Rozdział I

10 0 0
                                    

W morzu jest mnóstwo ryb, ale nie musisz się martwić, jeśli mieszkasz w Nowym Jorku. - Ana
Nie możemy wysłać dwóch turkawek! Wiem, że składa propozycję na Boże Narodzenie i uważa, że ​​to pozornie romantyczne, ale pokój pełen ptasich odchodów nie jest romantyczny. W tym miejscu znajdujemy się na czarnej liście, miłość jego życia odrzuca jego propozycję i nie ma szczęśliwego zakończenia. Ana Lewinska przycisnęła telefon do ucha i owinęła się płaszczem. Spojrzała przez okno taksówki na śnieg, który spadł w grube płatki. Ludzie podejmowali nieudane próby czyszczenia ulic za pomocą pługów śnieżnych. W tej bitwie między człowiekiem a naturą człowiek złamał ziemię, co było jasne. Śnieg prawie pozbawił ją wzroku na Piątej Alei; zdobione witryny sklepowe zniknęły za zasłoną płatków śniegu. „Zamierzam dostosować jego pomysł na romans i wyjaśnić mu, że ptaki niekoniecznie część bycia. A kiedy o tym rozmawiamy: jeden wzrost. pierścień jest więcej niż wystarczający. Czego chcesz z pięcioma pierścieniami? Chce czegoś wyjątkowego, a nie czegoś niezwykłego. To są dwie różne rzeczy. Paige pozostała praktyczna jak zawsze. „Laura marzyła o tym od dzieciństwa. Jest pod presją, aby zrobić to doskonale ". „W jej snach nie może być drobiu. Wymyślę coś spektakularnego bez zwierząt. Nikt nie jest lepszy w romansie ode mnie." Z wyjątkiem sytuacji, gdy chodzi o ciebie. " „Dziękuję za wskazanie mi mojego spokojnego życia miłosnego". „Nie ma za co. A skoro się z tym zgadzamy, jestem ciekawa, co zamierzasz z tym zrobić.„ Nic. Nie chcę o tym więcej rozmawiać ". Ana wyjęła ze swojej torby notatnik. „Czy możemy go utrzymać do pracy? Boże Narodzenie będzie za miesiąc". „Nie mamy czasu na zrobienie czegoś żywiołowego". „To nie musi być żywiołowe; to musi być emocjonalne. Musi być przytłoczony jego słowami i ich znaczeniem. Chwileczkę ... Ana stuknęła długopisem o jej dlugopis. Spotkały się w Central Parku, prawda? Spacerując z psami? - Tak, ale jest ogromna ilość śniegu. Jeśli zaproponuje jej propozycję, natychmiast zamarzną. Potem staje się niezapomnianą z innego powodu. "„ Zostaw to mnie. Przez następne dwa dni mam dużo czasu, aby się nad tym zastanowić, ponieważ wtedy będę sama w mieszkaniu tego mężczyzny od świątecznych dekoracji , u którego muszę uzupełnić lodówkę zanim wróci z odludzia.

Zima w New York Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz