(Medya : Nehir in kıyafeti )Sonunda anonimin kim olduğunu öğrenecektim. Hemde yarın. Gruba girip kızlara mesaj attım.
KUTSAL DELİLER
Siz : "Kızlar yarın anonimle buluşacağım"
Alya : "Biraz erken olmadı mı"
Ebrar : "Ne güzel işte"
Duru : "Yok bee öğrensin işte nolcak"
Ada : "Duru haklı"
Siz : "Gidim mi gitmiyim mi"
Ada : "Abi manyak mısın tabikide git"
Alya : "Bence gitme bir şey yapabilir"
Siz : "Yaaaa "
Ada : "Alya neden korkutuyorsun kızı hem Ayaz da güvenilir biri olduğunu söylemişti git"
Ebrar : "Sen Alya ya bakma git ama bize haber vermeyi unutma sakın"
Duru : "Hıhı Ayaz da güvenilir olduğunu söylemişti dimi Ada sjdjsjjs"
Siz : " Tamamdır o zaman yarın gidiyorum hadi görüşürüzzz"
Duru : "Görüşürüz"
Ebrar : "Bak haberdar et bizi unutma sakın, görüşürüz."
Ada : "Bayyys"
Alya : "Ben hâlâ gitmemesinden yanayım"
Duru : "Alyaaaa"
Ebrar : "Alyaaaa"
Ada : "Alyaaaaa"
Alya : "Öfff tamam kızmayın"
Gruptan çıkıp Anonim e mesaj attım.
Nehir : "Hazır mısın?"
Anonim : "Hayır , Acaba o mesajları ben yazmadım kuzenim yazdı desem olur mu"
Nehir : "Hayır "
Anonim : "Tamam"
Nehir : "şimdi ben seni görücekmiyim ayyy heyecanlandım bi an"
Anonim : "Bendeee"
Nehir : "Neysee tm ben gidim de ne giyeceğime bakim bayyy"
Anonim : "Tamam ama fazla güzel giyinme olur mu"
Nehir : "Bakarız sjsjjsjsjs"
####
Saat 14.00 e geliyordu. Hemen üzerimi değistirdim saçlarımı açık bırakıp telefonumu, kulaklığımı ve biraz para alıp çıktım. Sonunda anonimle buluşacaktım , ama ben neden bu kadar heyecanlıydım bilmiyorum. Otobüse binerken saat 14.10 du lunapark bize yakın olduğu için geç çıktım 15 dakika sonra indim ve yürüdüm. Biraz daha ilerlerken ilerde kavga eden çift gördüm birazdan dururlar diye bekledim ama erkek bağırdı vd herkesi başına topladı kadına resmen ölesiye vuruyordu kadını yere fırlattı. Aniden bıçak çıkardı ve kadına doğru yürümeye başladı. Sakinlik artık biryere kadardı. Çok sinirlendim ve hemen oraya koşup kadını yerden kaldırdım.
Yağız ın anlatımıyla
Nehiri tam 2 yıldır seviyordum. 2 yıldır onsuz doğum günü kutluyordum. En son dayanamayıp ona anonimden mesaj attım başlarda amacım onu aşka inandırmaktı beni sevmese de olurdu. Ve amacıma ulaştıp sanırım kendimi ona biraz da olsa sevdirebilmiştim. Aslında Nehir i görene kadar bende onun gibiydim. Yani aşka inanmak istemiyordum. Hepsi o Kerem piçi ve Aslı yüzünden di. Anonim oyununu fazla uzatmak istemedim çünkü bir doğum günümü daha Nehir siz kutlamak istemiyorum. Evet 1 hafta sonra yani 10 Şubat benim doğum günümdü.
Saat 14.40 a geliyordu acaba gelmekten vazmıgeçmişti. Hemen telefonumu çıkarıp ona mesaj attım.Anonim : "Neredesin Güzelimm"
Anonim : "Gelmeyecekmisin?"
Anonim : "Hadi ama neden cevap vermiyorsun"
Demek ki gelmek istemiyordu. Umutsuz bir şekilde telefonumu cebime koydum ve durağa doğru yürümeye başladım. Bağırma sesleri geliyordu. O tarafa doğru yürüdüm ne olduğunu anlamak için. Bir kız yerde yatıyordu başında yüzü tamamen yara içinde bir kadın vardı vce bir adama bana doğru koşuyoduu büyük ihtimalle onlara bunu o yapmıştı. Sinirlendim hemen onu tuttum ve biraz sonra polis ambulans geldi adamı polise vcerdim ve yerde kanlar için de yüz üstü yatfan kızın yanına gittim bıçaklanmıştı. Yüzünü çevirdiğimde o aşık olduğum yüzle karşılaştım. Yüzü bembeyaz olmuştu. Ve gözlerimden yaşlar gelmeye başladı.
Sizce yerde yatan kişi kim diye sormiyacam neyse Ölecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYENDE
Conto053******** : " Ya bir kere denesen olmaz mı?" Nehir : "Hayır olmaz" 053******** : " Daha ne diyceğimi bilmiyosun bu ne hız " Nehir : " Tamam söyle bakim" 053******** : " Aşka diyorum inanmayı denesen olmaz mı? " Nehir : " Hayır olmaz "