2.6

89 7 6
                                    

(14 Şubat sevgililer günü)

Sevgililer günü için hiçbir şey istemediğimi ve sanki normal bir günmüş gibi davranmalarını istedim. Çünkü bence çok saçma sevgililer günü. Bu zamana kadar hep saptım şimdi garip geliyor. Efe ve Yağız da tamam demişlerdi.

Yine her zamanki gibi okula gittik ve tekrar eve geldik. Bugün akşam Cenk ve Ayaz gelecekti. Sanki hiç gelmemişler gibi. Ebrar içecek birşeyler hazırlıyordu. Alya ve Duru etrafı topluyordu ben ve Ada ise yiyecek birşeyler çıkarıyorduk dolaptan. Ebrar birden "offf yaa" diye bağırdı.
"Noldu kuzum" dedi Duru.
"Vişne suyu üstüme döküldü yanımda gecelik dışında kıyafet getirmedimm"
"Off Ebrar dert ettiğin şeye bak benim dolaptan giy bişeyler" dedim. Tamam dedi ve gitti. Bir süre sonra Cenk te de aynısının olduğu gri sweeti giyip geldi. Ayy inşallah Cenk de aynısını giymiştir neyse ben işimi sağlama alim Cenk e güven olmaz. Hemen telefonu alıp Cenk e mesaj attım.

Nehir : Gri sweetini giy

Cenk : Hangi gri ve neden?

Nehir : Bende de aynısı vardı ya hani onu giy ve gelince görürsün

Cenk : Ufff Nehir şimdi tekrar üstümü değiştirecem

Nehir : Sus çok konuşma sen beni dinle

Cenk : Tamam

Saat 17.30 a geliyordu. Kapı çaldı ben kalkıp açtım. Cenk ve Ayaz ı bekliyorduk ama bir kutu vardı.  Kutunun içinde pamuk şeker vardı hemde 5 tane ve not. Notun üzerinde

Biliyorum birsey istemiyordun ama bak bu kızlara ve sana..

İçeri geçip oturdum. Ve kızlara birer pamuk şekeri verdim.

Ada nın Anlatımıyla

Yağız hepimize pamuk seker göndermişti. Tekrar kapı çaldı bu sefer ben kalktım. Kapıda kimse yoktu yerde bir kutu daha vardı. Üzerinde kızlara yazıyordu. Etrafa baktım kim getirdi diye o sırada Cenk ve Ayaz ellerinde kutuyla geldi. Ayaz "Yolumuzu mu gözlüyorsun" dedi gülerek. "Hayır be ne yolunu gözliycem" dedim. "Hhh kesin öyledir herkes düşüyor bana sen mi düşmiyceksin"
"Ayy senden yakışıklıları da var bee ayrıca ben herkes değilim" diyip içeri girdim. Cenk gülerek bizi izliyordu. Ohaa Cenk Ebrar la aynı sweeti giymiş. Kesin Nehir in işi bu. "Kızlar bir kutu daha" diyince hepsi "açsana" dediler. Açtım ve içinden 5 tane çikolata çıktı. Üzerinde

'Yengeme sevgilime ve baldızlarımaa'
                                                           Efee

Yazıyordu. Çok tatlı bunlar yaa. "Efe çikolata göndermiş yengeme sevgilime ve baldızlarıma yazmış" dedim ve güldük.
"Ayaz bey yine egolu bugün" dedi Cenk.
Nehir güldü sanırım Ayaz arada sırada egolu oluyordu. Hakkı tabi egolu olmak. Cenk Ebrar a baya bi dikkatli bakıyordu sonra döndü ve Nehir e bakıp gülümsedi.
"Haa bu bizden size saplık hediyesi" dedi Cenk elindeki kutuyu bana vererek. İçinde 3 tane çikolata ve 3 tane süt vardı.

Cenk in anlatımıyla

Şimdi Nehir in neden bu sweeti giymemi istediğini anladım. Çok fena be bu kız. Ama Ebrar a çok yakışmış. Kızlara sap oldukları için hediye vermiştik. Geçen sene Nehir ede vermiştik. Nehir ve Duru bize baktılar ve Nehir "Neden 3" diye sordu. "Nehircim canım sen artık sap değilsin senin bir sevgilin var" dediğimde Nehir bize arkasını döndü ve odasına gitti. Bu hareketi ben size tripliyim benim gönlümü alın demekti. "Aşk olsun Cenk sevgilimiz oldu diye bizi dışlıyormusunuz" dedi Duru. Oo ortalık karıştı. "Hayır Cenk onu demek istemedi onlara çikolata size gül" dedi Ayaz beni kurtararak. iki gül çıkarıp birini Duruya verdi. "Sende yenge oldun" dedim gülerek. Herkes güldü. Nehir in gönlünü de alırsak tamamdır. "Ayaz Nehir" diyince "tamam yürü" dedi ve odaya gittik. Nehir telefonla uğraşıyordu. "Nehirr"
"Ne var"
"Yaa nehir" dedi Ayaz
"Ne var bee" dedi Nehir.
"Neden trip atıyorsun bana Cenk şerefsiz ona trip atabilirsin ama ben hiç haketmiyorum şu suratın masumluğuna bak" dedi Ayaz kendi yüzünü göstererek.
"Geçen sene bana alıyordunuz şimdi onlara"
"Nehir onlar dediğin senin arkadaşların"
"Ama Yağız dan önce beni daha çok seviyordunuz şimdi umursamıyorsunuz bile" dedi haklı olarak onu çok boşlamıştık.
"Özür dileriz haklısın" dedi Ayaz.
"Nehir ama seni hâlâ sevdiğimizi biliyorsun dimi" dedim. Güldü bize döndü ve
"Biliyorum o yüzden trip atıyorum" dedi. Ayaz bir gül çıkardı ve ona verdi "Sen bniizim gülumüzsün seni unuturmuyuz hiç" dedi ve sarıldı. Bende sarıldım . Ayrıldığımızda Nehiir "Tamam sevgiliim olmuş olabiilir ama sizin yeriniz ayrı sizde sevgili yapınca beni sakın unutmayın unutursanız keseriim sizi" dedi. İkimizde "asla" dedik.
"Hadi içeri gidelim birkaç kere kapı çaldı kim geldi acaba" dedi Ayaz.

Nehir in anlatımıyla

İçeri girdiğimizde masanın üzerinde 6 7  tane kutu vardı hepsinin içinde de çikolata pamuk şeker lolipop vb. Kapının yanında ise kocaman bir ayıcık vardı. "Kimden bunlar ve kime" dediğimde hepsi bana döndü ve "gizli hayran sana Ebrar a Ada ya Duru ya ve bana" dedi Alya. Ohaaa Yağız ve Efe duymasın. Cenk e döndüm sinirlenmişti. Ayaz da aynı şekilde.




Yaa Ayaz Cenk ve Nehir üçlüsü çok tatlı. Seviyorum onlari.

Cenk ve Ayaz nasıl kıskandı ama yaa. Kiyamammm.
Neyse oy ve yorum lütfen...

SAYENDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin