piotrisiostraanna prosił o Procha, a ja miałam już gotowe opowiadanie o nich, więc wstawiam.
Mam nadzieję, że się spodoba🔥
_____________________Odpiąłem narty i postawiłem je przed sobą, opierając je o swoje ramię. Patrzyłem tępo w ekran, na którym miał za chwilę pojawić się mój rezultat.
Sto czterdzieści metrów.
Okej.
Same dziewiętnaście i pół, dwudziestka.
Może być.Pasek powoli podnosił się, a w końcu przy moim nazwisku pojawiła się jedynka. Cała moja kadra wbiegła na teren skoczni, a już po chwili tonąłem w ramionach Dawida, który jako najlepszy przyjaciel musiał pogratulować mi pierwszy. Potem cała reszta zaczęła mnie ściskać i się uśmiechać, ale ja nie odwzajemniłem ani jednego gestu.
Counting days, counting days
since my love up and got lost on me
And every breath that I've been taking
since you left feels like a waste on me
I've been holding on to hope
that you'll come back when you can find some peace
Cause every word that I've heard spoken
since you left feels like an hollow streetZostałem zaprowadzony na miejsce lidera, zacząłem się przebierać. Wszyscy skakali z radości, a ja ciągle czułem tylko tę wielką pustkę. Nie umiałem się od niej uwolnić. Nie umiałem żyć z tą pustką.
Miałem małą nadzieję, że nagle wszyscy moi przyjaciele znikną i pojawi się on. Pogratuluje mi zwycięstwa, przytuli, a na koniec pocałuje i powie, że mnie kocha.
Łudzę się, jak zwykle.
Nie wiem czemu tak go kochałem. Przecież mnie zostawił dla innego. Tak po prostu, bo chciał. Bo mu się znudziłem. A mi zawsze wydawało się, że to on jest tą jedyną osobą, z którą chcę spędzić resztę życia.
Nie, jednak nie.
Czułem tylko i wyłącznie pustkę. Już przestałem płakać, wściekać się i rzucać przedmiotami. Bo czemu miałbym się tak męczyć przez niego, skoro on potrafił odejść ode mnie z tą suchą, pokerową miną, której tak nienawidziłem? Nie było mu przykro, gdy mnie zostawiał.
Nigdy nie było mu przykro.
Gdy zaczął mnie zdradzać, też nie było mu przykro.I've been told, I've been told to get you off my mind
But I hope I never lose the bruises that you left behind
Oh my lord, oh my lord, I need you by my sideZostawił po sobie miliony siniaków i ran, których najprawdopodobniej nigdy się nie pozbędę, ale to dobrze. Chcę już zawsze mieć w pamięci miłość do niego.
Oh my lord, oh my lord, I need you by my side
Stanąłem na podium. Podniosłem do góry swoją nagrodę, rozbrzmiał hymn Polski. Zdjąłem czapkę i popatrzyłem przed siebie.
Wygrałem we własnym kraju, przy swoich kibicach, mając przyjaciół obok, ale się nie cieszę. Nie uśmiechnę się do fotografów, bo to nie ma sensu.
Czemu?
Bo Peter stoi tam, na końcu całego tłumu, trzymając Andreasa za rękę.
I patrzy się, cholera, prosto w moje oczy.
A ja nie potrafię nic zrobić.There must be something in the water
Cause everyday it's getting colder
And if only I could hold you
You'd keep my head from going under.——————
(Lewis Capaldi - Bruises)
CZYTASZ
one shots / ski jumping
FanfictionZbiór krótkich opowiadań o skoczkach narciarskich🤷🏻♀️ Niektóre z historii są inspirowane muzyką, a w mediach znajdziecie piosenkę, do której odnosi się dany shot. Zapraszam do czytania❣️