Lütfen beğendiyseniz destek olun💛
Bolca yorum yapmayı unutmayın, böylelikle hızlıca bölüm sunabilirim sizlere🙏🏻
80 oya varabilir mi hatta geçer mi bilemiyorum ama sizden 80 oya ulaşmasını istiyorum 💍
Su Ni öylece bakakaldı. Karşısındaki adam kendinden cevap bekliyordu, oysaki o ağzını bile oynatamıyor sadece bakmakla yetiniyordu. Taehyung'tan etkilendiğini sonuna kadar kabulleniyordu. Sonuçta o bir çok kadının ideal tipiydi ve bunun yanında kişiliği eğlenceliydi. Tabi kriterlerine de fazlasıyla uymaktaydı. Ama Taehyung'ı etkilediğini bilmiyordu. İlk başlarda kendisine karşı soğuk davramış ve ona hiç samimi gelmemişti. Peki ya şu an? Şu an o adamdan teklif alıyordu. Bu onun için çok tuhaf bir hâl alsada konuşmaya niyetliydi.
Karşısındaki kadından cevap bekleyen adam 2 dakikadır cevap alamamış karşısındaki kadının dalgın bakışlarına maruz kalmaktaydı.Halbuki çok cesaretlenmiş ve içtenlikle, çekinmeden teklif etmişti.
Taehyung'ın yüzünün düşmesiyle birlikte hüsran kaplamıştı bedenini.- Gerçekten aptalım.
- Hayır, hayır değilsin.
Ani bir duygu değişimiyle Taehyung'ın kalkan kaşları yerini bulmuştu.
- Peki ya ne düşünüyorsun?
- B-bende isterim seni daha yakından tanımak.
Taehyung dişlerini gösterip gülmüştü. Bir çocuk gibi.
- Ne hoş.
Su Ni onun güzel gülüşüne kendi gülüşünü de ekledi.
- Çok hoş.
- Sanırsam benimle ilk ve son latte bekleyişin olmayacak bu.
Diye yeniledi cümlesini. Su Ni utangaç bir tebssümle.- Sanırsam.
(...)
5 Hafta SonraBu konuşmadan sonraki süre zarfında her gün on sekizlik aşıklar gibi konuşmuşlardı, belki de sabahlara kadar konuşuyorlardı. Birbirlerini daha iyi tanımak içindi her biri. Bugün ise aralarında kocaman bir boşluk olmuştu. Su Ni saatlerdir Taehyung'ın telefonlarına ulaşamıyordu. Joon'u babaannesine bırakıp gitmişti. Annesine de hiç bir şey dememiş öylece kaybolmuştu. Su Ni'nin aramadığı kimse kalmamıştı. Kimseye ulaşamıyordu. Belki de o bunu çok kafaya takıyordu. Ne yapabilirdi, ona karşı duyguları yere göğe kök salmışken? Evde bir sağa sola yürürken hava çoktan kararmıştı.
- Nerde olabilir? Nerde olabilir?
Dudaklarını yiyor ve başını ovalıyordu, evin içinde dönüp dururken. Onu çok merak etmiş ve onun adına fazlasıyla endişelenmişti. İçinde tasvir edemediği duygular kendini gösterdi. Derince nefes aldı ve verdi. Son kez eline aldı telefonu. Anında gelen mesajla öyle kalakalmıştı.
"Dony barındayım."
- Kısacık bir mesaj mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ✦ Kim TaeHyung
FanfictionYıllarca peşinde koştuğu adam tarafından aldatılmıştı SuNi, kalbindeki çukurlar göçük hâline gelmiş, aşkın varlığına inancı kalmamıştı, henüz üzerinde durabileceği bir çift ayağının olduğunu dahi bilmiyordu. Ta ki; Hayatına tesadüflerle giren adam v...