Okula varınca Duru ve Ada yı gördüm onlara sarılıp yerime oturdum. Beril ve Ada yla 3 yıldır tanışıyoruz ve çok samimiyiz . Ha birde Alya vardı. Alya benim her şeyimi biliyordu çünkü ortaokuldayken 4 yıl aynı sınıftaydık. Hâlâ ayrılmamıştık birbirimizden şuan aynı lisedeyiz fakat farklı sınıflarda ama yinede çok sık görüşüyorduk. Eskiden daha samimiydik tabi çünkü taşınmadan önce onlara yakın oturuyorduk ailelerimiz birbirinii tanıyordu .
Olanları onlara anlatmak için tenefüsü bekleyecektim. Tam derse geçecekken bir mesaj daha geldi ;053******** : "Bak güzelim bana inanmayacağını biliyordum ama gerçekten seninle dalga geçmiyorum seni çok seviyorum "
0530******* : "Ve ayrıca bugün çok güzel olmuşsun kafanı okulda kafanı eğerek yürü lütfen elimden bir kaza çıkmasın."
Nehir : "Aynı okuldamıyız?"
053******** : "O kadar şey söyledim ve tek takıldığın aynı okulda olup olmadığımız mı? Neyse cevaplayim . Evet aynı okuldayız."
(Görüldü)
Aslında ağzını yoklayıp bir şeyler daha soracaktım fakat Kimya Hocamız gelmişti.
Dersimiz bitince kızlarla aşağı kantine indik ve Alya ya da kantine gelmesi için mesaj atmıştım.
Çok geçmeden Alya yanında Ebrar ve Beril le aşağıya indi. Beril i hiç sevmiyordum daha doğrusu ona ısınamıyordum. Yanımıza oturduklarında ben gözlerimle Beril i gösterdim. Alya masum gözlerle bana bakınca bende kendi kendine gelmiş olduğunu anladım. Tabikide Beril burdayken anlatmayacaktım. Ada ya baktımm Ada ne olduğunu anlamış bir şekilde kalktı ve "Beril gel biz kantinden bir şeyler alalım." dedi.
Bende teşekkür eder gibi baktım ona. Biz yanımızda başkaları olduğu zaman gözlerimizle anlaşıyorduk. Beril ve Ada gidince anlatmaya başladım."Kızlar bir çocuk -aslında henüz erkek olduğunu da bilmiyorum - sabah mesaj attı aşka inanmayı denesene felan dedi bende hyr dedim sonra seni seviyorum dedi bende beni diğer kızlarla karıştırma dediim o da öyle olmadığın için seni çok seviyorum dedii bende görüldü attım." dedim. Ve devam ettim
"Aslına bakılırsa dediklerinin hiçbirine inanmadım ve bana şaka yaptığını düşünüyorum." dedim
Kızlar pür diikkat beni dinlemişlerdi bende telefonu çıkarıp mesajları tekrar onlara okuttum ve ders başlamadan öncekileri de okuttum. Ardından
"Aslında hemen kestirip atma belki cidden seni seviyordur ve bu hareketlerle kalbini kırıyorsundur." dedi Alya. Alya hep pozitif bakar olaylara.
"Bence iyi yapmışsın hemen cici cici konuşma hem daha kim olduğunu bile bilmiyoruz sapık da olabilir." dedi Beril.
Beril i de Alya gibi 7 senedir tanıyorum ve bana benziyordu. Kafamı onaylar gibi salladım o sırada telefon titredi hepsi telefonuma bakıyordu belki O mesaj atmıştır diye ve mesaj ondan dı
053******** : "Sapık felan değilim"
Diye mesaj atınca hepimiz şaşırdık ve birbirimize baktık ve Duru ;
"Ohaa yakınlarda bir yerde o zaman çabuk buluruz " dedi . Ebrar bir tane vurdu ve etrafı gösterdi çok kalabalıktı.
"Zaten burası kalabalık olmasa mesaj atmazdı biraz mantıklı düşünün" diye açıkladı Alya. Ardından Beril ve Ada ellerinde kahve ile gelince hepimiz sustuk. Kahveleri içemeden zil çalmıştı bizde kahveleri alıp sınıflara çıkıyorduk ki birine çarpınca kafamı kaldırdım ve 3 çocuk gördüm okulun popülerlerinden di bunlar çarptığım kişiye baktım ve Kerem i gördüm. Kerem okulun yakışıklı çocuğu resmen tüm kızlar peşindeydi. Ama o çocuktan haz etmiyordum kendini bir şey sanıyordu (haklı olarak). Yanında da arkadaşları Tolga ve Berk vardı. Kusura bakma diyip yanlarından ayrıldık.
"Çocuğu görmek istemedikçe dibimizde bitiyor" dedi Ebrar haklı olarak. Hepimiz onayladık. Beril bizi onaylamayarak
"Gayet yakışıklı çocuk bence " dedi.
Alya ve Ebrar bize görüşürüz diyerek sınıflarına gittiler. Beril de peşlerinden gitti. Ada
"Bu kız kesinlikle bizden laf alabilmek için yanımızda geziyorr. Ve onun yüzünden dinleyemedim ben seni" dedi. Bende sınıfa gidene kadar herşeyi anlattım. Pek şaşırmadı aslında çünkü Ada sürekli benim güzel olduğumu söylerdi fakat ben hiçbir zaman güzel olduğumu kabul edemedim. Güzellik göreceli bi kavramdır..BENCE.
Merhaba bu benim ilk hikayem.
Ve yazıp yazmamak konusunda
kararsız kaldım sonrdan yazsam
nolacak ki dedim ve yazdımNeyse sizce anonim Kerem mi?
İnşallah beğenmişsinizdii..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYENDE
Short Story053******** : " Ya bir kere denesen olmaz mı?" Nehir : "Hayır olmaz" 053******** : " Daha ne diyceğimi bilmiyosun bu ne hız " Nehir : " Tamam söyle bakim" 053******** : " Aşka diyorum inanmayı denesen olmaz mı? " Nehir : " Hayır olmaz "