nominacje

118 5 0
                                    

Nominowała mnie WerkaaBaa i @tinylies

Nominowała mnie WerkaaBaa i @tinylies

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Skoki/seriale lub filmy na Netflixie/Youtube
2. Myślę, że nie zrobiłabym tego. Naprawdę lubię swoje imię.
3. Aktualnie nie uprawiam, bo nie mam czasu, ale od przyszłego roku planuję powrót do aikido, które ćwiczyłam przez prawie cztery lata.
4. W domu.
5. Chyba nie znam aż tylu😅
Ale nominuję Vibracja chlepp tulipanka111 teamboydclowes onlyhuman181 elax_xx ZjebusPojebus yesyourqueen
6. Ryba🤷🏻‍♀️
7. Zima, zdecydowanie.
8. Strzelec.
9. To chyba nieistotne.

1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Ciężko mi się zdecydować na jednego skoczka... Może mógłby to być Mackenzie Boyd-Clowes, bo to mój ulubiony skoczek, ale chyba mimo wszystko wybrałabym Gregora Schlierenzauera, ze względu na osiągnięcia, ogromną ilość pracy włożonej w skoki, pasji i doświadczenia jakie posiada.
2. Nie😅. To kompletnie nie moja bajka, bo
po pierwsze: nie mam talentów sportowych, z wf-u ledwo wyrabiam na czwórkę i nigdy nie chce mi się ruszać,
po drugie: nie mieszkam w górach więc i tak średnio miałabym możliwość
po trzecie: wiem, że dziewczyny nie mają tak dobrych warunków do doskonalenia się w skokach, a później i tak mniej zarabiają od skoczków
po czwarte: nie umiałabym trzymać diety, uwielbiam jeść
po piąte: boję się kontaktu z obcymi ludźmi, nie chciałabym być znana, a przy okazji nienawidzę kamer, więc z wywiadami też byłoby ciężko😅.
3. Dumna na pewno nie. Można powiedzieć, że w miarę zadowolona, chociaż i tak nie do końca.
4. Oczywiście odnoszę się tutaj do historii skoków, którą ja znam, bo gdybym była starsza to pewnie wymieniłabym trochę inne konkursy, ale jak dla mnie szczególnie Seefeld 2019, każde zakończenie sezonu w Planicy jest magiczne, Igrzyska Olimpijskie 2014 i 2018 i na pewno dużo innych.
5. Każdy konkurs jest na swój sposób piękny, nawet zakończenia karier są często niezwykłe. Myślę, że najgorsze są niesprawiedliwe konkursy, w których wiatr wszystko psuje😒. I upadki, np. Stephana Leyhe ostatnio był okropny... Albo ten Davida Siegela w zeszłym roku. Dla mnie straszny był też czas, gdy Kamil był w słabej formie i wszyscy tak go hejtowali, albo ten dołek Gregora w ostatnich latach.
6. Większość. Po prostu, gdy widzę, że cieszą się ze swoich wygranych lub po prostu z dobrych skoków, od razu robi mi się lepiej. Mam duży sentyment do konkursów drużynowych, bo wtedy cała czwórka wspólnie może się cieszyć i jest jeszcze piękniej.
7. Niedużo. Wiem, że to zabrzmiało dziwnie, ale po prostu ich nie zbieram😂. Mam trochę takich śmiesznych zdjęć lub memów, które po prostu są zabawne, ale nie kolekcjonuję zdjęć „ładnych skoczków", bo oni mi się po prostu nie spodobają.
8. Nie wiem jak odpowiedzieć, żeby nie było niejasności, więc powiem wprost: nie, nie zazdroszczę, bo jestem homo i wolę dziewczyny😂.
9. Mam Kamila Stocha, Stefana Huli, Maćka Kota, Forfanga i Klimova. Ogólnie nie zbieram autografów, a wszystkie z tych dostałam w różnych okolicznościach.
10. Nominowałam na górze☝️.

Jeśli brzmię jakoś strasznie formalnie to przepraszam, na codzień nie jestem taka poważna😂.

one shots / ski jumpingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz