Sonunda hastaneden çıkıp eve gelmiştim. Eve gelen çiçekleri sayamadım artık Yağız 5 çiçek yollamıştı ve ya papatya yada karanfildi. Annem Ayda teyze ve Ada nın annesi bir iş için 2 haftalığına Bursa ya gideceklerdi. Ama annem bir türlü gidemiyordu. Neymiş bana bişey olurmuş beni yalnız bırakamazmış. Sonunda pes etti ve "Tamam gidicem ama her aradığımda telefonunuz açık olacak, bişey olunca direkt ariyacaksınız tamam mı"
Hepimiz tamam diye bağırdık. Ayda teyze "kızlar kendinize dikkat edin" dedi. Ve 3 saat sonra gittiler. Kızlar bu iki haftalık süreçte bizim evde kalacaklardı. Her istediğim yapılıyordu. Beni yalnız bırakmıyorlardı. "Ya bıçaklanmak ne kadar güzelmiş, herles den ayrı bir ilgi görüyorsun ben sık sık bıçaklansam mı" dedim gülerek hepsi koluma vurdu. "Ya manyak manyak konuşma sen ameliyattayken biz ne haldeydik haberin varmı senin hem sen neyine güvenip bıçağın önüne atlıyosun ki sen kahraman mısın" dedi Ebrar. "Artık kahraman oldum hahaha"
dedim. Alya "Nehirrr Ebrar ı bile ağlattın sen" dedi. "Yaaa ben size kıyamam birhada hiçbiriniz ağlamayın olur mu" dedim onlara sarılarak.
Saar 14.00 olmuştu. Cenk ve Ayaz bize geldiler. "Lan köpek ödümüz koptu sen superman değilsin" dedi. Aynı Ebrar gibi konuşmuştu. Bu ikisi birbiri için yaratılmış eminim. "Yaa abartmayın öbür tarafı gördüm geldim işte"
Hepsi sinirli sinirli baktı. Sanırrım bu sus artık demekti. Ağzımı fermuar kapatır gibi yapıp sustum.
Susmam fazla uzun sürmedi bir 10 dakka sonra tekrar konuşmaya başladım. "Pişt baksanıza Yağız doğum gününü nerde kutlayacakmış " diye sordum. Ayaz "Doğum gününü kutlamak istemiyormuş" diyince. Neden diye sordum. Devam etti Ayaz "sen bu haldeyken doğum günü kutalayamazmış hem bir doğum gününü daha sensiz geçirmek istemiyormuş" dedi. Allahım birdaha sevdim bu çocuğu. "İkna edin doğum gününü kutlaması için ve hepiniz gideceksiniz benim gelemeyeceğimi söyliyceksiniz" dedim.
Cenk "Zaten çocuk sen gitmiyorsunn diye kutlamıyor doğum gününü nasıl ikna edicezz" dedi.
"Salak ben gelmesem tabikide doğum günü kutlanmaz ama ben gelicem sadece onun haberi olmayacak nasıl ikna ediceğinize ben karışmam ikna ediceksiniz, zorla da olsa" dedim pis pis sırıtarak. Ada "Plan ne " diye sordu.
"Hiçbirinin bilmeyeceksiniz siz sadece beni hazırliiycaksınız ve doğum gününe götüreceksiniz sonlara doğru herkes ögrenecek" dedim gülerek.
"O zaman biz doğum gününü ayarlayalım Yağız a boşa gitmesin felan deriz götürürüz onu kimleri davet edelim" dedi Ayaz.
"Güzel kızlar gelmesin de kim geliyorsa gelsin" dedim. Cenk "Senden güzelini bulamayız zaten Yenge" dedi yenge yi bastıra bastıra. "Cenk hani kardeşindim lan ne ara yengen oldum Yağız dan önce ben vardım ve ayrıca biz sevgili değilizz" dedim. Hıhı diyerek kafa salla dı. 2 saat daha oturduktan sonra bana sarılıp gittiler. Cenk Ebrara çok güzel bakiyodu beee. Ayaz sanırım Ada dan hoşlanıyor neyse ben öğrenirim.Saat 21.00 e geliyordu. "Ben acımmm" diye bağırdım. "Lan yemek yiyeli daha 1 saat olmadı bence sen bizi kullanıyorsun" dedi Duru. "Hayır yemek istemiyorum abur cubur yiyelim" dedim. "Bu saatte markete gitmek için gönüllü arkadaş var mı" diye sordu Ada. Birden kapı çaldı. Alya ben açarım diyip ayağı kalktı. "Kimmiş" dedigimde Efe ve İsa ellerinde abur cubur poşetiyle içeri geldiler. "Yağız gönderdi kendisi aşağıda sen onu görmek istemezsin diye gelmedi Yenge" dedi İsa. "Yağız a söyleyin gelsin, ve ayrıca biz sevgili değiliz bana Yenge demeyin"
"Valla yenge biz 2 yıldır sana yenge diyoruz ben bu alışkanlıktan vazgeçemem" dedi Efe. Ve telefonu çıkarıp Yağız ı buraya çağırdılar. Yağız gelince hepsi salona geçti odada sadece ben ve Yağız kaldık. "Nehir tekrar özür dilerim"
"Yağız kaç kere söyledim sen hiçbir suçun yok olacağı varmış" biraz da olsun gülümsedi. "Sen dün bana seni seviyorum dedin ya ben cevap verememiştim, Bende seni seviyorumm." Sonra devam etti. "Nehir benle çıksana bee valla üzmem seni"
"Odunsun be Yağız azcık kibar ol"
"Tamam dur tekrar deniycem."
"Nehir ben hayatım boyunca senin kadar güzel kalpli bir insan göremedim, seni sevdiğim kadar kimseyi sevmedim, ben romantik biri degildim sen beni böyle yaptın, seni çok seviyorum benimle çıkarmısın" dedi ve düştüm. "Düşünmem lazım" dedim onu sinir etmek için. Kapıdan biri seslendi "Yenge bak Yağız dan duyulmayacak sözler bunlarr kendime sevgili bulmaktan çok sizin sevgili olmanızı istiyom bee " dedi Efe içeri girerek. Yağız ona sinirli baktı İsa içeri girip "Lan iki dakka boş bırakmaya gelmiyon Yenge siz devam edin ben buna sahip çıkarım" dedi ve Efe yi alıp götürdü. Bu halleri beni güldürdü.
"Tamam" dedim. Yağız anlamadı. Hııı dedi. "Offf Yağız yaa tama işte seninle çıkarım" dedim. Kalkıp bana sarıldı aaaahh diye bağırınca telaşlandı. "No..noldu" dedi. Güldüm ve "şaka, şaka yaptım" dedim. Rahatlamış gibi nefes verdi. Bende ayağa kalkmaya çalıştım. "Yağız yardım etsene" tamam diyip beni kaldırdı içeri yürüdük. İsa Efe yi oturmuş ayağını bağlamıştı. Gülmeden edemedim. "Noldu lan " dedi Yağız.
"Abi durmuyodu en son çare olarak ayaklarını bağladım" dedi İsa. Duru "lan bıraksana çocuğu çıktılar işte" dedi. Kıyamazmış sevdiğine. Yağız da bırak diyince çozdü ayaklarını. Yağız cebinden iki browni çıkardı ve bana verdi. "Ayıp oluyor eniste olan var olmayan var" dedi Alya. İsa mutfaktaki poşeti gösterdi ve "Yağız şerefsizinin boyle bisey yapacağını biliyorduk ve birkaç tane daha aldık poşette sizin için de var" dedi ve Alya ya göz kırptı.
Yağız "Biz artık gidelim siz de kendinize iyi bakın ve bu hafta okul tatlimiş haberiniz olsun" dedi. Ohhh beee. Gerçi ben zaten gitmeyecektim de kızların gitmesini de istemiyordum. Tam kapıdan çıkarlarken Yağız ın yanağından öptüm. Biraz sersemleşti İsa ve Efe koluna girdi. Efe "Yenge böyle ani hareketler yapma çocuğun kalbine inecek" dedi gülerek. Sonra gittiler. Ebrar koluma girdi ve beni koltuğa oturttu... "Sanırım Yağız la sevgili olduk" dedim....Sanırım en uzun bölüm bu oldu. 881 kelime. Yağız ve Nehir e kiyamadım hemen sevgili yaptım. Ama tabikide kavga edicekler. Acaba doğum gününde neler olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYENDE
Short Story053******** : " Ya bir kere denesen olmaz mı?" Nehir : "Hayır olmaz" 053******** : " Daha ne diyceğimi bilmiyosun bu ne hız " Nehir : " Tamam söyle bakim" 053******** : " Aşka diyorum inanmayı denesen olmaz mı? " Nehir : " Hayır olmaz "