4.0

105 7 18
                                    

(Medya : Ebrar )

Yine okula gelmiştik.
Ogle arasında her zamanki masamıza oturduk. Tek fark İsa ve Yağız yoktu. Ama ikisiylede sık sık görüşüyorduk.

Hep birlikte yemeğimizi yedik ve sohbet ediyorduk. Konumuz bayaaa derindi.
Konu : Efe ve Ayaz ın büyük aşkı.
Duru Efe yi savunuyordu. Ada Ayazı bozuyodu. Cenk ve Ebrar yine masa altından mesajlaşıyorlardı. Böyle bir fantazileri var. Alya ve ben birbirimize bakıyoduk.
Ebrar telefonu masanın altından kaldırdı. Galeriye girip ben ve Yağız ın bir fotosunu açtı havaalanında çekilmişti. Arkamız dönüktü.

"Nehir bak sizi çektim nasıl çıkmış"

"Çok güzel bana göndersene"

"Tamam" diyip bana gönderdi. Bunu instagramda paylaşacağım.

Mert bize doğru gelmeye başladı. Merti bayadır tanıyordum. Ama çok samimi değildik. Yanıma gelip "Biraz konuşabilirmiyiz" diye sordu

"Tamam" diyip ayağa kalktım.

Alya bana dönüp "Nereye kuzum"

"5 dakikaya geliyorum siz devam edin"

"Gelim mi" diye atladı Ayaz. Ayaz bey bu okuldaki çoğu erkegi sevmiyordu.

"Yok gerek yok"

"Tamam"

Birlikte bahçeye çıktık. Mert durdu ve

"Nehir benimle çıkarmısın Yağız la da ayrıldınız zaten lütfen"

Şok olmuştum.

"Yağızla ayrıldığımızı nerden çıkardın ki Yağız sadece Ankaraya gitti o kadar yani seninle çıkamam ben Yağızı seviyorum kusura bakma"

"Nehir lütfen bak ben seni bırakıp gitmem"

"Ya çocuk anlamıyon mu beni birakmadı"

Üstüme doğru yürümeye basladı. O geldikçe ben geri geri yürüdüm. Onu itekledim ve

"Ya sen gerizekalımısin anlamıyomusun" diyip koşarak bizimkilerin yanına gittim.
Yanlarına nefes nefese varınca Cenk "hayırdır" diye sordu.

Olanları anlattım Ayaz hemen ayağa kalktı.
"Nereye"
"O yavşagı geberticem"

"Ayaz sakin ol Ada bişey desene" dedim.
Ada "Ayaz birdaha yaparsa söz bende dövcem şimdi sakin ol lütfen" dediğinde biraz sakinleyip yerine oturdu.

"Abi bu çocuk mal mı gidip onu gebertmemi bekliyor galiba" dedi Cenk.

Bir çocuğu gösterdi hepimiz ona baktık. Çocuk sürekli bu tarafa bakıyordu. Haklıydı.

"Lan bana mı öyle geliyor yoksa bu okuldaki bazı erkekler benden yakışıklı mı" dedi Efe aniden.

Ayaz gülerek "Evet en başta da ben" dedi Efe yi sinir etmek için.

Efe "Hahah çok koomikkkk Duru sen bunların yakışıklılıklarına aldanma hepsi makyaj"

"Erkeklerdemi makyaj yapıyor" dedi Duru.

Efe "Bilmem ama kesin yapıyorlardır"

Zil çalana kadar birbirleriyle ugraştılar.

(Benim en sevdiğim çift EfAy)

Ebrar ve Alya sınıflarına gittiler. Ben Duru ve Ada birlikte sınıfa gidiyorduk. Mert bizim sınıfın önünde duruyordu.

Tam sınifa ilerliycekken kolumu tuttu.
Ada beni yanında görmeyince arkasına döndü. Mertin kolumu tuttugunu gorunce
"Lan oğlum anlamıyon mu yoksa kıtmısın bulaşma lan kıza" dedi.
Mert "Görüşeceğiz tekrar" dedi ve gitti.

SAYENDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin