2.9

95 8 15
                                    

Cenk in anlatımıyla

Az önce ne oldu Yağız dışında hiçbirimiz anlamamıştık. "Noldu bize de anlatacakmısınız" dedim. Yağız cevap vermedi. Kızlar da aynı şekilde "noldu artık anlatsana" dediler. Ama Yağız sadece Nehir in arkasından bakiyordu. Ebrar ve Ada sinirlenip Nehir in peşinden gittiler. Duru hâlâ Yağız dan bir cevap bekliyordu. Cevap alamayınca kalktı Alya ya "Hadi gel" dedi. Alya "Beni istemezse" dedi. "Alya bak canım  Nehir sana sadece kırıldı o kadar asla seni yanından kovmaz" dedi Duru. Alya da kalktı ve gittiler. Masada sadece ben Ayaz İsa Yağız ve Efe vardı. Sonunda Yağız yerine oturdu "Öğrenmiş" dedi. Ben ve Ayaz hâlâ anlamadık. İsa "eee neden bu kadar sinirlendi ki" diye sordu. "Yanlış öğrenmiş ya Kerem ya da Aslı yanlış anlatmış ben ne yapıcam" dedi Yağız. Çok çaresiz bir hâldeydi. "Bak Yağız eğer sen haksızsan  eğer Nehir i kırdıysan affetmem" dedi Ayaz. Ve kalkıp Nehir in yanına gitti. "Yağız artık anlatıcakmısın yoksa bendemi rest çekip gidim" dediğimde. Konuştu ama yine anlamadım
"Nehir çok kırıldı ben onu üzmiyceğime söz vermiştim." dedi Yağız. Ve devam etti "Onu kim üzdüyse hesabını vericek onu mahvedecem" dedi ve kalktı. Bende kalkıp Nehir in yanına sınıfa gittim.
Ağlamıyordu. Ama çok sinirliydi.

Alya nın anlatımıyla

Nehir şuan aşırı sinirliydi. Ada birdem "Nehir anlatacakmısın hadi" diye sordu. Duru "Aynen Nehir hadi anlat" dedi. Kimseyi umursamadı ve hiç birsey. Anlatmadı. Dayanamadım ve sarıldım. Kulağına eğilip sessizce "Nehir özür dilerim" dedim. O da bana sarıldı. Ama hâlâ sinirliydi. "Nehir hiçbir sekilde itiraz istemiyorum bu hafta sonu bizde kalacaksın ve ayrıca kızlar sizde" dedi Duru. Annesi ve babası sürekli iş seyehatine çıktıkları için evde tek oluyordu. Nehir sonunda konuştu "Annemin haberi yok" dedi geçiştirmek için. Duru telefonunu aldı ve hepimizin annesine toplu mesaj attı. Yüzü güldüğüne göre izin verdi demektir. "Tamamdır kızlar izin verdiler bana dayanamazlar zaten" dedi. "Kıyafetlerim yok" dedi Nehir hâlâ bahane bulmaya çalışıyordu. "Ben hallederim" dedi Duru.
Nehir i çok zorladık ama anlatmadı hiçbir şey.

Okul bitti. Nehir çok garip bir şekilde derste çok ciddiydi ve resmen bütün soruları biliyordu. Hepimiz önce evlere sonra Duru ya gidicektik. Ben ve Ebrar servise bindik. Ama Duru bugün binmedi. Nehir ve Ada ile birlikte gidiceklerdi.

Nehir in anlatımıyla

Herkes benim üzgün olmamı bekliyordu. Ama ben aksine kızgındım. Çünkü yanlış kişiye aşık oldum ve yanlış kişiye güvendim. O resmen benimle oyun oynadı. Bunu kendime yediremiyordum. Bide bana anonimden mesaj atıyordu. Gereksiz pislik. Onu seviyormuyum yoksa nefret mi ediyorum biilmiyorumm.

Okuldan çıkıcaktık kızların zoruyla bu hafta sonu Durularda kalacaktık. Eve gidip bu ihanet şeysini sindirmek istiyordum. Ama izin vermiyorlar.

Ben Duru ve Ada birlikte yürüyorduk. Sonra Yağız yanima geldi.
"Nehir konuşalım mı"
"Gerek yok git burdan"
"Bak ne öğrendin kimden öğrendin bilmiyorum ama gerçekten yanlış şeyler öğrenmişsin birkaç dakikanı bana ayirsan herşeyi öğreneceksin"
"Ben öğreneceğimi öğrendim yine yalan söyliyceksin dimi bana yemem bundan sonra"
"Neden bana değilde başkalarina inanıyorsun"
"Kerem in söylediklerine inanmak istemedim sürekli birseyler söyledim ama bana hepsini kanıtladı"
"Demek Kerem piçi haa cidden ona mı inandın"
"En azından senden dürüst" dediğimde çok sinirlendi.
"Bak gerçekleri bide benden dinlesen lütfen Nehir gerçekten benim hiçbir suçum yok"
"Beni nasıl kendine aşık ettin bilmiyorum ama yine aynı şekilde nefret de ettirdin tebrik ederim."
Dedim ve hemen yanından ayrılıp hızlı adımlarla okuldan çıktık.

Duruların evine vardığımızda. 1 saat sonra Alya ve Ebrar da geldi. Alya ile barışmama sevindim onunla zaten bu kadar uzun süre küs kalmamız büyük bir başarıydı.

"Eee anlat artık" dedi Ebrar.
"Yağız aslında eski sevgilisini unutmak için benimle çıkmış eski sevgilisi bugün okula gelmiş ona sarılmış ve öpmüş yani kısacası Yağız başından beri beninle oynuyormuş"
Dediğimde hepsi şok olmuştu beklemiyorlardı böyle bişey "Böyle bişey beklemiyordunuz dimi , haklısınız ben de beklemiyordum kendini çok inandırmıştı" dedim. Hâlâ şaşkınlardı. Sessizliği bozan ilk kişi Ada oldu "Emin misin?"
"Evet fotoğraflarını gördüm"
"Ya ben hâlâ inanamıyorum bak eğer bunlar dogru değilse Yağız a çok büyük haksızlık yapmış olacaksın" dedi Ada.
"Keşke bide Yağız dan dinlesen belki bi açıklaması vardır" dedi Alya.
"Abi siz iyimisiniz fotograflarını gördüm diyorum neden hâlâ bana değilde ona inanıyorsunuz"
"Bak Nehir Yağız öyle bişey yapmaz eminim biri oyun oynuyordur" dedi Duru.
"Bakın oyun oynayan biri varsa o da Yağız neden onu sevunuyorsunuz ki her şey ortada" dedim sinirli bir şekilde. "Nehir bak hiçbir şey ortada değil sen yargısız infaz yapıyorsun bence" dedi Ebrar. Hepsi onayladı. "Ya hiç biriniz beni anlamıyorsunuz uzun bir süre de konuşmayalım beni anlayınca yanıma gelirsiniz" dedim sinirli bir şekilde. Ve hemen evden çıktım. Saat 18.30 a geliyordu eve gitmek istemiyordum. Hiç bir yere gitmek istemiyorum. Kimse beni bulmasın bana yeter. Hemen telefonumu sessize aldım.

SAYENDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin