Özlemin Umut Tomurcuğu.

1.1K 134 231
                                    

Oylarınız ve yorumlarınız o kadar önemli ki; hem benim keyifle yazmamı hemde istekli yazmamı sağlıyor. Elbette bunun sonunda güzel ve okurken zevk alabileceğiniz bölümler yayınlamış oluyorum💛

Düşüncelerinizi belirtmenizi ve bu bölümü 85 oyu geçirmenizi rica ediyorum.

Yeni bölüm,bu bölüm 85 oyu geçtiğinde gelecektir :D

Sadece ciğerlerini aldığı nefesle doldurdu, karşısında ona durgun gözlerle bakan adama karşı.

- Bir kez daha...

Dedi SeHun dudaklarını açmakta zorlanırken.

- Bir kez daha konuşalım. Bir kez daha biz olmaya çabalayabiliriz.

Dudaklarını birbirine bastırdı SuNi yerinden milim kımıldamaz biçimde. Belli ki onu beklemişti işten çıkana kadar, fakat bunun bir önemi ya da ayrıcalığı yoktu.

- Sana söyleyecek cümlelerim anlamını yitirdi. Uzun zaman önce kafede konuştuğumuzda beni anlayabileceğini düşünmüştüm, ama belli ki hiç bir şey anlamamışsın. Benim hayatımda birinin olduğunu hatta bir hayatımın olduğunu unutuyorsun. Sen bencilliğinden gerçekleri göremiyorsun.

- Beni bu hâle sen getirdin SuNi. Neden, neden bana bunları yapıyorsun?

Kısık ve ezik tavırla konuşmuştu SeHun.

- O gece sana olan tüm duygularımı kaybettim. Duygularım o kadar hızlı kaybolmuştu ki, galiba o anı bekliyor gibiydiler.

Kısık gözleriyle onun gözlerine bakıyordu SeHun. SuNi onun bu amansız bakışları altında konuşmadan edemiyordu.

- Bilmiyorum SeHun. Kendimize yetişkin derken asıl çocukluğu bizler yapmış gibiyiz. İçimdeki duyguların ne kadar değerli olduğunu ve değersizce harcamamam gerektiğini anladım.

- SuNi seni kısıtlayan bir engel yok önünde. Yıllarımızın bir anlamı yok mu? Zaten o adamda yok neden olgun davranmaya çalışıyorsun?

Kaşları fazlasıyla çatıldı genç kadının. O kadar sinirlenmişti ki beyninden vurulmuşa dönmüştü adeta.

- Ne demek o adam da yok? Sen neyden bahsediyorsun?

- Bir süredir karşılaşıyoruz sadece sen farketmiyorsun SuNi. Her gördüğümde yalnızsın.

İçine oturan bu sıkıntı korkutmuştu SuNi'yi. Tek başınaydı ve takip edilmiş olma düşüncesi içine hastalık yayıldı.

- Sen beni takip ettin! Şimdi de bir piskopattan farksız davranıyorsun.

Diye bağırmasıyla SeHun telaşlandı ve hızla konuşmaya başladı kendini savunma amacıyla.

- Hayır, hayır SuNi ben böyle biri değilim. Biliyorsun. Sadece birkaç defa gördüm seni.

SuNi inanmadı ve hızla yoluna koyuldu. Hızla yürürken o da arkasından açıklama yapıyor ve medet umarca yürüyordu.

Love Maze ✦ Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin