Philip spodziewał się, że odejdzie, ale pozostała tam, gdzie była.
Muszę pracować - powiedział. Bardzo chciał zacząć. Bohaterowie ożyli w jego głowie i stali się ludźmi z wadami i cechami. Słyszał dialogi i widział sceny przed nim. Po raz pierwszy od dłuższego czasu bardzo chciał otworzyć laptopa. Chciał zniknąć w świecie fantasy, który na niego czekał. To było jak ktoś z przewlekłym bólem, któremu podano zastrzyk morfiny. Chciał wcisnąć go prosto w żyłę, dopóki słodkie zapomnienie nie uśmierzy bólu, który towarzyszył mu nieprzerwanie od trzech lat. Jedyne, co go powstrzymało, to jego źródło inspiracji, które wydawało się zdecydowane zostać. Mógł ją przestraszyć, ale najwyraźniej nie na tyle, by ją odstraszyć.
Twoja babcia powierzyła mi to zadanie, więc dzwonię do niej i wyjaśniam, bo inaczej zrobię, o co prosi. Jeśli zadzwonił do jego babci, mógł zapomnieć być sam na Boże Narodzenie. Powinien wyjaśnić, dlaczego był w Nowym Jorku, a nie w Vermont. Co gorsza: dlaczego o tym kłamał. „Rozejrzyj się wokół" - próbował zastraszyć ją miękkim głosem. „Czy wyglądam jak ktoś, kto chciałby udekorować swoje mieszkanie na wakacje?"
„Nie, dlatego twoja babcia również zapytała mnie, czy chcę to zrobić. Uważa, że nie powinieneś tak żyć, martwi się o ciebie. I szczerze mówiąc, odkąd cię poznałam. "
„Co cię obchodzi, jak żyję?"
„Każdy w życiu zasługuje na choinkę".
„Tylko jeśli spróbujesz ich ukarać". „Kary? Choinka w rzeczywistości podnosi na duchu". Co podnosi na duchu takie plastikowe podróbki, które prawdopodobnie są produkowane w Chinach? " „Fałszywe?" Kto mówił o podróbce? Nie oszukuję, panie Black , czy to choinki, torebki czy orgazmy. Jej policzki zrobiły się czerwone. „Odbiorę to drugie. Przypadkowo się przewrócił. Ale mam na myśli to, że nic w moim życiu nie jest fałszywe. " Słowa wypadły jej z ust i Philip musiał powstrzymać śmiech.
Rzadko spotykał się z taką beztroską osobą.
„Więc nigdy nie udawałeś orgazmu? Powiedziałam ci, żebyś to cofnął. Wyobraził sobie ją w łóżku, nagą, a myśli były tak wyraźne, że sprawiło, że poczuł się gorąco. Od śmierci żony zaoferował wystarczająco dużo miałem różne rzeczy, od seksu po małżeństwo, ale on ani razu nie był kuszony. Nie tylko stracił swoje dzikie włosy. Było raczej tak, że już go nie potrzebował. Za każdym razem, gdy patrzył na kobietę, widział wyraz twarzy Esmee , ostatni raz, kiedy widział ją żywą.
Ale naprawdę pociągała go Ana. Aby nie myśleć o seksie, pomyślał o tym, jak kobieta z jej postacią może zabić mężczyznę dwa razy większego. „Jestem pisarzem. Interesuje mnie zachowanie ludzi ". I był nią zainteresowany. Powiedział sobie, że to czysto zawodowy interes.
Opuściła ręce. „Rozmawialiśmy o choinkach. Prawdziwe choinki, które ładnie pachną i pięknie wyglądają". „I z którego igły spadają". Pomyślał o tym, jak się czuł, kiedy na niej leżał: „Jeśli igły wypadną, wyczyść je". Rozpięła płaszcz. „To nie jest bardzo trudne
. Nie mam czasu . Muszę skończyć książkę i potrzebuję odpoczynku, aby to zrobić. Niepokoisz mnie, kiedy przychodzisz ozdobić moje mieszkanie. Martwił go nie tyle hałas, że ktoś był w jego mieszkaniu; chodziło o nią. Dzięki niej poczuł coś, czego nie chciał. Być może dlatego, że była zupełnie inna niż jego żona. Esmee była wysoka i szczupła. Z obcasami była tak wysoka jak on. Fizycznie Ana i Esmee różniły się dniem i nocą. Intuicyjnie czuł, że gdyby zatracił się w miękkich krzywiznach Any, byłoby to dla niego bardzo miłe doświadczenie, bez retrospekcji i wspomnień, ale wiedział, że nie angażuje się z kobietą, kiedy zaczynają się mocniej bawić.„Nie zauważysz, że tu jestem. Nie sądzę, żeby to był wallflower.„ Nie musisz się martwić, że ci przeszkadzam, "powiedziała szybko. „Rozumiem, że kreatywny geniusz potrzebuje przestrzeni do pracy. Poza tym nie martwię się szczególnie o to, że Twoja firma skacze. „To nie kotek bez rękawiczek, pomyślał.„ Powiedz mojej babci, że nie wykonasz tej pracy ". „Nie. Dostaję wynagrodzenie za udekorowanie twojego mieszkania i napełnienie lodówki pod twoją nieobecność. I zamierzam to zrobić." Nie jestem nieobecny. Co jest niepraktyczne dla nas obu, zwłaszcza że nie jestem ci tego winien. Nie lubię kłamać, odkrył, że za tymi miękkimi niebieskimi oczami i syrenami kryła się kobieta, która nie pozwoliła sobie odejść, myśl, że jego babka w końcu uderzyła kogoś tak upartego jak była prawie wystarczająca, by ukryć irytację, której nie opuszczała. Prawie, ale nie całkowicie. „Odejdź, a zapłacę ci to, co ona płaci. „Nie chodzi o pieniądze, panie Black. Chodzi o moją reputację zawodową. Jestem dumna z mojej pracy."
A czym dokładnie jest ta praca? Świąteczny anioł? Ozdabiasz domy niczego niepodejrzewających świątecznych hejterów, co czyni ich jeszcze bardziej oburzonymi o tej porze roku? "Jego sarkazm nie przeszkadzał jej.„ Pracuję dla Urban Genie. Jesteśmy profesjonalny i nowocześni.
„Czy urządzasz moje mieszkanie?" "„ Twoja babcia jest jedną z naszych priorytetowych klientów i ta prośba nadeszła od niej. Możemy zrobić prawie wszystko, co jest wymagane. Przełknął oczywistą odpowiedź. Najwyraźniej wszystko oprócz wychodzenia.
„Gdyby mój klient zapytał, zrobiłbym to. Nie jesteś moim klientem.
" Podaj mi nazwisko swojego szefa, zadzwonię, aby powiedzieć, że nie chcę już korzystać z twoich usług. „Jestem szefem. Firma jest moja, a dwóch przyjaciół jest wspólnikami .
Skąd znasz moją babcię?
„Na początku tego roku Mitzy poprosił o tort urodzinowy. Była jednym z naszych pierwszych klientów. Zaczęliśmy rozmawiać i od tego czasu kilkakrotnie korzystała z naszych usług. Kiedy jest zimno, wyprowadzam jej psa, a czasem po prostu trochę rozmawiamy. " Tylko jego dziadek wspomniał o ich babci Mitzy. Przez resztę była Mary lub babcią. Ta dama była najwyraźniej bardziej ważna dla babci niż kogoś z usług konsjerża.
„O czym ty mówisz?" To interesująca kobieta. "
„Czy ona płaci za rozmowę z tobą? Wynajmujesz się jako towarzysz?"
„Nie. Rozmawiam z nią, bo ją lubię - odpowiedziała cierpliwie. „Przypomina mi moją babcię. Myślę, że jest trochę samotna. " Mimo że nie słyszał wyrzutów w jej głosie ani nie widziałeś czegoś takiego w jej oczach, nadal czuł się winny. - Czy ona dzwoni do ciebie?
„Czasami. Zwykle używa naszej aplikacji Urban Genie. Musisz ją pomylić z kimś innym. Moja babcia nie ma mobilnego telefonu. Zawsze temu odmawiała ". Myślał o wszystkich czasach, w których o tym rozmawiali. Nie rozumiał, że może się o niego martwić, ale nie dbał o nią.
„Nie ze mną. I regularnie korzysta z naszej aplikacji.
„ Nienawidzi technologii. "
„ Nie znosi pomysłu, ale po tym, jak nauczyliśmy ją podstaw, wszystko poszło dobrze. Ona jest bardzo mądra.
„Nauczyłeś ją?" Dlaczego nie wiedział? Pomyślał o ostatnim czasie, kiedy widział swoją babcię. Przez całe lato był na międzynarodowej trasie. Nie było go w domu przez dwa dni w lipcu i sierpniu. Od tego czasu próbował zacząć swoją książkę. To były wymówki i on to wiedział. Mógł mieć czas. Prawda była taka, że trudno mu było być ze swoją babcią. Miała dobre intencje, ale kiedy próbowała złagodzić ból, pogorszyła to . Nikt nie mógł uleczyć ropiejącej rany w nim. Ani jego babcia, ani ta kobieta, mimo że miała oczy jak letnie niebo i włosy jak złoty deszcz. Wyciągnął rękę.
„Czy masz aplikację w telefonie? Pokaż mi ". Wziął od niej telefon i otworzył aplikację.
„Pytasz, gramy?" Uniósł brwi. „Pytam, czy chcesz odejść i nikt nie mówi, że mnie widziałeś. Jak możemy to zrozumieć? Ponownie wzięła od niego telefon.
" Robimy to, to jest, panie Black. Nie ma cię w Vermont i nie muszę wiedzieć, że to nie moja sprawa. Moja sprawa polega na robieniu tego, za co zapłaciła nam twoja babcia. Dekoruję dom, napełniam lodówkę, a potem wychodzę ponownie.Gdyby nie był tak zirytowany, byłby pod wrażeniem. Po miesiącach walki był w końcu gotowy do pisania, a teraz ta kobieta nie chciała zostawiać go samego.
„Mogę cię usunąć". „
To możliwe. Ale potem muszę zadzwonić do twojej babci i powiedzieć jej, gdzie jesteś. Mam wrażenie, że tego nie chcesz, więc musimy znaleźć kompromis, z którym oboje możemy żyć."
Szantażujesz mnie teraz? Po dziesięciu latach studiowania ciemnej strony mężczyzny nie był łatwo zaskoczony, ale teraz miała przyjazne oczy i idealnie ukształtowane usta, z zewnątrz była delikatna i słodka, a od wewnątrz hartowana stal, intrygujący kontrast, ale w tej chwili po prostu go to zirytowało, właśnie zastanawiał się, czy nie rzucić jej za drzwi, kiedy wyjrzał przez okno i zobaczył opadający śnieg. Podszedł do okna i spojrzał na świat zewnętrzny, który zniknął pod białą warstwą, gruba zasłona śniegu zasłaniała go z Central Parku, pojawiły się w nim wspomnienia, a wszystko wokół stało się czarne.Te same zwodniczo niewinne płatki śniegu okazały się równie zabójcze jak mordercy w jego książkach. Niespodziewany zwrot sprawił, że wszystko stało się jeszcze bardziej okropne. Czas uleczył wszystkie rany. Nie wiedział, jak leczyć. Jego emocje były tak samo Mocne i prawdziwe jak trzy lata temu. Nadal był w trybie przetrwania. Wstań, ubierz się, przeciągnij przez cały dzień. Presja, którą odczuwał od innych, aby „kontynuować życie", tylko utrudniała.
CZYTASZ
Zima w New York
ChickLitNic tak romantycznego jak święta w Nowym Jorku ... prawda? Ana Lewinski uwielbia wszystko, co ma związek ze świętami Bożego Narodzenia, mimo że jest sama w te święta. Potem do pracy ma szansę spędzić kilka dni w spektakularnym apartamencie na 5th...