Güneş ve Bulut.

1K 123 150
                                    

Daha fazlası için takip edip Bahar  Bahçeme katılabilir, tüm kurgularımla ilgili bölümlerden, duyurularımdan haberdar olabilirsin ❣️

petaeunia takip et kutucuğuna basmayı unutma güzel çiçeğim :)

Günler, zaman dediğimiz sonsuzluğun bir disipline sokulan değişik parçalarındandı.

Zaman öyle bir sonsuz iradeyle ilerlerdi ki, gözlerimizi açıp kapadığımızda bambaşka bir dilimde olduğumuzu anlardık.

Onca duyguyu içersinde barındıran zaman, labirente benzerdi. İçinden çıkılması çok güç ya da, çözümü zor sorundu. Zaman labirentide böyleydi.

Kasfetli olsa da her gecenin bir sabahı, her sabahın bir gecesi olduğu gerçeği bunu aşardı.

•••

Gözlerini açtığında yanıbaşında uykunun serin kollarına tutunan küçük çocuğu görmesiyle gülümsedi. Kollarını geriye doğru atıp bedenini gerdirdi. Derince nefes aldı ve yatağının yanıbaşında duran mini elektronik saate baktı. Gördüğü rakamlarla gözleri kocaman açıldı.

- Ah oğlum uyan!

Yerinden zıplayan kadın hızla onun üzerini açtı.

- Ne oldu anne?

Şişen gözlerini zorluklarla açan Joon oturur hale geldi.

- Okula geç kalacaksın.

Dolaptan Joon'un okul formalarını çıkardı. Ardından koşar adımlarla Joon'u da alıp banyoya ilerledi.

- Yüzümüzü yıkayalım, sonra dişler fırçalansın. Ben kahvaltı hazırlayacağım aslanım.

SuNi önce JoonHyung'un yüzünü ardından kendi yüzünü de aceleyle yıkadıktan sonra mutfağa sonunda ulaştı.

Kahvaltılık malzemeleriyle Joon'a ve kendisine ufak fakat bol seçenekli kahvaltı hazırladı. Mutfağa, uykusuyla başa çıkmaya çalışan ve gözlerini çıkartırcasına ovalayan Joon girdi.

- Anne yakamı yapamıyorum.

Su Ni başını olumluca salladı.

- Ben yaparım aslanım.

- Okul açılalı 4 ay oldu ve hâlâ ilk günkü gibi telaşlısın anne.

Masaya otururken söyledi bunları JoonHyung.

- Hey küçük aslan! Öyle dememelisin. Artık büyük bir üçüncü sınıf öğrencisisin.

Bıkkınca oflayan çocuk kahvaltısını yavaşca yiyordu. O sırada Su Ni yerinden kalmış ve onun ince kravatını  düzeltmişti.

- Bir türlü fareyi deliğine girdiremiyorum anne.

Bunu diyen Joon'a karşı kıkırdadı SuNi.

- Zamanla onu da başaracaksın aslanım.

Kahvaltının sona ermesiyle Joon'u okula bırakmak için hazırlandı genç kadın. Üzerindeki günlük kotu ve onu daha genç gösteren beyaz tişörtüyle güzel bir görünüm elde ettiğinin farkında değildi SuNi.

Love Maze ✦ Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin