1.8

150 6 0
                                    

Gece konuşurken uyuyakalmışım. Uyandığımda ben bir koltukta yatıyordum. Ada ve Alya diğer koltukta uyuyordu. Ebrar ve Duru ise kahvaltı hazırlıyorlardı. Daha doğrusu hazırlamaya çalışıyorlardı. Onlar yerde yatmışlardı büyük ihtimalle. Ebrar uyandığımı görünce "Günaydın" dedi. "Sen uzan biz hazırlıyoruz kahvaltıyı" dedi. Duru itiraz etti "Nehir sen Ebrar a bakma biz nasıl hazırliycaz kahvaltıyı" diye sordu. "Ben sadece çay yapmayı biliyorum" dedim. "Onu yaptık zaten" dedi Ebrar. "Eee o zaman neye yardım edim" dedim. Duru hemen Ebrarın önündeki hamuru gösterdi "Biz poaça yapmaya çalıştık ama mahvettik herseyi" dedi gülmekten öleceğim galiba. Alya ve Ada da uyanmışlardı. "Bence hiç uğraşmayın sipariş edelim" dedi Alya. Kapı çaldı Ebrar ben bakarım diyip ayağa kalktı. O an şok oldum üstü hep un olmuştu. Yüzünde de biraz un vardı. Alya ve ben gülme krizine girmiştik.

Ebrar ın anlatımıyla

Duru ile poaça yapmaya çalışmıştık. Ama herseyi mahvetmiştik. Üstüm başım un olmuştu kapı çalınca ben bakarım diyi ayağa kalkmamla Alya ve Nehir bana gülmeye başladı onlara dil çıkardım ve kapıya yürüdüm. Kapıda Cenk ve Ayaz vardı. Cenk güldü ve burnumdaki unu sildi. O an çok tatlı görünüyordu. Ayaz "Annem size poaça ve kek gönderdi onlar öğrencidir yapamazlar dedi , haklıymış" dedi gülerek. Aradan çok fazla zaman geçmedi biz masayı hazırladık. Nehir koltukta yiyecekti. Herşeyi hazırladık fakat mutfak berbat hâldeydi. Kim temizliycekti ben üstümü zor temizlemiştim.

Nehir den devam

Benim yemeğimi hazırlayıp önüme verdiklerinde tekrar kapı çalmıştı. Bu sefer Duru açmaya kalktı. Yağız İsa ve Efe geldiler içeri. İsa ve Efe de masaya oturdu. Yağız tok olduğunu söyleyip benim yanıma oturdu.
Kahvaltımızı bitirdiğimizde mutfak baya kötü durumdaydı. Ben "Bu mutfağı kim temizliycek" dedim. Ada "Kimler mahvettiyse onlar temizlesin" dedi Ebrar ve Duru yu göstererek. Cenk kıyamadı sanırım "kızlar siz yoruldunuz biz temizleriz" dedi. Ayaz itiraz etti "abi ben nie temizliycem sen söyledin sen temizle" dedi. Sadece Efe kabul etmisti temizlemeyi. İsa birden ayağa kalktı ve "Yenge eksik bişey var mı gidip alalım biz" dedi. Tam hayır diyecektim ki Yağız "Evet akşam yemek için çerez çikolata felan al be kardeşim" dedi. "Abi sen gelmiycen mi bu Efe meşgul " dedi. Yağız aklımı okudu sanırım "Siz Alya yla birlikte gidin ben gelemem" dedi. İsa tamam der gibi kafasını salladı. "Ben üstümü değiştireyim o zaman" dedi Alya. İsa "ben kapıda bekliyorum o zaman" dedi
Bir süre sonra İsa ve Alya gitmişlerdi.
Ayaz ve Ada etrafı toparlıyorlardı. Ebrar Cenk ve Efe ye güvenememiş kalkıp onlara yardım ediyordu.
Duru beni odama götürdü "sen burda kal biz etrafı tertemiz yapacağız" dedi. Aslına bakılırsa onlara hiç güvenmiyordum.

####

Aradan 2 saat süre geçti ve dedikleri gibi evi tertemiz yapmışlardı. Ebrar sürekli Cenk e öyle olmaz böyle olacak demiş durmuş. Alya ve İsa da gelmişlerdi. Ben içeri geçmiştim. Ayrıca doğum gününe 4 gün kalmıştı. Cenke gözümle işaret ettim konuyu açması için o da hemen anladı ve konuşmaya başladı
"Arkadaşlar cumartesi için .... kafeyi ayarladım orada doğum gününü kutlayacağız. Yağız hiçbir sekilde itiraz istemiyorum"
"Yapmayın bakın Nehir burdayken ben doğum günü kutlayamamm" dedi Yağız.
"Yağız lütfen tamam bende gelicem" dedim. Planlar değişti birazcık.
"Tamam o zaman Nehir geliyosa olur" dedi. Telefonumu çıkardım ve fotoğraf çektik... Akşama doğru Ebrar yemek yapim demişti ama hepimiz hayır demiştik. Ve pizza sipariş etmiştik. Saat 22.00 olunca Cenk ve Ayaz gitti önce. Cenk giderken "Ebrar yemek yapmadan önce bize haber ve olur mu" dedi gülerek. Ebrar da "Cenk bulaşık yıkamadan önce haber ver" dedi pis pis sırıtarak. Allah ım konuyu biliyorsun.Amin. Onlardan hemen sonra İsa Efe ve Yağız ayaklandılar. İsa yine Alya ya göz kırptı. Onların anlaşma şekli buydu galiba. Tam kapıdan çıkıyorlardı Efe geri döndü ve eğilerek kulağıma "Yenge Duru çok güzel bee bir el atsan olmaz mı" dedi. Bende "Merak etme ben halledicem" dedim kısık bir sesle. Yağız ordan bağırdı "Lan gelsene hadi" dedi. Efe bana yalvaran gozlerle baktı. Bende "Yengen halledecek merak etme sen" dedim gülerek. Allah ım kızlarım elden gidiyorr... Telefonumu tekrar elime aldım ve instagrama girip fotoğraf attım. Kızlarda fotoğraf paylaştılar.

SAYENDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin