetett Keith.
Mia megfordult és látva a fejünket ő is elnevette magát.
-Azért egyetértetek,hogy ez egy kicsit kínos volt.-huppant le mellénk.
VOUS LISEZ
Zűrös szerelem /BEFEJEZETT/
Roman d'amour" Ott álltunk egymással szemben az erkélyen és mindkettőnk fortyogott a dühtől. -Mit akarsz tőlem?-kérdeztem tehetetlenségemben széttártam a karjaimat. Ő csak a homlokát ráncolta, láthatólag nem tudta mit válaszoljon.Ide-oda járkált és a fejét vaka...