To nigdy nie będzie książę 5

12 0 0
                                    

Czy wyglądała jak morderca?  Philip  przyjrzał się jej słodkiej twarzy w kształcie serca.  Jej oczy były ciemnoniebieskie, a jej złote blond loki i dołeczki na policzkach wyglądała tak nieszkodliwie jak mały kotek.  Wszystko  oprócz mordercy.  Była ciepłą, przyjazną pielęgniarką, której nikt nie spodziewał się, że będzie w stanie zabić swoich pacjentów, lub słodką nauczycielką z przedszkola, której rodzice bez wahania powierzyli swoje dzieci.  Była wzorem zdrowia i witalności - idealnie pasowałaby do miejsca na świeży sok pomarańczowy lub sałatki.  Kobieta ze swoim wyglądem mogłaby odrzucić podejrzenia na miesiące lub lata.  Serce waliło mu mocniej i poczuł iskierkę twórczej energii, której szukał od miesięcy.  Spojrzała na niego podejrzliwie.  Dlaczego się tak na mnie gapisz?  Czy powiedziałam coś złego?  Zapewniam cię, że nie  jestem  mordercą i dlaczego  ty również  nie możesz przestać  o tym  myśleć.   Nie zabilam jeszcze pająka.
  Zabieram je do najbliższego bezpiecznego miejsca, chociaż, szczerze mówiąc, zbieram je ze szklanej i drewnianej powierzchni , ponieważ nie lubię tych łap na skórze.
Dlaczego to robisz, nawet przez sekund?
Jeszcze nie zabijam pająka ... Że  też nie zrobiłby zabójcy.  Zabójca tylko ludzi zabija .  „To wszystko: nawet nie zdawał sobie sprawy, że mówi to na głos.  Bez namysłu podszedł do niej i przeczesał palcami jej włosy.  Blond, jedwabiste loki prześlizgnęły się przez jego palce i otoczyły jej twarz błyszczącym złotem.  Same włosy wystarczyły, by oczarować mężczyznę.  Czaruj i ślepy.  Umrze, zanim poczuje się dobrze.  i wiedziałem, co się stało. 
„Co?” Zapytała zirytowana.  Wydawało się, że jego umysł obudził się ze snu zimowego, a jego myśli poszły tak szybko, że zapomniał, że jego palce wciąż ślizgały się po jej włosach. Jak mogła zabić? Czy jej włosy mogą być bronią?  co pozostawiła .Nie, zostanie aresztowana w ciągu tygodnia. Może po każdym morderstwie zmieniła fryzurę. Może na miejscu zbrodni? Nosiła perukę.
Panie Black !  Jej wielkie niebieskie oczy wpatrywały się w niego. „Co rozumiesz przez„ To ty ”?
Popełniłem przestępstwo, jeśli masz na myśli to. Ale zrobiłaby to. Jesteś idealna. Kolor nigdy nie pojawił się na niej.  Jej policzki nabrały koloru. „P-perfect?”  Nawet się zarumieniła, pomyślał.  Kobieta, która mogła się tak rumienić, nie skrzywdziła muchy.  Tak?  „Czy może się to zdarzyć mimowolnie czy zrobiła to specjalnie?
Co? 
"Rumieniec .  Przesunął palcami po jej jedwabistej skórze.  Chciał wiedzieć o niej wszystko.  Chciał ją przyjąć, aby mógł zdecydować, jakie cechy nada swojej postaci. 
Jeśli mężczyzna, którego znam tylko przez kilka minut, mówi, że jestem idealna, muszę się zarumienić, prawdaż .
  Masz rację, że pierwsze wrażenie nie zawsze jest prawidłowe.  Dziesięć minut temu nie nazwałbym cię najmilszą osobą na ziemi, ale teraz widzę, że tylko broniłaś. 
I rozumiem, że kiedy kobiety włamują się do ciebie, aby cię zobaczyć ”. 
Co?  W końcu dotarły do ​​niego jej słowa, a jego świat fantasy zniknął w tle.  Myślał na głos, a ona źle zrozumiała jego słowa.  Myślała, że ​​ją lubi.
A czemu nie.  Była niewątpliwie kobietą marzeń dla wielu mężczyzn, z jej delikatnymi krzywiznami, blond włosami i różowymi ustami, które były kuszące jak lukier na torcie.  W przeszłości na pewno by ją lubił, ale ten czas wydawał się wieki temu.  Jego żona oswoiła jego  stronę.  Chciał tej cichej, cichej strony, która go do tego czasu napędzała.  Ale teraz jej już nie było, a on musiał się tylko zadowolić, czego systematycznie nie robił.  Wobec braku wewnętrznego spokoju lub osobistej satysfakcji skierował wszystkie swoje emocje do swojej pracy.  Jego pisanie było najważniejsze.  Kiedy był w swojej najgłębszej dolinie, uratowało go to.  To sprawiło, że obawiał się, że nie będzie w stanie pisać jeszcze bardziej.  Ale wciąż mógł to zrobić.  Jego talent był ukryty, czekał na przebudzenie, i ta kobieta  to uczyniła.   Jego ulga, którą miał utonąć, nagle ujrzał pływającą obok niego boję ratunkową.  Przylgnął do tego zdeterminowany, by nie zejść ponownie.  Jego myśli leciały we wszystkich kierunkach.  Jaki był motyw jego mordercy?  Czy straciła kogoś i chciała się zemścić?  A może była psychopatą pozbawioną sumienia i emocji, kimś, kto nie miał zdolności empatycznych i wykorzystał jej wygląd jako pułapkę?  Gdyby miał ze sobą zeszyt i długopis, poszedłby prosto do rzeczy - byłoby to ogromne;  Po raz pierwszy od miesięcy poczuł niekontrolowaną potrzebę otwarcia laptopa . Chciał  usiąść i pisać.  Tak długo aż  do czasu ukończenia jego książki, poczuł, że pomysł w nim rośnie.  Jego umysł był jak suche koryto rzeki po deszczu: wypełniony, przesiąknięty pomysłami.  Wreszcie po miesiącach oczekiwania na inspirę.  Znalazł swojego zabójcę. 
Czy naprawdę uważa mnie za idealnego, pomyślała Ana zdziwiona.  To była nieoczekiwana reakcja po wszystkim, co o nim słyszała.  Podczas wielu wizytach przy filiżance herbaty jego babcia powiedziała jej, że od śmierci swojej żony trzy lata temu Philip Black stracił zainteresowanie kobietami, pomimo wielokrotnych prób zwrócenia jego uwagi przez różne kobiety.  Jego życie było mroczną tajemnicą, suchym pustkowiem smutku i ciężkiej pracy.  Pisał, w razie potrzeby odbywał międzynarodowe trasy koncertowe, prowadził wykłady i podpisywał swoje prace.  Zamknął się między wymuszonymi wystąpieniami publicznymi.  Zachował się jak mężczyzna w żałobie.  Miał kilka subtelnych prób swojej babci zabrać go do kobiety, co było tym bardziej zaskakujące, że gapił się teraz na nią, jakby była odpowiedzią na wszystkie jego marzenia.  Nie była przekonana, że ​​on jest odpowiedzią na jej, chociaż nie można zaprzeczyć, że był uderzająco przystojny, w szorstki, niebezpieczny sposób.  Czy to było dziwne zakochać się w człowieku, który właśnie próbował ją zabić?  Po tym pokazie siły zaskoczył ją czułością, powoli gładząc palcami jej twarz.  Ale to nie jego dotyk sprawił, że osłabiła kolana;  tylko surowy głód czytała mu w oczach
.  Czy uważasz mnie za idealną ? ”Głód nagle ustąpił miejsca powściągliwości. Masz idealną strukturę kości.
Doskonała struktura kości? Komplementy dotyczące jej włosów, czasami je dostała. I wiedziała, że ​​ma dobrą figurę. Lecz niewiele więcej chciałaby zmienić w sobie, ale nikt nigdy nie mówił o jej kościach. Patrzył na nią z różnych punktów widzenia, a Ana zaczęła czuć się coraz bardziej nieswojo.  i fanów na całym świecie, ale dla niej wciąż był nieznajomym, nieznajomym owiniętym aurą podniecenia i niebezpieczeństwa. Przez chwilę patrzył na nią, jakby był drapieżnym zwierzęciem, które było w zasięgu wzroku jego następnej ofiary. Jego słowa płynęły jej przez głowę. Na zewnątrz nigdy nie widzisz, co ktoś ukrywa. Pomimo jej skłonności do ufania ludziom,  natychmiast wskoczy do taksówki, gdy spotka ją w ciemności na ulicy zginie.
Czy zawsze gapisz się tak na ludzi?  Spojrzała na drzwi Marszcząc brwi, podążył za jej spojrzeniem. 
„Czujesz się nieswojo. Przepraszam”.  Cofnął się i dał jej przestrzeń, a ona zmusiła się, by wziąć głęboki oddech.  Tak naprawdę nie był jej obcy, powiedziała sobie.  Dobrze znała jego babcię.  „To najdziwniejsze spotkanie, jakie kiedykolwiek miałam.  Najpierw próbujesz mnie zabić   i oszacować, jak daleko mogłam  posunąć się  do zabójstwa .
Nie próbowałem cię zabić.  Próbowałem cię skrzywdzić. ”  „Biorąc pod uwagę naszą różnicę wzrostu i masy ciała, jest to mniej więcej odpowiednik morderstwa”.  Przypomniała sobie jego ciało, kiedy po raz ostatni poczuła ludzkie ciało? Cudowną twardość, męską siłę, poczucie bezpieczeństwa ... Bezpieczeństwo? Zaatakował ją!  To nie było romantyczne spotkanie, ale samoobrona .
Myślę, że spowodowałeś mi duchowe obrażenia  Boję się całej twojej rozmowy o ciemnych, ukrytych stronach ludzi . Sprawiasz, że denerwuję się, mogę  nie chodzić już po ulicy, nie zastanawiając się, co ci wszyscy ludzie trzymają w tajemnicy ”.  I zastanawiała się, jakie tajemnice kryły się za jego przystojną twarzą. Kpiącym spojrzeniem powiedział: „Myślałem, że jesteś dobra w stosunku do wszystkich.”  Ja taka jestem, ale wątpisz.  Dzięki tobie w drodze do domu zawsze będę spoglądać przez ramię.
  „Zdrowa dawka nieufności nie zaszkodzi”.
„Mogłabym, ale poważnie  przestraszyłeś mnie.
„To moja praca”. 
Nie, twoją pracą jest pisanie książek, które straszą ludzi, a nie samych ludzi!  Potarła szyję i zobaczyła, jak zmienia się spojrzenie w jego oczach.  Zraniłem cię? ”„ Popełniłem błąd.
  A twoja podłoga jest twarda. ”  Odrzuciła ramiona do tyłu.  „Przeżyję”.
  „Odwróć się, a ja spojrzę”.
„Mówisz, że muszę stanąć tyłem do ciebie? Nie ma mowy. Żadna zamyślona kobieta nie będzie stać tyłem do ciebie, panie Black. Staram się nie myśleć o tym, co by się stało, gdyby  policja nie przybyła na czas. Złamałbyś wszystkie moje kości w jednej ze swoich wiosek judo. ”
„To był jiujitsu.”
„Dobrze wiedzieć.  Twoja babcia powiedziała, że ​​ćwiczysz różne sztuki walki.  Z przyjemnością usłyszy, że wykorzystujesz to doświadczenie w praktyce.  Powiem jej następnym razem, kiedy ją zobaczę.
  Jego spojrzenie zamarło.  Nic nie powiesz mojej babci.  „Ale…” Gdybym chciał, żeby moja babcia wiedziała, że ​​tu jestem, powiedziałbym jej.  „Więc dlaczego tego nie zrobisz?”  Nie zrozumiała. „Ona cię kocha. Dlaczego miałbyś się przed nią ukrywać?” Chowam się przede wszystkim przed jej niekontrolowaną potrzebą ingerowania w moje życie ”. 
„Robi to, ponieważ cię kocha”.  Ana poczuła odrobinę zazdrości. Bardzo troszczy się o ciebie.  Jest to możliwe, ale nie czyni to mniej denerwującym.

Zima w New York Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz