(Medya: Nehir in bulutlu yastığı)
Tabiii diğerleride hoştu. Yağızda hepimize selam verdi. Tanıştık kısaca. Daha sonra onlar yanımızdan ayrıldı. Alya hâlâ çok heyecanlıydı eli ayağı titriyordu. Anonimden bir msj daha geldi.
Anonim : "Cenk kim?"
Nehir : "Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum"
Acaba onu kırmışmıydım geri mi silsem mesajı. Tam geri silecekken tekrar mesaj attı.
Anonim : "Cenk i kardeşin gibi gördüğünü biliyorum sadece sormuş olmak için sordum görüyorum ki sinirlendirdim seni kusura bakma:("
(Anonim Çevrim dışı)
Nehir : "Ö..öyle demek demek istemedim özür dilerimm:("
Kesinlikle kırmıştım onu. Peki neden üzülüyodum ki onu kırdığım için. Sanırım ilk defa birinin beni gerçekten sevdiğini hissediyorum.
###
Okul çıkışı evlere dağıldık ve çantalarımızı bırakıp Alyalara geçtik.
Alya bugün aşırı mutluydu. Nedeni tabikide İsa ydı .
Saat 01.30 a kadar eğlendik fotoğraf çektik. En son hepimiz yorulunca Ada bağırdı ve "Ebrar ve Nehir bize şarkı söylesin bbenim uykum gelmiyorr"
"Ama benim geliyor " diyince hepsi ısrar etti mecburen kabul etmek zorunda kaldık. "Eee hangi şarkı" dedi Ebrar. Düşündük düşündük vee "Tuğkan-Sen Benim i söyleyin hem Alya da çalar " dedi odadaki gitarı göstererek Duru. Kabul ettik ve Ebrar başladı.'Zor günler geçirebilir her insan
Umudun olurum eğer bana inanırsan
Yaprakların solar da güneşi unutursan
Işığın olurum sonsuza uzanan
Işığın olurum sonsuza uzanan'İlk kıtayı Ebrar söyleyince diğer kıtayı ben söyledim.
'Bu fırtına dinmek bilmez mi?
Bi öpüşsek her şey geçmez mi?
Kendimi adıyorum yoluna
Adına, sana'Ve devam ettim
'Sen benim söylenmeyen sözlerim
Sen benim unutamadığım ilklerim
Sen benim içemediğim son kadeh
Uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim'İkinci nakaratı Ebrar söyledi.
'Sen benim söylenmeyen sözlerim
Sen benim unutamadığım ilklerim
Sen benim içemediğim son kadeh
Uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim''Bu fırtına dinmek bilmez mi?
Bi öpüşsek her şey geçmez mi?
Kendimi adıyorum yoluna
Adına, sana'Ve geri kalanı hep beraber söyledik.
'Sen benim söylenmeyen sözlerim
Sen benim unutamadığım ilklerim
Sen benim içemediğim son kadeh
Uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim''Sen benim söylenmeyen sözlerim
Sen benim unutamadığım ilklerim
Sen benim içemediğim son kadeh
Uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim''Uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim'
Şarkı bittiğinde artık hiçbirimizin uykusu gelmiyodu ve sabaha kadar konuştuk. Ve anonim beklemediğim bi şekilde mesaj attı
Anonim : "Yaa sen bende özür mü diledin ben sana trip de atamıyorum ki" (02.00)
Anonim : "Şimdi sen diyceksin ki neden bu saatte yazdın"
Anonim : "İçimden bir ses uyumadığını söyledi ve bende mesaj attım"
Nehir : "İçindeki ses doğru söylemiş ve ayrıca bana kırılmamış olmana sevindim tekrar kusura bakma "
Anonim : "Sorun değil neyse siz kızlarla eğlenmenize bakın görüşürüz"
Nehir : " Görüşürüz de sen benim kızlarla olduğumu nerden biliyorsun?"
Anonim : "Okulda konuşurken duydum;)"
Nehir : "Haa tamam görüşürüz. Umarım en kısa zamanda kim olduğunu öğrenirim:)"
Anonim : "Aslında sana yakın olmaya çalışıyorum ayrıca bugün tanıştık gerçi ben seni sen de beni daha önceden tanıyorduk ama resmi olarak tanışmamıştık. Ayrıca o Efe malı da pot kırıp az kalsın sana YENGE diyordu sonrada çok güzel kıvırdı. Tabi benden baya bi azar işitti de o ayrı mesele. Ama ben bugün senin elini tuttum. Gerçi resmi olarak elini tutmuş olmadım ama olsun. Artık beni fark etsen mi acaba. "
(Bu mesajı geri çekildi)
Sanırım herkes anonimin kim olduğunu anladı .
Sizce Nehir Yağız ı sevecek mi.Oy ve yorummm lutfenn
Yazım hataları için kusura bakmayın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYENDE
Cerita Pendek053******** : " Ya bir kere denesen olmaz mı?" Nehir : "Hayır olmaz" 053******** : " Daha ne diyceğimi bilmiyosun bu ne hız " Nehir : " Tamam söyle bakim" 053******** : " Aşka diyorum inanmayı denesen olmaz mı? " Nehir : " Hayır olmaz "