Ayaz ın anlatımıyla
Hepimiz birlikte sesin geldiği yöne doğru baktık. Bir çocuk bizim yaşlarımızda içtiği çok belli bizden birine seslenmişti. Ama kime.
Ada gülerek "Nehir yavrum bu sanaydı" dedi.
Güldüm ve "Aaa enişte korumiycan mı sevgilini" dedim.Cocuk tekrar seslendi "Ya sen yanındakini bırak benimle sevgili ol ben daha yakışıklıyım" dedi ağzını yaya yaya.
Yagız tam agzını açacakken çocuk geldi Ada nın kolunu tuttu ve çekti."Hoop hopp hop hayırdır sen kimsin lan piç" dedi Ada . İşte benim kızımm.
Hemen Ada nın elini tuttum ve dışarı çıkardım. Çocuk tekrar seslendi. "Pişt güzellik titrettin bennii"
"Gel gel titretecem ben seni" dedim.
Ada nın anlatımıyla
Ayaz "Gel gel titretecem ben seni" dedi ve koşup çocuga bir yumruk attı. Tabikide ilk yumrukta hırsını alamadı tam anlamıyla dövdü. Cenk ve İsa onu tutunca durdu ve yanımıza geldi. Hiçbir şey olmamıs gibi elini omzuma attı ve yürümeye devam etti.
Bu çocuğun umursamaz hallerine hastayım.
"Lan sizin barda ne işiniz var" dedi Nehir.
Aa ben onu unutmuşum."Ayaz gidelimm kesin ordalardır dedi biz de girdik" dedi Yağız.
Hepimiz aynı anda Ayaz a baktık.
"Biz geldik biraz erken gelmişiz galiba.. sizi bulamadık sonra baktık burda bar var sizde belli bir yer söylemediniz bende belki ordasınızdır diye buraya girelim dedim ama cidden kotu niyetim yoktu" dedi Ayaz yavru kedi gibi bakarak.
Ebrar ın "Tamam her neyse hadi gidip bir yerlere oturalım sizin yuzünüzden elimizde gitarlarla geziyoz" demesiyle Cenk hemen Ebrar daki Gitarı alıp kendi tasimaya basladı.
Nehir in anlatımıyla
Çok geçmeden bir yer bulup hepimiz oturduk.
"Vayyy bee demek yarın gidiyorsunuz haa" dedi Efe birden.
İsa ve Yağız kafalarını eğdi ve ikiside aynı anda maalesef dediler."Saat kaçta"
"Benim uçağım sabah 8 de" dedi Yağız.
"Benimki de 8.30 da" dedi İsa.
Herkes baya bi üzgündü.
"Gençler eğlenmek için geldik lütfen üzülmeyin" dedi Yağız.
Elde değil ki napalımm.
"Tamam o zaman Yağız Bey bize bir sarkı söylersiniz artık" dedim.
"Siz söyleyin ben sonra söylerim belki"
"Mızıkçı pislik" dememle Efe bağırdı "Ben başlarım ama Duru da benle söyleyecek"
"Tamam ama benim sesim fazla güzel değil"
"Eminim güzeldir" dedi Efe .Duru gitarı çaldı ve Efe söylemeye başladı.
Yalan değil, iyi değilim, delirir gibi
Fotoğraflara sarılıp ağladığım doğru
Yalan değil, çalan kapıya, telefona
Sen sanıp koşa koşa gittiğim doğruYalan değil, yalan değil, yalan değil
Duru devam etti
'Dön' diye ölüyorum ama
Dönmesen daha iyi
Hâlâ çok seviyorum, çok seviyorum ama
Sevmesem daha iyi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYENDE
Historia Corta053******** : " Ya bir kere denesen olmaz mı?" Nehir : "Hayır olmaz" 053******** : " Daha ne diyceğimi bilmiyosun bu ne hız " Nehir : " Tamam söyle bakim" 053******** : " Aşka diyorum inanmayı denesen olmaz mı? " Nehir : " Hayır olmaz "