Burza osiągnęła swój szczyt tuż po wschodzie słońca. Śnieg wirował za oknami i pokrywał ulice Nowego Jorku jeszcze grubszą warstwą. Philip nie zauważył. Pracował przez większość nocy i spał tylko na kanapie przez kilka godzin, kiedy jego mózg był zbyt zmęczony, by kontynuować. Mimo krótkiej drzemki obudził się odświeżony i pełen energii, gotowy do dalszej drogi. Pisał dalej, aż usłyszał, jak Ana śpiewa. Było ciężko, wystarczyło, by wytrącić go z koncentracji i podszedł do schodów. Ze szczytu schodów miał doskonały widok na parter, w tym na kuchnię. Kiedy tu przyjechał, jego książki były jedyną rzeczą, którą przywiózł ze swojego dawnego życia. Dom nie miał wspomnień, niczego, co przypominałoby mu przeszłość. Rozpoznał własne myślenie w swoim mieszkaniu. To było bezosobowe i tak tego chciał ,aż do tej pory. Ledwo rozpoznał własne mieszkanie. W przestrzeni dominowała ogromna choinka. Na kanapie wisiały czasopisma i jasnozielony sweter. Na stoliku do kawy stała filiżanka zimnej herbaty, a na podłodze dwa wyrzucone buty. Wyglądało na ... zamieszkane. Ale największą zmianą była Ana. Wypełniła jego dom letnim zapachem i pięknym głosem. Widział, jak jej długie, miodowe włosy wirują, a jej biodra obracają się, gdy tańczyła do muzyki. I mogła tańczyć. To było tak, jakby próbowała uwieść kuchnię. Chichocząc i śpiewając, posiekała go i rozciąła. Najwyraźniej potrafiła tańczyć, śpiewać i gotować. Pot kłuł go w szyję. Śpiewała dobre świąteczne piosenki, ale gdyby to zależało od niego, nie byłaby dobra na długo. Jeszcze zanim Święty Mikołaj wrzucił paczkę przez komin, mógł zamienić ją w niegrzeczną dziewczynę. Prawie pocałował ją zeszłej nocy, ale na szczęście dla obu z nich coś go powstrzymało. Spojrzał na jej biodra i zerknął. Gdyby powiedział jedno słowo, przestałaby tańczyć. Nie machała już biodrami i śpiewała ochrypłym głosem jak tancerka na rurze. Otworzył usta, ale nie wydał żadnego dźwięku. Człowiekiem można oślepić ruchy hip-rockingu. Pomyślał o Anie w jej łososiowej różowej, jedwabnej piżamie, zaokrągleniach i kremowobiałej skórze, która czaiła się pod nią. Piżamę zastąpiła teraz najkrótsza spódnica, jaką kiedykolwiek widział, mimo że miała na sobie czarne rajstopy, co czyniło ją nieodparcie atrakcyjną, ale wciąż fatalną. Nosiła również obcisły czarny sweter, który ładnie kontrastował z jej złotymi blond lokami. Odwróciła się, złapała nóż, a potem zobaczyła, jak stoi, zamarła, trzymając nóż w dłoni i przez chwilę zastanawiał się, czy wybrał niewłaściwą broń zbrodni. Może nie zatruła swoich ofiar, ale raczej była doświadczonym kucharzem. Jill Rozpruwacz. Chciał się odwrócić i wrócić do swojego biura, ale uśmiechnęła się do niego, a on zdecydował, że ma czas na pogawędkę. Zwłaszcza, że rozmowa z nią często przynosiła mu dobre pomysły. „Uch… dzień dobry.” Odłożyła nóż i wyciągnęła słuchawki z uszu. Kąciki jej ust wygięły się. - Przepraszam, czy masz coś przeciwko, jeśli śpiewam?
„Nie” Niepokoiło ją to. Jakoś żałował, że go nie widziała. Wtedy tuliłaby te biodra i mogła pozostać w świecie, który kierował się wyłącznie instynktem.
Wskazał na salon. Czy nas okradziono?
To są moje rzeczy. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko. Posprzątam później. Chcę przeprosić.
Po co?
Na dzisiejszy wieczór. Byłam niegrzeczna.
Nie musisz przepraszać.
To jest twój dom i nie spodziewałeś się żadnych gości.
Czy zawsze tak rozumiesz? Wolałbyś, żebym był zły?
To byłaby najbardziej oczywista reakcja: dzięki wieloletniemu doświadczeniu i drobiazgowym badaniom potrafił praktycznie bezbłędnie przewidzieć, jak ktoś zareaguje w określonej sytuacji. Ana nie spełniła żadnych oczekiwań.
Czy coś Cię denerwuje?
Tyle rzeczy. Przemoc wobec zwierząt, trąbienie taksówkarzy, mężczyźni rozmawiają z moimi piersiami i nazywają mnie ukochaną, kiedy mnie wcale nie znają, ludzie kaszlą bez dłoni przed ustami ... Przerwała. Czy muszę kontynuować?
Dobrze słyszeć, że jesteś tylko człowiekiem. Nawiasem mówiąc, chciałem ci podziękować. Postępowałem zgodnie z twoją radą i zrobiłem kanapkę. Dzięki tobie napisałem dwadzieścia tysięcy słów. Jednej nocy? To nie kanapka, ale dziewięciodaniowy obiad”. Była pod wrażeniem. Jak ci się to udało?
Jedna kanapka doprowadziła do drugiej. Mogę się tam dostać jako miłośnik kanapek. Mogę to nadal jeść . Wskazała na ladę.
Usiądź. Jeśli moje jedzenie pobudziło Twoją kreatywność, przygotuję śniadanie . Wiedział, że nie jej jedzenie było jego źródłem inspiracji, ale ona sama. Postać oparta na niej byłaby jedną z najbardziej złożonych i interesujących postaci, jakie kiedykolwiek wymyślił.
Nigdy nie jem śniadania.
I tak niewiele jesz. Ale jestem tu, żeby to zmienić.” Znowu zaczęła nucić, a on doszedł do wniosku, że to oczywiste.
Czy możesz śpiewać cokolwiek innego niż piosenki świąteczne? Przepraszam?
Zastanawiałem się, czy moglibyśmy coś zrobić z listą odtwarzania. Nie lubię świątecznej muzyki.
Umieść blachę do pieczenia pomidorów w piekarniku. Poszukam coś co będzie mile widziane. Wiem, że kochasz Mozarta. Mam zrobić arię z Le Nozze di Figaro? -
Jak myślisz, dlaczego kocham Mozarta?
„Aha!.” Machnęła triumfalnie łyżką. Nie jesteś tu jedynym detektywem. Mogę świetnie wyliczyć ile agentów FBi figurować w następnej książce . Wszyscy nie doceniają moich blond włosów i mojego biustu , a potem zaskakuję ich ostrym wglądem.
Nie sądził, że to odpowiedni moment, by zobaczyć, że pojawią się pewne aspekty jej ryzykownej ksiazki, ale to byłaby po dobrej stronie prawda. „Czy to się często zdarza?”
Że ludzie mnie nie doceniają? Bardzo często
To musi być frustrujące.
„Zwykle to oni są sfrustrowani”. Posłała zepsuty uśmiech. „Nie martw się o mnie. Nic mi nie będzie ”.
„Z tym śmiertelnym uściskiem, przed którym zawsze się boisz?”
Dokładnie. Uderzam, kiedy najmniej się tego spodziewasz.”
Opuścił biuro, by poprosić ją, by zrobiła coś spokojniejszego. Chciał jak najszybciej wrócić do pracy, ale teraz nagle wydawało mu się, że się nie spieszy. On nawet przyszedł z nią do kuchni. Energia i entuzjazm Any były zaraźliwe i rozjaśniały każdy ciemny kąt jego bezdusznego mieszkania. I wpadł na pomysł, kiedy z nią rozmawiał. Jego postać nabrała kształtu w głowie. „Jak twój śledczy odkrył mój gust muzyczny?
Twoje płyty CD. Widziałem całą półkę pełną Mozarta. Odłożyła łyżkę. Czy nie słuchasz tylko online, jak większość ludzi?
„Te płyty CD pochodziły z kolekcji mojego ojca, który grała na wiolonczeli w Metropolitan Opera Orchestra.
Z pewnością nie musiałeś walczyć o bilety jak zwykli śmiertelnicy. Szczęśliwy ptak .
Czy lubisz operę?
Bardzo. Zaśpiewała kilka nut z „Le Noze di Figaro” po włosku i bezbłędnie zanuciła
Niech zgadnę: twój dziadek był nauczycielem muzyki .
Mój dziadek był rybakiem, ale bardzo kochał muzykę i kochał moją babcię. Dorastałem z muzyką i Szekspirem. Jeśli śpiewając będziesz mieć kłopot, spróbuję się powstrzymać, ale czasem będziesz musiała mi o tym przypominać. ”
Nie przeszkadza mi to. Miał o wiele mniej problemów z jej głosem niż z jej biodrami, kiedy tańczyła.
Paige, z którą mieszkam od dłuższego czasu, zwykle miała zatyczki do uszu. Potrzebuje ciszy, aby móc się skoncentrować. ”
Czy to jest powód, dla którego nie żyjesz już razem?
Nie. Ma chłopaka.
Ach. Prawdziwa miłość?
W każdym razie prawdziwy seks, ale miłość też jest dobra.
Więc teraz żyjesz sama?
Tak. Wyraz jej twarzy się zmienił. Otworzyła lodówkę i zajrzała do środka, żeby nie mógł już zobaczyć jej twarzy.Nie całkiem sama, ponieważ mój drugi przyjaciel mieszka na górze z bratem Paige, Mattem. Jest właścicielem domu. A niżej Roxy mieszka ze swoją małą córeczką Mią, skarbem. Roxy pracuje dla Matta, a w zeszłym roku nagle nie miała domu, więc Matt dał jej schronienie. Paige jest z nami tak często, jak z Jake'em, więc nie jest bardzo cicho i wciąż mamy Pazury. ” Grzechotała w jednym kawałku, szkicując obraz swojego życia.
Spodziewał się krótkiej odpowiedzi, ale zanim skończyła mówić, wiedział o niej więcej niż o ludziach, których znał od dziesięciu lat. Często były miesiące. Potrzebne były długie przesłuchania, aby uzyskać od kogoś tyle informacji, więc Claws jest psychotycznym kotem tego przyjaciela?
”Tak. Możesz go również użyć w jednej ze swoich książek. To byłaby świetna broń zbrodni. Ma ukochany kubek i psychotyczna osobowość, ale to dlatego, że miała okropne życie, zanim Matt ją ocalił, wyjęła kilka rzeczy z lodówki i tuż przed zamknięciem ponownie dostrzegł kolorową kolekcję artykuły, które tam były.
Czy zamierzasz zapraszać ludzi? Ponieważ jeśli to wszystko jest przeznaczone dla mnie, myślę, że przeceniłaś mój apetyt.
Jest w zamrażarce. Chodzi o to, że masz do dyspozycji pyszny posiłek, kiedy tylko chcesz.
Przeglądałam menu z twoją babcią. ” Czy opracowałeś menu, które powinny zwiększyć moje libido? Powoli uniosła brwi: Alergie pokarmowe. Niektórzy ludzie są uczuleni na orzeszki ziemne, pszenicę lub skorupiaki. Musiałam wiedzieć, czy jesz bezglutenowy czy wegetariański. Chcę zapobiec wstrząsowi anafilaktycznemu. Adrenalina w spryskiwanie wygodnego klienta nie jest jedną z usług, które oferujemy w Urban Genie. Zapobieganie jest lepsze niż leczenie. Martwi ludzie nie robią dobrze . Uśmiechnęła się lekko. Poza twoim biznesem, oczywiście. Twojej pracy, chodzi o martwych ludzi.
Więc nie rozmawiałeś z moją babcią o tym, jak mnie uwieść?
Kocham twoją babcię, ale jeśli chcę uwieść mężczyznę, zwykle nie rozumiem tego, co mówi kobieta po osiemdziesiątce. Spojrzała na niego badawczo. „Czy twoje libido wymaga stymulacji?
Nie odkąd ją poznał. Zrobiłaby wszystko, żeby zobaczyć, jak znów jestem żonaty - powiedział, omijając to pytanie.
Jest to możliwe, ale nadal jesteś dojrzałym mężczyzną, który, jak sądzę, może dokonywać własnych wyborów. Jeśli zdecydujesz się pozostać bez seksu, to nie moja sprawa .
Bez seksu?
Tak. Nie jestem z własnej inicjatywy, chyba że jestem wybredna. Marszcząc brwi, kontynuowała: „Ale zdajesz sobie z tego sprawę. Ty decydujesz się być bez seksu. „Obserwował, jak opłukuje paprykę. Co powiedziała o mnie moja babcia? Że nie lubisz ogórków i lubisz pikantne jedzenie, i że nie chcesz gotować steku. Ważne jest, że wiem, co lubisz.
Teraz chciałby mieć ją nagą na sobie. Jej skóra była miękka jak jedwab, pomyślał, ale natychmiast odrzucił to porównanie jako zbyt banalne. Był pisarzem, więc potrzebował czegoś lepszego Jej policzki były czerwone, ale według niego nie z powodu jej makijażu, ale z powodu gorącego piekarnika i mógł przysiąc, że nie ma makijażu, ale potem pomyślał o rozmowie z Esmee, która powiedziała mu - zaśmiał się, ponieważ powiedział, że myślał, że jest piękna bez makijażu. Rozbawiona powiedziała mu, że naturalny wygląd kosztował ją 45 minut, i zastanawiał się, ile czasu zajęło Anie wyglądać tak zdrowo i niewinnie.
Pokaże naczynia. Wyciągnął rękę i podając mu listę z menu. Szybko spojrzał na listę. Kurczak? Nie miałem tego odkąd skończyłem dwanaście lat.
A kiedy przetworzysz moje, będziesz się zastanawiać, dlaczego. To najwyższy komfort jedzenia. Przypomina mi szkołę .
Mój własny nie przypomina ci szkoły. Ten z mi daje twoim kubkom smakowym orgazm: „Masz coś z orgazmami, prawda?
Dostajesz to, gdy czegoś nie masz . Znowu zabrała mu papiery.
Dlatego diety nie działają. Im bardziej coś sobie odmawiasz, tym bardziej tęsknisz za tym, czego nie możesz mieć. I zanim cokolwiek powiesz: wiem, że mogę dać sobie orgazm, ale wolę przekazać niektóre zadania.
Więc jesteś na diecie seksualnej?
Tak to się czuje, tak. Nawiasem mówiąc, nie z wolnej woli. Ostatnio nie spotkałam miłych mężczyzn, ale to się wkrótce zmieni.
Ach Tak?
Oczywiście. Pokroiła paprykę na kawałki. Jest czas na Boże Narodzenie. Wychodzę Z domu i spotykam ludzi. Idę na wszystkie przyjęcia.
Gdzie są te imprezy?
Moi znajomi zapytali mnie, czy pójdę. Nie brzmisz entuzjastycznie. Odłożyła nóż. Czy chcesz uczciwej odpowiedzi?
Czuje się trochę ... niewygodnie. Podobnie jak randki internetowe. Nie chcę umówić się na randkę. To tak jak w mediach społecznościowych: widzisz tylko dobre strony kogoś. Więc przyznajesz, że ludzie nie zawsze są tacy, jacy wydają się.
Jeśli tak mówię, to brzmi jak duża ukryta rodzina, ale w mediach społecznościowych ludzie starają się pokazać swoją najlepszą stronę. A potem zastanawiasz się, jakie są ich złe strony. Nikt nie jest idealny, powiedziała łagodnie.
Czy nie byłoby realistycznie oczekiwać od kogoś takiego?
Czy masz mniej dobrych stron? To może być pytanie podczas rozmowy o pracę, pomyślał, kiedy pytają o twoje słabości, a jako klasyczną odpowiedź mówi się: „Pracuję zbyt ciężko” lub „Jestem zbyt zaangażowany”. Nikt dobrowolnie nie pokazał swoich złych stron nieznajomym.
Jestem strasznie niechlubny, z wyjątkiem kuchni. Po prostu upuszczam rzeczy z moich rąk, a następnie gubię je, a następnie robię jeszcze większy bałagan, gdy próbuję je znaleźć ponownie. Mam okropny poranny nastrój i ogólnie jestem też małym tchórzem - przyznała.
Nie mogę znieść przerażających rzeczy: zakrzepłej krwi, gróźb, nocnych dźwięków.
Pomyślał przez chwilę. „Powiedziałbym, że twoją złą stroną jest to, że masz zbyt dobrą wiarę. Nie uważam tego za coś złego”.
Opłukała nóż do czysta. Ciężko jest utrzymywać bliskie relacje z ludźmi i utrzymywać dobre przyjaźnie, jeśli zawsze podejrzewasz, że ludzie coś dla ciebie powstrzymują, co jest prawdopodobnie twoim największym niedociągnięciem, prawda?
Mieć zaufanie . Chciałbym tylko wspomnieć o jednej z moich zalet. Więc kiedykolwiek robiłaś randki internetowe? Co napisałaś w swoim profilu?
Przynajmniej nie: zdesperowana, naiwna blondynka szuka dzikiego sexu, jeśli czasem tak uważasz”. Otworzyła piekarnik i potrząseła bsakowym talerzem z pomidorami w obie strony: „ To w końcu nie było dla mnie. Muszę być w stanie spojrzeć komuś w oczy, aby wiedzieć, czy wszystko z nim w porządku. Moja intuicja nigdy mnie nie zawodzi . To samo w sobie świetny sposób na spotkanie z kimś, szczególnie w zatłoczonym świecie, w którym żyjemy, ale chcę poznać kogoś naturalnie.
Czy chcesz naturalnego orgazmu? Wybuchnęła śmiechem. To jest cel. I każdy potrzebuje celu, nie sądzisz? W porządku, nikogo nie zobaczę, jeśli będę zamknięty w domu, więc zdecydowanie wychodzę.
To jest pierwszy krok. Chcę mieć kilka randek.
Więc nie pomijasz fazy najazdu, aby przejść prosto do orgazmu?
Znów zamknęła piekarnik. „Nie mogłam iść spać z kimś, kogo nie znam. Nigdy nie miałam jednej nocy. Dla mnie seks jest zawsze związany z dbaniem o kogoś”.
Nie powstrzymujesz się zbytnio, prawda?
Nie, nie jestem do końca tajemnicą. Jestem otwartą książką. Jake nazywa mnie książką audio, ponieważ wszystko, co myślę, wychodzi z moich ust.
Musiał się uśmiechnąć na ten opis: „Kim jest Jake?
Narzeczony Paige. A teraz pytasz o mnie wystarczająco dużo. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
Nie mam żadnych ulubionych potraw.
Każdy to ma. Jest to albo coś bardzo smacznego, albo coś, co wiąże się z bardzo przyjemną pamięcią. Co wolałeś jeść jako dziecko? Coś, co przypomina ci o tym czasie i budzi ciepłe uczucia .
Wrócił myślami do rodzinnych spotkań i swoich podróży po Europie.
Uwielbiam smaczny ser. Zwłaszcza z odpowiednim winem. To była jedna z lepszych rzeczy w mojej podróży po Francji.
To tam zakupiłeś te wszystkie wina?Część tego. Od jakiegoś czasu zbieram resztę.
Czy ty też je pijesz?”
Oczywiście, chociaż między nimi są także cenne butelki. Oszczędzam na specjalną okazję. Gdybym miał dobre wino, wypiłbym je natychmiast. Ale bardziej jestem osobą, która żyje teraźniejszością i cieszy się chwilą. Ogarnęła włosy z oczu, a on starał się nie myśleć o tym, co w tej chwili chciałby z nią robić . „Twój suflet z ostatniej nocy był pyszny”.
To było wspaniałe, że smakował. ” Wzięła długopis i napisała coś na papierze przed sobą. Zastanawiam się, co dziś zrobię. Jeszcze jakieś prośby?
Wybierz. Z jakich książek kucharskich korzystasz? A może szukasz w Internecie?
Korzystam z przepisów mojej babci lub sam coś wymyślam . Zobaczyła, jak jego wzrok się zmienia i uśmiecha. „Uspokój się. Nie gotuję dla ciebie niczego, czego nie zrobiłem sto razy. Nie jesteś świnką morską, a Ja cię nie otruję. Czy kiedykolwiek używałeś tego w jednej ze swoich książek? Morderca, który zatruwa swoje ofiary?
Zastanawiała się, dlaczego morderca powinien być mężczyzną w jej oczach.„ Nie, ale rozważam to.
Jak decydujesz, jakie to będzie przestępstwo?
Wynika to z osobowości i motywów mordercy. Jack the Ripper był dobry z nożami,sprawiając, że niektórzy ludzie myślą, że musiał być chirurgiem. Nadal gotowała. Nic dziwnego, że nie możesz spać w nocy. Przez cały dzień myślisz o okropnych rzeczach.
Uważam je za bardziej interesujące niż okropne”. Patrzył, jak kroi czosnek na plasterki i dodaje olej i szczyptę soli. Była niesamowicie dobra z nożem. Kto nauczył Cię tak kroić ?
Zapewne nie Jack the Ripper . Spojrzała na niego z rozbawieniem na niego. Moja babcia , a po szkole pracowałem w kuchni. Jest to coś, czego szybko się uczysz, jeśli nie chcesz stracić palca ”. Rozłożyła składniki na blasze do pieczenia i wepchnęła je do pozostałych w piekarniku. Kilka loków spadło na jej twarz, a ustami uformowała idealny krąg i zdmuchnęła go, jakby zdmuchnęła świeczki na tort urodzinowy.
Co robisz?
Pieczę paprykę i pomidory, a następnie zmieniam w zupę . Jeśli jesteś zajęty, weź porcję z zamrażarki i weź kawałek chleba, a otrzymasz coś pożywnego w krótszym czasie niż otworzyłeś butelkę whisky. Spojrzałem na niego surowo, ale zignorował to. Doszedł do wniosku, że proces twórczy gotowania niewiele się różnił od pisania. Opierało się na odczuciu, a na koniec miałeś coś, co miało wyświadczyć drugiej osobie przysługę. Z pomysłem, a następnie dodałaś kilka rzeczy, czy pasowało? Czy chciałbyś moje specjalne jajka sadzone lub naleśniki z maślanki na śniadanie? ”Chciał powiedzieć jej jeszcze raz, że nie będzie zwisał. Natychmiast przypomniały mu o jego dzieciństwie i zjadłem, ale naleśniki brzmiały zbyt dobrze, aby je zjeść .Czy na naleśnikach jest jakiś boczek? Jeśli chcesz.
Tak, chcę. To był najczystszy czas, kiedy ktoś korzystał z kuchni, a ona korzystała z każdego centymetra kwadratowego. Blok sanitarny był pełen owoców i warzyw. Wydawały się nonszalanckie, położyć, ale czuł, że tak nie jest. Czy zawsze śpiewasz podczas gotowania? Śpiew jest dobry dla twojego nastroju. Nawiasem mówiąc, chodzę, ale nie widzę tego przy tej pogodzie. ” Włożyła boczek na patelnię i zrobiła ciasto naleśnikowe, nie ważąc niczego ani nie sprawdzając przepisu. Jeśli to trochę wyjaśni, może później pójdę na spacer ”. Zrelaksowana atmosfera zniknęła. „Nie wyjdziesz na zewnątrz w tą burzę. Transport publiczny jest zamknięty , a samochody nie mogą już prowadzić. Mosty i tunele są zamknięte i nie ma lotów z lotnisk. ” Nie chcę też latać, prowadzić ani wsiadać do autobusu. Chcę tylko iść. Czy dzisiaj wyglądałeś przez okno? ” Wstał, wziął pilota i włączył telewizor, który był ukryty w salonie. Wiadomości były zdominowane przez wiadomości o śnieżycy, a czytnik poważnie ostrzegł wszystkich, aby pozostali w środku. „Burza wysadziła drzewa i uszkodziła kable zasilające, pozostawiając tysiące ludzi bez prądu ...” Biedni ludzie, ”powiedziała współczująco, a Philip wyłączył telewizor.„ Jesteś teraz przekonany? ”Tak . ” Kontynuowała gotowanie, przewracając ciasto i wlewając je na gorącą patelnię. Po chwili obróciła naleśnik we właściwym momencie. Kiedy skończyła, pozwoliła mu się zsunąć na talerz, położyć na nim bekon i wręczyć mu talerz wraz z butelką syropu klonowego. Pomyślała , że był tego samego koloru co whisky. Ciastka były miękkie, złotobrązowe i pyszne. Słodki syrop klonowy był cudownym kontrastem do doskonale upieczonego, chrupiącego boczku. Ugryzł. Zapytałeś, jakie jest moje ulubione jedzenie. To moje ulubione jedzenie. „Powiedziałeś, że nie masz swojego ulubionego jedzenia”.
„Teraz”. Natychmiast wyczyścił talerz i zdziwiło go, że nagle był tak głodny, a od tak dawna nie interesował się jedzeniem. Spędzasz dużo czasu z moją babcią. A z własną babcią ? ”
Po raz pierwszy od ich spotkania Eva zamilkła.
Ana? Dlaczego nie spędzasz więcej czasu z własną babcią ?”
„Ponieważ ona nie żyje.” Jej głos ucichł i łzy spływały jej po policzkach.
CZYTASZ
Zima w New York
ChickLitNic tak romantycznego jak święta w Nowym Jorku ... prawda? Ana Lewinski uwielbia wszystko, co ma związek ze świętami Bożego Narodzenia, mimo że jest sama w te święta. Potem do pracy ma szansę spędzić kilka dni w spektakularnym apartamencie na 5th...