Hey! Sen! Bırak onu.

3.5K 322 198
                                    

Bugünde güneşli ve ferahtı hava. Ziyadesiyle İlkbahar'ın getirdiği bir şenlik olsa gerek. Güneşin can yakmayan ısısı ve yumuşak dokunuşu yürekleri okşar nitelikteydi. Belki de üşüyen bir yüreğin yangınıydı bu ferahlık.

Su ni'nin derince aldığı nefes ciğerlerine nüfus ederken yan taraftan gelen baba ve oğula ilişmişti gözleri. Ne de çok benziyorlardı ama. Hatta her açıdan benziyorlar gibiydi. Su ni tatlı gülümsemesine tatlı bir selamda eklemişti.

- Merhaba.

Joon karşısında bulunan öğretmenine aynı içtenlikle selam verdi.

- Merhaba öğretmenim.

Ardından Su ni'nin gözleri küçük Joon'un elini tutan babası Taehyung'a kaymıştı.

- Günaydın Taehyung bey.

TaeHyung'ın üzerindeki spor takım elbisesi ve kahve tonlarını barındıran mevsimlik kıyafetlerini inceledi saniyelik bir süreyle. Tarz konusunda bir danışmanının olduğunu düşünsede SuNi, aynı özeni oğlundada görünce kendisinin bir becerisi olduğunu anladı.

Taehyung soğuk ve sert mizacını bozmayarak dönüş yapmıştı.

- Günaydın.

Su ni aldığı cevapla birlikte karşıdan gelen otobüse bedenini hafifçe eğerek baktı. Bu onun bineceği otobüstü. Önce Su ni ardından Taehyung ve joon bindi. Boş kalan tek yerin kalması iki yetişkinin göz göze gelmesini sağlamıştı.

Taehyung eliyle oturması için rica etmesine rağmen Su ni;
- Joon ile oturabilirsiniz.

Dedi kibarca. Tabii ki de Taehyung bunu kabul edemezdi.

- Sizin oturmanız daha doğru olur. Oturun.
Su ni kafa sallayarak oturdu Joon'a kaş göz yaparak kucağına gelmesini sağladı.

- Teşekkür ederim öğretmenim.

- Rica ederim tatlım.

Tatlıca gülen Su ni Taehyung'a baktı ve aklına gelen o soruyu sormak istedi.

- Şey, arabanız varken neden otobüse bindiniz?

- Değişiklik olsun istedik.

Normal bir tavırla bunu söylemesine rağmen Su ni hâlâ onu fazla soğuk biri bulmaktan vazgeçememişti.

- Ah anladım.

Ve yollarına bakarken Su ni'nin yanında oturan teyze inmek için hazırlanıyordu. Önce Joon ardından Su ni kalkıp yol vermek isterken sanırım kordinatlar iyi ayarlanmamış olmalı ki Taehyung ve Su ni anlık göz göze ve burun buruna gelmişlerdi. Su ni çekingen bir hareketle kendini geri çekti. O sırada araba fren yaptığında sarsılan SuNi, tam düşüyorken güçlü sandığı kollara sarıldı. Taehyung kollarını gevşetip Su ni'yi nazikçe oturttu ve konuştu kalın sesiyle.

- Dikkatli olmalısınız.

Su ni utangaç hissederken acaba nasıl göründüm diye içinden geçirmeden edemiyordu. Taehyunga bakmamak için cama yaslamıştı başını. Taehyung ayakta olduğu için rahatlıkla görebiliyordu yüzünü. Su ni hafifçe kafasını kaldırıp bir yavru kedi misali adama çevirince gözlerini, adamında kendine baktığını görünce ortayı toparlama gereği duymuştu.

- Bu gün hava çok güzel.

Taehyung hâl ve hareketlerini kestirmiş olucak ki sadece tebessüm etti. En başından beri tebessüm etmeyen adam belki de kadının bu tatlılığına bırakmıştı tebessümünü.

Love Maze ✦ Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin