nominacja & info

162 5 7
                                    

Zostałam nominowana przez onlyhuman181 więc odpowiem tutaj na pytania.

Zostałam nominowana przez onlyhuman181 więc odpowiem tutaj na pytania

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Dosyć dobrze się z tym czuję. Wiem, że jest to najlepsze wyjście z tej sytuacji. Jeśli chodzi o mnie: sama będę się uczyć w domu, naprawdę nie widzę różnicy, bo i tak musiałabym przerabiać te tony materiału🤷🏻‍♀️. Jestem typem introwertyka, więc tym bardziej siedzenie w domu sprawia mi radość i mogę dzięki temu odpocząć😅.
2. Na pewno trochę się pouczę, napiszę duuuużo rzeczy na Wattpada, obejrzę zaległe seriale na Netflixie ( jeśli macie jakieś fajne to możecie polecić ), przeczytam jakieś książki, powspominam sezon... wiele rzeczy.
3. Kocham skoki. Zawsze, kiedy mogę obejrzeć zawody poprawia mi się humor. Uwielbiam całe skijumpingfamily i wszystkich skoczków za to, co robią. Najlepiej czuję się jednak, gdy mogę oglądać skoki na żywo, spod skoczni.
Kocham muzykę - słucham jej bardzo dużo, głównie rapu i indie-popu. Jeżdżę na koncerty i kolekcjonuję płyty - ale nie będę się o tym rozpisywać😊.
Oprócz tego uwielbiam pisać i czytać książki, oglądać filmy i nawet trochę tworzę muzykę.
A i kocham podróżować.
4. Szczerze mówiąc... średnio. Nie jest źle, ale mam kilka problemów z akceptacją. Boję się mówić o niektórych rzeczach.
5. Nie mam pojęcia😂. Zajęłam bardzo wysokie miejsce w konkursie polonistycznym, ale nie wiem, czy to jest uzdolnienie. Może trochę umiem pisać, ale sama nie jestem przekonana co do jakości swoich prac.
Uwielbiam geografię, ale nie mam chyba jakiegoś talentu w tym kierunku.
6. Zależy o kim mówimy. Mam najlepszą przyjaciółkę i kilka dość bliskich osób, a z całą resztą praktycznie nie rozmawiam.
7. Samotnie😅
8. Ostatnia to Fiji od Taco Hemingway'a, a aktualnie mam fazę na No Time To Die od Billie Eilish.
9. Tak, zdecydowanie kręcę się w rapie ( głównie jego alternatywnej i nowoczesnej odmianie ), alternatywnym hip-hopie i indie-popie bądź muzyce alternatywnej. Chociaż zdarza mi się sięgać po pop🤷🏻‍♀️.
10. Nigdy nie przełknę disco-polo i mainstreamowego popu.
11. Myślę, że niedoceniane są: profil mat-geo w liceach i książki Natalii Osińskiej.
A przereklamowane są: burgery z McDonalda i ubrania z H&M ( przepraszam, jeśli uraziłam jakichś fanów tych rzeczy😅 ).
12. Cudownie. Mogę się dzielić moimi pomysłami z ludźmi, a najlepiej jest, gdy kogoś to interesuje.
13. Nominuję WerkaaBaa dziwna_istota_ elax_xx Vibracja teamboydclowes

INFORMACJA:
Możecie tutaj składać zamówienia na shoty.

Mój Instagram:  nad_skocznia_i_dalej
Mój Twitter:  marceline_2115



one shots / ski jumpingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz